Adobe ohlašuje nový Acrobat Connect Pro

Společnost Adobe ohlásila novou verzi softwaru Adobe Acrobat Connect Pro, komplexního řešení pro webové konference a e-learning. Acrobat Connect Pro obsahuje řadu nových funkcí pro webové konference, jako jsou možnosti archivování a úprav nahraných online schůzek. Přináší také schopnosti sledování účasti, které umožní provázání s populárními klienty pro instant messaging (IM) a výkonné nástroje pro ověření kompatibility a reporting. Mezi vylepšení pro e-learning patří únikové místnosti, umožňující studentům ve virtuálních třídách zahájit samostatnou online konverzaci; rychlé vytváření obsahu založeného na videu; integrace se systémy LMS (Learning Management Systems) od firem Blackboard a SumTotal a nástroje pro sledování a organizování online kurzů.



V kombinaci s novou verzí produktu Adobe Presenter, která byla také ohlášena, může software Acrobat Connect Pro umožnit uživatelům pořádat online schůzky s použitím působivých prezentací kompatibilních s přehrávačem Adobe Flash Player. Software Adobe Presenter umožní prakticky komukoliv snadno převést prezentace v Microsoft PowerPointu na multimediální programy zahrnující video, mluvený komentář, animace, interaktivitu a testy. Mezi nové možnosti v této verzi patří vytváření zásoby otázek a jejich náhodná volba, snadná práce s videem a schopnost publikovat prezentace pro mobilní přístroje nebo v souborech PDF.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.