facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Obětí hackerů se snadno mohou stát i malé firmy

Obětí hackerů se snadno mohou stát i malé firmy
Každodenní činností většiny malých a středních firem je krom jiného vyhledávání nových zákazníků, odběratelů a možností, jak dále rozvíjet své podnikání. V dnešní době tyto příležitosti drtivá většina forem vyhledává prostřednictvím počítače a internetu. Na síti mohou narazit nejen na nový kontrakt, ale také se stát obětí kybernetického zločinu. Tím, že brouzdají internetem, rozesílají a přijímají množství mailů nebo faktur se dennodenně...  více
 
  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.

IT Projekty - 10. 8. 2017

Storyous s DámeJídlo spustili systém automatických objednávek

Storyous s DámeJídlo spustili systém automatických objednávek
Gastrotechnologický start-up Storyous představil novou funkci svého systému. Tři tisícovky podniků nyní získají možnost propojit chytrou pokladnu přímo se službou pro rozvoz jídla DámeJídlo.cz. Vznikne tak "přímá linka" mezi zákazníkem a kuchyní podniku, kde objednává svůj oběd nebo večeři. Sníží se nejen čas, potřebný k vyřízení objednávky, ale také eliminuje chybovost personálu. Podle Storyous se jedná o první z integrovaných funkcí, které bude v budoucnu představovat....  více
 

Mall.cz spustil chatbota EVA

Mall.cz spustil chatbota EVA
E-shop Mall.cz zkouší zajímavou inovaci v oblasti zákaznické podpory. Spouští chatbota, nebo správně genderově řečeno chatbotku EVA, která bude se zákazníky komunikovat prostřednictvím Facebook Messengeru a pomůže jim s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb.  více
 
  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.

IT Projekty - 8. 8. 2017

Foxconn DRC nasadil řešení Atlassian JIRA

Foxconn DRC nasadil řešení Atlassian JIRA
Společnost ARBES Technologies dokončila poměrně náročnou implementaci systému Atlassian JIRA ve společnosti Foxconn DRC, která je nově otevřeným vývojovým centrem Foxconnu v ČR. Hlavním cílem projektu bylo najít a nasadit software, jenž umožní podporu existující vývojové metodiky Foxconn DRC a které bude základem pro service desk.  více
 
IT Business - 9. 8. 2017

Novým ředitelem ITeuro je Petr Boháč

Novým ředitelem ITeuro je Petr Boháč
Ostravská konzultační a softwarová společnost ITeuro má od 1. srpna 2017 nového ředitele a předsedu představenstva. Na zasedání valné hromady 31. července 2017 jím akcionáři zvolili Petra Boháče. Dosud zastával pozici produktového manažera a člena představenstva. Petr Boháč vystudoval systémové inženýrství na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava a oboru se profesně věnuje od roku 2000. Do společnosti ITeuro nastoupil v roce 2006 a postupně prošel pozicemi konzultanta ERP systému, vedoucího implementace a produktového manažera. Členem představenstva ITeuro je od roku 2011. Je specialistou na pokročilé plánování a rozvrhování výroby – APS. Ve firmě vedl řadu důležitých projektů, mezi jinými zavádění produktu InduStream České zbrojovce, implementaci ERP v Krnovských opravnách a strojírnách nebo...  více
 

Kvalifikovaný, kvalifikovaná, kvalifikované

Kvalifikovaný, kvalifikovaná, kvalifikované
Být eIDAS ready z pohledu práce s elektronickými dokumenty prakticky znamená být schopen ve svých aplikacích a informačních systémech vytvářet, přijímat a dlouhodobě uchovávat důvěryhodné elektronické dokumenty platné v rámci celé EU. Otázkou je, jak na to?  více
 

Excel již na všechno nestačí

Jak přistupovat k MIS a BI v malých a středních firmách

Excel již na všechno nestačí
Stále častěji se v odborných diskusích objevuje otázka, jak nasadit pokročilé koncepty řízení výkonnosti také v malých a středních firmách, tedy v segmentu SME (Small and Medium Enterprise). Jedná se o řešení založená na využití manažerských informačních systémů a BI, která jsou již delší dobu v různé míře komplexnosti využívána ve firmách velkých. Jak je zpřístupnit a využít v segmentu SME?  více
 
IT Projekty - 7. 8. 2017

Kyocera nasadí nové řešení pro správu služeb

Kyocera nasadí nové řešení pro správu služeb
Společnost IFS se pochlubila, že si její řešení pro správu služeb IFS Service Management vybrala společnost Kyocera Document Solutions a bude jej implementovat v 17 evropských zemích. Cílem je optimalizace servisních procesů a vybudování jednotného IT řešení pro řízení služeb společnosti Kyocera Document Solutions napříč celou Evropou. Řešení bude nasazeno jako služba z privátního cloudu na platformě Microsoft Azure.  více
 
Hardware - 7. 8. 2017

Na novince od AOC jsou dobře vidět klíčové vlastnosti moderních monitorů

Na novince od AOC jsou dobře vidět klíčové vlastnosti moderních monitorů
Společnost AOC oznámila, že v září opět rozšíří svou řadu byznys monitorů (série 90), když uvede na trh model AOC Q2790PQU. Půjde o nejnovější přírůstek do modelové řady, na které lze dobře demonstrovat klíčové vlastnosti moderních monitorů. Nezapomínejme na ně při výběru nového monitoru. Vhodný monitor má zásadní vliv na komfort uživatele, ochranu jeho zdraví a v důsledku na jeho produktivitu.  více
 
Hardware - 7. 8. 2017

Nová služba pro mobilní telefony 2N Mobile Video

Nová služba pro mobilní telefony 2N Mobile Video
Služba 2N Mobile Video je cloudová služba dostupná na portálu My2N. Aplikace je kompatibilní s mobilními zařízeními s operačním systémem Android a iOS. Díky této aplikaci máte k dispozici permanentní propojení s vaším 2N interkomem a kdykoliv můžete zkontrolovat pohled kamery z interkomu. Jediná podmínka pro používání této aplikace je nutnost datového připojení (3G, 4G, WiFi).  více
 
Komunikace a sítě - 7. 8. 2017

Zyxel vylepšuje cloudové řešení Nebula pro správu rozsáhlých sítí

Zyxel vylepšuje cloudové řešení Nebula pro správu rozsáhlých sítí
Zyxel vylepšil své cloudové řešení Nebula pro správu rozsáhlých sítí pokrývajících více lokalit. Doplnil nové modely a další funkce, ale především rozšířila platnost licence. Vedle současného kreditového licenčního modelu, který předplatitelům usnadňuje plánování licenčních poplatků, Zyxel začal nabízet i omezenou celoživotní licenci. Pro většinu cloudových řešení pro správu sítě přitom platí, že při vypršení licence jsou automaticky deaktivovány...  více
 

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou

Plýtvání daty: Příprava kvalitních dat je v každém CRM projektu náročnou etapou
Abychom byli schopni uspokojivě vyřešit danou analytickou úlohu z oblasti CRM, měli bychom umět vybrat vhodné analytické postupy, rozumět vybraným technologiím a mít zajištěn přístup k datům. Pro splnění prvních dvou požadavků je třeba se pilně učit a získávat praktické zkušenosti. Při zajišťování přístupu k datům budeme muset překonávat mnohé překážky dané legislativou a konkurenčním prostředím. Je vůbec v našich silách se...  více
 

Spuštěním IT projektu práce nekončí

Praktický pohled na přípravu a řízení IT projektu

Spuštěním IT projektu práce nekončí
Už z definice projektu vyplývá, že se jedná zpravidla o unikátní počin, který je zakončený výstupním produktem. V případě IT projektů, např. u internetových portálů, to jsou typicky nové zákaznické služby. Projekt by však neměl být ukončen při spuštění nové služby do produkce, ale až v momentě, kdy má vedoucí jistotu, že je služba perfektně odladěná.  více
 

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?

Měření kvality IT (2. část): Jaké ukazatele a reporty sleduje šéf IT Service Desku?
Jedna z klíčových rolí každého IT je vedoucí týmu, který je v přímém kontaktu s interními zákazníky a uživateli. Často jde o vedoucího Service Desku, někdy jej najdete pod rolí Service Delivery Manager. V menších společnostech to bude sám IT manažer. Jaké hlavní otázky si Service Delivery Manažer klade? Jak pozná, zda jeho tým pracuje správně? Zda jsou uživatelé spokojení? Na tyto i další otázky si odpovíme v následujícím...  více
 
Další strany: 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 ...
Ceník inzerce portálu SystemOnLine