IT Projekty - Dnes

Atlassian ukončuje podporu Jira Data Center, zákazníci mají tři roky na migraci do cloudu

Atlassian ukončuje podporu Jira Data Center, zákazníci mají tři roky na migraci do cloudu
Globální technologická společnost Atlassian oznámila plán ukončení podpory svých produktů na Data Center. Produkt bude ukončovat ve dvou fázích. Od 30. března 2026 nepůjde pořídit nové DC licence ani nové DC doplňky pro nové zákazníky. Stávající zákazníci ovšem mohou licence rozšiřovat a obnovovat až do 30. března 2028. Za rok poté tedy k 28. březnu 2029 přejde Data Center do read-only režimu. Do té doby běží technická podpora a záplaty kritických zranitelností. Firmy tak na přechod do cloudu mají tříleté období, během kterého...  více
 
  

- PR -

Když rozhodování podpoří data: Simulace procesů pomocí nástroje FlexSim

Rozhodování o změnách v logistice nebo ve výrobě patří mezi nejcitlivější fáze řízení podniku. Každý zásah – ať už jde o přesun regálů, zavedení automatizace, úpravu směn, nebo změnu dodavatelského rytmu – může mít zásadní dopad na výkon celého systému. Chybný odhad přitom může vést nejen k finančním ztrátám, ale i k narušení provozu, ztrátě důvěry zákazníků nebo přetížení zaměstnanců.

Jak zajistit bezpečnost konverzační AI?

Auditování neviditelného

Jak zajistit bezpečnost konverzační AI?
V digitálním prostředí firemní komunikace se virtuální asistenti a chatboti stali neoddělitelnou součástí operací, ať už v zákaznických centrech nebo při řízení interních procesů. Zatímco nasazování automatizovaných konverzačních systémů neustále roste, zásadní problém spočívá v tom, že firmy nejsou schopny efektivně kontrolovat výstupy a chování těchto systémů v plném provozu.  více
 
ERP systémy, Potravinářský průmysl, Analýzy - Dnes - Diana Fričová

Skryté nástrahy implementace nákupních systémů

Skryté nástrahy implementace nákupních systémů
Digitální transformace nákupu je strategickým krokem, který přináší zefektivnění procesů a významné úspory. Zejména v nápojářském a potravinovém průmyslu je profesionálně řízený výběr dodavatelů a efektivní správa smluv nezbytným předpokladem úspěchu. Implementace nového systému však není pouze technickou operací. Jde o komplexní projekt, jehož úspěch může ohrozit řada rizik – nejen rozpočet a časový plán, ale především přijetí systému a návratnost...  více
 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

Hardware - Dnes - redakce

Nová vertikální myš od Geniusu podporuje přirozené držení ruky

Nová vertikální myš od Geniusu podporuje přirozené držení ruky
Počítačovým periferiím, jakou jsou myši a klávesnice se věnujeme jen výjimečně. Novinka, kterou právě uvedl Genius si ale takovou výjimku zaslouží a neměla by ujít vaší pozornosti. Genius totiž uvedl na trh bezdrátovou vertikální myš Ergo 8350S, která je určena pro uživatele, kteří tráví u počítače dlouhé hodiny. Pro přirozený úchop má sklon 55°, a podporuje tak přirozené držení ruky. Umožňuje také aktivaci asistenta AI Copilot speciálním tlačítkem, což v souhrnu podporuje zdravější a chytřejší způsob práce.  více
 
Analýzy - Včera - redakce

Roboti na zákaznických linkách nás nechápou a zdržují

Roboti na zákaznických linkách nás nechápou a zdržují
Chatboti a voiceboti se v posledních letech stali běžným nástrojem zákaznické obsluhy. Přesto jejich používání v Česku naráží na zásadní problémy s kvalitou těchto technologií. Podle průzkumu společnosti Agnostix mezi více než 1000 respondenty napříč Českem muselo za poslední rok téměř 9 z 10 lidí řešit při komunikaci s botem nějaký problém. Nejčastěji boti nechápou kontext a složitější pokyny, ale problémy vznikají i kvůli chybným odpovědím nebo omezeným schopnostem...  více
 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

IT Business - Dnes - redakce

Zakladatelé se vrací do vedení Cleevio

Zakladatelé se vrací do vedení Cleevio
Firma Cleevio, která se věnuje především vývoji AI řešení a souvisejícím službám, se mění na holding. Do čela nově vzniklé Cleevio Group se vrací původní zakladatelé Lukáš Stibor (na snímku vpravo) a Jan Částek (na snímku vlevo). Skupina sdružuje kromě firmy Cleevio také vývojáře webových a blockchain řešení CleevioX, firmu Cleevio Labs zaměřenou na poskytování služeb AI agentů a nově spuštěnou platformu Surprizz.ai.  více
 
Podnikové aplikace a služby - Včera - redakce

Jednoduché řešení pro kompletní ochranu domácích počítačů

Jednoduché řešení pro kompletní ochranu domácích počítačů
Acronis oznámil uvedení nové verze svého integrovaného zálohovacího a bezpečnostního softwaru pro domácí uživatele Acronis True Image 2026. Nejnovější verze přináší integrovanou opravu zranitelností (patch management) pro Windows a vylepšený bezpečnostní modul s detekcí hrozeb založenou na umělé inteligenci, s ochranou proti ransomwaru a skenováním malwaru.  více
 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

CRM systémy, Analýzy - Včera - -tz-

Uspěchané nasazení nekvalitních AI operátorů zákazníky často rozčílí

Nečekaný pokles kvality asistence založené na AI vrací do hry lidské operátory

Uspěchané nasazení nekvalitních AI operátorů zákazníky často rozčílí
Rok 2025 je rokem chatbotů a voicebotů s AI, které od začátku roku zavedlo mnoho firem a institucí. Mělo jít o revoluci v rychlosti vyřešení požadavku klientů, v poslední době však pozorujeme kvůli nedokonalému zavedení AI operátorů pokles kvality služeb, a tím pádem i frustraci klientů, a to hlavně těch starších. Lidští operátoři tak opět přichází ke slovu tam, kde AI zatím selhává.  více
 

AI v marketingu pomáhá, ale nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi

AI v marketingu pomáhá, ale nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi
Nástup umělé inteligence zásadně ovlivnil práci marketingových týmů. Rutinní úkoly, jako je analýza dat nebo generování prvních návrhů textů, dnes zvládají algoritmy rychle a efektivně. Marketéři a copywriteři se proto stále více posouvají do role strategických partnerů, kteří dokážou propojit výstupy AI s hlubším porozuměním značce a jejím zákazníkům.  více
 
IT Business - Včera - redakce

Oto Hausmann se ujal vedení společnosti Logio

Oto Hausmann se ujal vedení společnosti Logio
Konzultačně-technologická firma Logio mění po intenzivním růstu v posledních letech své nejvyšší vedení. Majitelé firmy předávají exekutivu zkušeným manažerům. Od října tak přebírá pozici CEO Oto Hausmann, který dosud působil jako COO. Od září se zároveň novým finančním ředitelem stal Petr Marzin (na snímku vlevo). Dosavadní generální ředitel a jeden z pěti spolumajitelů Marek Šucha se přesouvá do představenstva.  více
 

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce

Jak umělá inteligence změní nakupování a celou e-commerce
Ve světě online nakupování se rodí proměna, kterou lze přirovnat k posunu od psacích strojů k počítači. Umělá inteligence (AI) má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.  více
 
IT Business - Včera - redakce

Novým ředitelem Digitální a informační agentury se stal Petr Kuchař

Novým ředitelem Digitální a informační agentury se stal Petr Kuchař
Vláda jmenovala novým ředitele Digitální a informační agentury Petra Kuchaře. Dosavadní zástupce ředitele trvale přebirá roli ve vedení úřadu po Martinu Mesršmídovi, který po potížích s eDoklady v prvním dni letošních voleb nabídl svou funkci k dispozici. Mesršmídovu rezignaci přijal Marian Jurečka a navrhl na post ředitele DIA Kuchaře, kterého vláda jmenovala k 24. říjnu.  více
 
IT Projekty - 3. 11. 2025 - redakce

EG.D po modernizaci zákaznického systému míří k širšímu využití AI

EG.D po modernizaci zákaznického systému míří k širšímu využití AI
V energetice sílí tlak na rychlejší práci s daty a kvalitnější zákaznickou obsluhu. Distribuční společnost EG.D z energetické skupiny E.ON proto spustila modernizovaný zákaznický systém na technologiích SAP. Změna znamená pro téměř devět set zaměstnanců firmy jednodušší práci s daty a rychlejší komunikaci se zákazníky. Nový systém navíc otevírá cestu k širšímu využití nástrojů umělé inteligence. Modernizaci a přechod zákaznického systému SAP ISU na S/4HANA firma...  více
 
Analýzy - 3. 11. 2025 - Kamil Schwarz

Hyperpersonalizace rozhoduje o budoucnosti firem

Hyperpersonalizace rozhoduje o budoucnosti firem
Firmy dnes vědí o svých klientech více než kdy dřív. Každý klik na webu, každá transakce nebo hovor na infolince zanechává digitální stopu. Přesto se často stává, že když zákazník komunikuje se svou bankou či pojišťovnou, má pocit, že ho společnost považuje za naprostého cizince.  více
 
Další strany: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...
Ceník inzerce portálu SystemOnLine