facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
CVIS Consulting

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 12/2015

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 12/2015
arrow Tištěná podoba (včetně přílohy): 95 Kč 
 
 
arrow Elektronická podoba (včetně přílohy): 77 Kč 
 
Alza Media arrow 

Předplatné IT Systems
 
Umělá inteligence v praxi ...01
Aktuality – zajímavé IT projekty ...04
Aktuality – nové aplikace s služby ...06
IT strategie
Tři hlavní ingredience úspěchu implementace ERP systému ...08
Implementace komplexního ERP systému v reálné praxi ...10
ERP systémy: Branžové řešení versus obecný informační systém ...12
Efektivní řízení výroby? Ani ERP není samospasitelné ...15
Napojení výrobních procesů a ERP systému ...16
Co je třeba zvážit při zavádění MIS do výrobního podniku? ...18
Trendy ICT 2016
Růst IT služeb v ČR ...22
Top 10 technologických trendů pro rok 2016 ...23
Trendy uberizace a cloud na vzestupu ...24
IT bude divoká jízda, připoutejte se! ...25
Hlavní trendy v oblasti kybernetické bezpečnosti v roce 2016 ...26
Nová generace Informačního systému K2 ...28
Pokročilé plánování a rozvrhování výroby ...31
Elektromobily patří do města ...32
CRM v roce 2016? Personalizovaný obsah a big data ...34
Investice do komunikačních technologií ...34
DMS je pro řízenou dokumentaci nezbytností ...35
Kontaktní centra 2.0 (4. díl) ...36
Klíčové vlastnosti systému poskytování servisních služeb ...38
Tipy a triky pro WBS: Jak správně poskládat šablonu projektu ...40
IT právo
Využití open source v rámci komerčního softwaru ...42
IT Professional
Digital Data Cube Framework ...44
Příručka úspěšného IT manažera (10. díl) ...46
Test: Coolpad Porto - lehký stylový smartphone s LTE ...47
Rozdvojky a prodlužky PowerCube ...48
Recenze Coolpad Porto: Lehký stylový smartphone ...49
IT business ...54
 

Tři hlavní ingredience úspěchu implementace ERP systému

Datamix SolutionsKaždý, kdo implementoval informační systém, ví, jak složitý je tento proces a jak spletité jsou cesty od představy k realizaci. Víme také, jak moc se v některých případech liší představa od výsledné skutečnosti. V tomto článku se zaměříme na tři klíčové ingredience doprovázející prakticky každou úspěšnou implementaci ERP systému do firmy menší a střední velikosti (SMB).

Strana: 8

Efektivní řízení výroby? Ani ERP není samospasitelné

DC ConceptERP systémy můžeme v dnešní době považovat za informační páteř moderního podniku. Aby ale fungovaly jako skutečná opora a efektivně pomáhaly při řízení firmy, doporučujeme přizvat posilu v podobě nástroje pro pokročilé plánování výroby (APS). Jaké výhody přináší využívání tandemu ERP a APS při každodenním řízení podniku?

... celý článek >

Strana: 15

Napojení výrobních procesů a ERP systému

BM ServisNa firemní organizaci výroby můžeme nahlížet z různých hledisek a výstupem budou rozdílné klasifikace výrobních úkonů. Dle průběhu (diskrétní, procesní), dle reakce na poptávku (výroba na sklad, na zakázku, montáž na zakázku, projektová výroba), dle četnosti (kusová, sériová, hromadná) atd. Různé kombinace výše uvedených hledisek vyžadují rozdílný přístup při tvorbě technologických norem, kalkulaci nákladů, plánování a řízení výroby, controllingu. Pojďme se nyní blíže podívat na procesní řízení výroby a následné využití získaných dat.

... celý článek >

Strana: 16

Co je třeba zvážit při zavádění MIS do výrobního podniku?

ProfinitManažerské informační systémy (MIS) hrají důležitou roli v každé firmě. Mohou mít různou podobu. V menších firmách agendy manažerského systému bez problémů pojme jednoduchý Excel a zdravý rozum šéfa firmy. Taková firma může bez problémů prosperovat. Podobný model může fungovat i u větších firem za předpokladu, že panuje důvěra mezi zodpovědnými manažery, kteří spolu efektivně komunikují, spolehlivě sdílí stejné cíle a strategie postupu. Rozhodně nelze tvrdit, že manažerský informační systém přináší benefity „za každou cenu“. Účel, záběr, přínosy a náklady MIS je nutné vždy posuzovat v kontextu každé konkrétní firmy. Nebude existovat univerzální systém, který je pro všechny případy tím nejlepším. Pojďme si projít aspekty, které je dobré při zavádění MIS zvážit.

... celý článek >

Strana: 18

Kontaktní centra 2.0 (4. díl)

Efektivní rozdělování úkolů v kontaktním centru

Dimension DataKontaktní centra jsou oprávněně spojována s první linií komunikace se zákazníky. Nicméně existuje celá řada požadavků souvisejících s procesy, které operátoři vyřídit nemohou a musí je předávat k vyřešení podpůrným týmům uvnitř firmy – například fyzické kroky procesu objednávky zboží a jeho odeslání zákazníkovi. A aby vše uvnitř firmy spolehlivě fungovalo a bylo možné naplnit příslušná SLA, musí být zajištěna spolehlivá a efektivní distribuce požadavků jednotlivým řešitelům – navíc v maximální možné míře eliminující ruční zásahy. S tím vším může pomoci tzv. Enterprise Workload Management – EWM.

... celý článek >

Strana: 36

Klíčové vlastnosti systému poskytování servisních služeb

IBA.CZSnad v každé firmě či organizaci existuje oddělení, které poskytuje servisní služby a vyřizuje zadané požadavky. Nejčastěji tato oddělení bývají ukryta pod názvy jako Customer Care, BackOffice či IT, ale v obecném pojetí to může být libovolná technická či obchodní podpora, právní nebo ekonomické oddělení apod. Požadavky přitom mohou přicházet jak zevnitř organizace, tak zvenčí (zákazníci nebo externí spolupracovníci). I když každá společnost nebo organizace má své specifické potřeby, z praxe víme, že nástroje a procesy umožňující efektivní řešení a sledování servisních požadavků jsou naopak poměrně unifikované.

... celý článek >

Strana: 38


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)