- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tiskBranžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Partneři webu
IT Projekty - Dnes
Atlassian ukončuje podporu Jira Data Center, zákazníci mají tři roky na migraci do cloudu
Globální technologická společnost Atlassian oznámila plán ukončení podpory svých produktů na Data Center. Produkt bude ukončovat ve dvou fázích. Od 30. března 2026 nepůjde pořídit nové DC licence ani nové DC doplňky pro nové zákazníky. Stávající zákazníci ovšem mohou licence rozšiřovat a obnovovat až do 30. března 2028. Za rok poté tedy k 28. březnu 2029 přejde Data Center do read-only režimu. Do té doby běží technická podpora a záplaty kritických zranitelností. Firmy tak na přechod do cloudu mají tříleté období, během kterého... více
Jak zajistit bezpečnost konverzační AI?
Auditování neviditelného
V digitálním prostředí firemní komunikace se virtuální asistenti a chatboti stali neoddělitelnou součástí operací, ať už v zákaznických centrech nebo při řízení interních procesů. Zatímco nasazování automatizovaných konverzačních systémů neustále roste, zásadní problém spočívá v tom, že firmy nejsou schopny efektivně kontrolovat výstupy a chování těchto systémů v plném provozu. více
Skryté nástrahy implementace nákupních systémů
Digitální transformace nákupu je strategickým krokem, který přináší zefektivnění procesů a významné úspory. Zejména v nápojářském a potravinovém průmyslu je profesionálně řízený výběr dodavatelů a efektivní správa smluv nezbytným předpokladem úspěchu. Implementace nového systému však není pouze technickou operací. Jde o komplexní projekt, jehož úspěch může ohrozit řada rizik – nejen rozpočet a časový plán, ale především přijetí systému a návratnost... více
Hardware - Dnes - redakce
Nová vertikální myš od Geniusu podporuje přirozené držení ruky
Počítačovým periferiím, jakou jsou myši a klávesnice se věnujeme jen výjimečně. Novinka, kterou právě uvedl Genius si ale takovou výjimku zaslouží a neměla by ujít vaší pozornosti. Genius totiž uvedl na trh bezdrátovou vertikální myš Ergo 8350S, která je určena pro uživatele, kteří tráví u počítače dlouhé hodiny. Pro přirozený úchop má sklon 55°, a podporuje tak přirozené držení ruky. Umožňuje také aktivaci asistenta AI Copilot speciálním tlačítkem, což v souhrnu podporuje zdravější a chytřejší způsob práce. více
Analýzy - Včera - redakce
Roboti na zákaznických linkách nás nechápou a zdržují
Chatboti a voiceboti se v posledních letech stali běžným nástrojem zákaznické obsluhy. Přesto jejich používání v Česku naráží na zásadní problémy s kvalitou těchto technologií. Podle průzkumu společnosti Agnostix mezi více než 1000 respondenty napříč Českem muselo za poslední rok téměř 9 z 10 lidí řešit při komunikaci s botem nějaký problém. Nejčastěji boti nechápou kontext a složitější pokyny, ale problémy vznikají i kvůli chybným odpovědím nebo omezeným schopnostem... více
IT Business - Dnes - redakce
Zakladatelé se vrací do vedení Cleevio
Firma Cleevio, která se věnuje především vývoji AI řešení a souvisejícím službám, se mění na holding. Do čela nově vzniklé Cleevio Group se vrací původní zakladatelé Lukáš Stibor (na snímku vpravo) a Jan Částek (na snímku vlevo). Skupina sdružuje kromě firmy Cleevio také vývojáře webových a blockchain řešení CleevioX, firmu Cleevio Labs zaměřenou na poskytování služeb AI agentů a nově spuštěnou platformu Surprizz.ai. více
Podnikové aplikace a služby - Včera - redakce
Jednoduché řešení pro kompletní ochranu domácích počítačů
Acronis oznámil uvedení nové verze svého integrovaného zálohovacího a bezpečnostního softwaru pro domácí uživatele Acronis True Image 2026. Nejnovější verze přináší integrovanou opravu zranitelností (patch management) pro Windows a vylepšený bezpečnostní modul s detekcí hrozeb založenou na umělé inteligenci, s ochranou proti ransomwaru a skenováním malwaru. více
CRM systémy, Analýzy - Včera - -tz-
Uspěchané nasazení nekvalitních AI operátorů zákazníky často rozčílí
Nečekaný pokles kvality asistence založené na AI vrací do hry lidské operátory
Rok 2025 je rokem chatbotů a voicebotů s AI, které od začátku roku zavedlo mnoho firem a institucí. Mělo jít o revoluci v rychlosti vyřešení požadavku klientů, v poslední době však pozorujeme kvůli nedokonalému zavedení AI operátorů pokles kvality služeb, a tím pádem i frustraci klientů, a to hlavně těch starších. Lidští operátoři tak opět přichází ke slovu tam, kde AI zatím selhává. více
AI a Business Intelligence, Analýzy - Včera
AI v marketingu pomáhá, ale nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi
Nástup umělé inteligence zásadně ovlivnil práci marketingových týmů. Rutinní úkoly, jako je analýza dat nebo generování prvních návrhů textů, dnes zvládají algoritmy rychle a efektivně. Marketéři a copywriteři se proto stále více posouvají do role strategických partnerů, kteří dokážou propojit výstupy AI s hlubším porozuměním značce a jejím zákazníkům. více
IT Business - Včera - redakce
Oto Hausmann se ujal vedení společnosti Logio
Konzultačně-technologická firma Logio mění po intenzivním růstu v posledních letech své nejvyšší vedení. Majitelé firmy předávají exekutivu zkušeným manažerům. Od října tak přebírá pozici CEO Oto Hausmann, který dosud působil jako COO. Od září se zároveň novým finančním ředitelem stal Petr Marzin (na snímku vlevo). Dosavadní generální ředitel a jeden z pěti spolumajitelů Marek Šucha se přesouvá do představenstva. více
Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti. více
IT Business - Včera - redakce
Novým ředitelem Digitální a informační agentury se stal Petr Kuchař
Vláda jmenovala novým ředitele Digitální a informační agentury Petra Kuchaře. Dosavadní zástupce ředitele trvale přebirá roli ve vedení úřadu po Martinu Mesršmídovi, který po potížích s eDoklady v prvním dni letošních voleb nabídl svou funkci k dispozici. Mesršmídovu rezignaci přijal Marian Jurečka a navrhl na post ředitele DIA Kuchaře, kterého vláda jmenovala k 24. říjnu. více
IT Projekty - 3. 11. 2025 - redakce
EG.D po modernizaci zákaznického systému míří k širšímu využití AI
V energetice sílí tlak na rychlejší práci s daty a kvalitnější zákaznickou obsluhu. Distribuční společnost EG.D z energetické skupiny E.ON proto spustila modernizovaný zákaznický systém na technologiích SAP. Změna znamená pro téměř devět set zaměstnanců firmy jednodušší práci s daty a rychlejší komunikaci se zákazníky. Nový systém navíc otevírá cestu k širšímu využití nástrojů umělé inteligence. Modernizaci a přechod zákaznického systému SAP ISU na S/4HANA firma... více
Analýzy - 3. 11. 2025 - Kamil Schwarz
Hyperpersonalizace rozhoduje o budoucnosti firem
Firmy dnes vědí o svých klientech více než kdy dřív. Každý klik na webu, každá transakce nebo hovor na infolince zanechává digitální stopu. Přesto se často stává, že když zákazník komunikuje se svou bankou či pojišťovnou, má pocit, že ho společnost považuje za naprostého cizince. více
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
IT Systems podporuje
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |































