- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby - 10. 8. 2017
Obětí hackerů se snadno mohou stát i malé firmy
Každodenní činností většiny malých a středních firem je krom jiného vyhledávání nových zákazníků, odběratelů a možností, jak dále rozvíjet své podnikání. V dnešní době tyto příležitosti drtivá většina forem vyhledává prostřednictvím počítače a internetu. Na síti mohou narazit nejen na nový kontrakt, ale také se stát obětí kybernetického zločinu. Tím, že brouzdají internetem, rozesílají a přijímají množství mailů nebo faktur se dennodenně... více
IT Projekty - 10. 8. 2017
Storyous s DámeJídlo spustili systém automatických objednávek
Gastrotechnologický start-up Storyous představil novou funkci svého systému. Tři tisícovky podniků nyní získají možnost propojit chytrou pokladnu přímo se službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Vznikne tak "přímá linka" mezi zákazníkem a kuchyní podniku, kde objednává svůj oběd nebo večeři. Sníží se nejen čas, potřebný k vyřízení objednávky, ale také eliminuje chybovost personálu. Podle Storyous se jedná o první z integrovaných funkcí, které bude v budoucnu představovat.... více
Podnikové aplikace a služby - 8. 8. 2017
Mall.cz spustil chatbota EVA
E-shop Mall.cz zkouší zajímavou inovaci v oblasti zákaznické podpory. Spouští chatbota, nebo správně genderově řečeno chatbotku EVA, která bude se zákazníky komunikovat prostřednictvím Facebook Messengeru a pomůže jim s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb. více
IT Projekty - 8. 8. 2017
Foxconn DRC nasadil řešení Atlassian JIRA
Společnost ARBES Technologies dokončila poměrně náročnou implementaci systému Atlassian JIRA ve společnosti Foxconn DRC, která je nově otevřeným vývojovým centrem Foxconnu v ČR. Hlavním cílem projektu bylo najít a nasadit software, jenž umožní podporu existující vývojové metodiky Foxconn DRC a které bude základem pro service desk. více
IT Business - 9. 8. 2017
Novým ředitelem ITeuro je Petr Boháč
Ostravská konzultační a softwarová společnost ITeuro má od 1. srpna 2017 nového ředitele a předsedu představenstva. Na zasedání valné hromady 31. července 2017 jím akcionáři zvolili Petra Boháče. Dosud zastával pozici produktového manažera a člena představenstva. Petr Boháč vystudoval systémové inženýrství na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava a oboru se profesně věnuje od roku 2000. Do společnosti ITeuro nastoupil v roce 2006 a postupně prošel pozicemi konzultanta ERP systému, vedoucího implementace a produktového manažera. Členem představenstva ITeuro je od roku 2011. Je specialistou na pokročilé plánování a rozvrhování výroby – APS. Ve firmě vedl řadu důležitých projektů, mezi jinými zavádění produktu InduStream České zbrojovce, implementaci ERP v Krnovských opravnách a strojírnách nebo... více
Podnikové aplikace a služby - 7. 8. 2017
Kvalifikovaný, kvalifikovaná, kvalifikované
Být eIDAS ready z pohledu práce s elektronickými dokumenty prakticky znamená být schopen ve svých aplikacích a informačních systémech vytvářet, přijímat a dlouhodobě uchovávat důvěryhodné elektronické dokumenty platné v rámci celé EU. Otázkou je, jak na to? více
AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 7. 8. 2017
Excel již na všechno nestačí
Jak přistupovat k MIS a BI v malých a středních firmách
Stále častěji se v odborných diskusích objevuje otázka, jak nasadit pokročilé koncepty řízení výkonnosti také v malých a středních firmách, tedy v segmentu SME (Small and Medium Enterprise). Jedná se o řešení založená na využití manažerských informačních systémů a BI, která jsou již delší dobu v různé míře komplexnosti využívána ve firmách velkých. Jak je zpřístupnit a využít v segmentu SME? více
IT Projekty - 7. 8. 2017
Kyocera nasadí nové řešení pro správu služeb
Společnost IFS se pochlubila, že si její řešení pro správu služeb IFS Service Management vybrala společnost Kyocera Document Solutions a bude jej implementovat v 17 evropských zemích. Cílem je optimalizace servisních procesů a vybudování jednotného IT řešení pro řízení služeb společnosti Kyocera Document Solutions napříč celou Evropou. Řešení bude nasazeno jako služba z privátního cloudu na platformě Microsoft Azure. více
Hardware - 7. 8. 2017
Na novince od AOC jsou dobře vidět klíčové vlastnosti moderních monitorů
Společnost AOC oznámila, že v září opět rozšíří svou řadu byznys monitorů (série 90), když uvede na trh model AOC Q2790PQU. Půjde o nejnovější přírůstek do modelové řady, na které lze dobře demonstrovat klíčové vlastnosti moderních monitorů. Nezapomínejme na ně při výběru nového monitoru. Vhodný monitor má zásadní vliv na komfort uživatele, ochranu jeho zdraví a v důsledku na jeho produktivitu. více
Hardware - 7. 8. 2017
Nová služba pro mobilní telefony 2N Mobile Video
Služba 2N Mobile Video je cloudová služba dostupná na portálu My2N. Aplikace je kompatibilní s mobilními zařízeními s operačním systémem Android a iOS. Díky této aplikaci máte k dispozici permanentní propojení s vaším 2N interkomem a kdykoliv můžete zkontrolovat pohled kamery z interkomu. Jediná podmínka pro používání této aplikace je nutnost datového připojení (3G, 4G, WiFi). více
Komunikace a sítě - 7. 8. 2017
Zyxel vylepšuje cloudové řešení Nebula pro správu rozsáhlých sítí
Zyxel vylepšil své cloudové řešení Nebula pro správu rozsáhlých sítí pokrývajících více lokalit. Doplnil nové modely a další funkce, ale především rozšířila platnost licence. Vedle současného kreditového licenčního modelu, který předplatitelům usnadňuje plánování licenčních poplatků, Zyxel začal nabízet i omezenou celoživotní licenci. Pro většinu cloudových řešení pro správu sítě přitom platí, že při vypršení licence jsou automaticky deaktivovány... více
Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků je třeba se pilně učit a získávat praktické zkušenosti. Při zajišťování přístupu k datům budeme muset překonávat mnohé překážky dané legislativou a konkurenčním prostředím. Je vůbec v našich silách se... více
Spuštěním IT projektu práce nekončí
Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však neměl být ukončen při spuštění nové služby do produkce, ale až v momentě, kdy má vedoucí jistotu, že je služba perfektně odladěná. více
Podnikové aplikace a služby - 3. 8. 2017
Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších společnostech to bude sám IT manažer. Jaké hlavní otázky si Service Delivery Manažer klade? Jak pozná, zda jeho tým pracuje správně? Zda jsou uživatelé spokojení? Na tyto i další otázky si odpovíme v následujícím... více
Časopis IT Systems / Odborná příloha
Předplatné IT Systems
Kalendář akcí
Formulář pro přidání akce
Časopis IT Systems
Oborové a tematické přílohy
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce