facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Adobe ohlašuje nový Acrobat Connect Pro

Společnost Adobe ohlásila novou verzi softwaru Adobe Acrobat Connect Pro, komplexního řešení pro webové konference a e-learning. Acrobat Connect Pro obsahuje řadu nových funkcí pro webové konference, jako jsou možnosti archivování a úprav nahraných online schůzek. Přináší také schopnosti sledování účasti, které umožní provázání s populárními klienty pro instant messaging (IM) a výkonné nástroje pro ověření kompatibility a reporting. Mezi vylepšení pro e-learning patří únikové místnosti, umožňující studentům ve virtuálních třídách zahájit samostatnou online konverzaci; rychlé vytváření obsahu založeného na videu; integrace se systémy LMS (Learning Management Systems) od firem Blackboard a SumTotal a nástroje pro sledování a organizování online kurzů.



V kombinaci s novou verzí produktu Adobe Presenter, která byla také ohlášena, může software Acrobat Connect Pro umožnit uživatelům pořádat online schůzky s použitím působivých prezentací kompatibilních s přehrávačem Adobe Flash Player. Software Adobe Presenter umožní prakticky komukoliv snadno převést prezentace v Microsoft PowerPointu na multimediální programy zahrnující video, mluvený komentář, animace, interaktivitu a testy. Mezi nové možnosti v této verzi patří vytváření zásoby otázek a jejich náhodná volba, snadná práce s videem a schopnost publikovat prezentace pro mobilní přístroje nebo v souborech PDF.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.