IT Business - 12. 3. 2018

Personální změny ve vedení společnosti Mainstream Technologies

Personální změny ve vedení společnosti Mainstream Technologies
Společnost Mainstream Technologies, poskytovatel profesionálních ICT řešení, oznámila personální změny na pozicích Managing Director a Sales Director. Od 1. ledna zastává pozici Managing Director Luboš Růta. Jeho hlavním cílem je vytvořit pevnou firemní vizi, řídit a vést celý tým a dále rozvíjet firemní kulturu. Za více než 20 let své obchodní praxe v telco a IT nasbíral Luboš Růta zkušenosti v nadnárodních společnostech z různých segmentů trhu. Mimo Microsoftu působil také v obchodních rolích v Českém Telecomu (nyní O2), Sybase Software a DigiTrade (Comparex). Luboš Růta přichází po pětiletém působení ze společnosti SoftwareONE, kde byl nejprve zakladatelem lokální pobočky a posléze členem globálního leadership týmu se zodpovědností za trhy Střední a Východní Evropy.  více
 
  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.

IT Business - 12. 3. 2018

Eliška Jirovská nastoupila na pozici country manažerky VMware

Eliška Jirovská nastoupila na pozici country manažerky VMware
Společnost Vmware oznámila jmenování Elišky Jirovské do pozice nové country manažerky v České republice a na Slovensku. V této roli bude Eliška zodpovědná za realizaci strategií go-to-market, které povedou k růstu podnikání a expanzi zákazníků na rostoucím českém a slovenském trhu. Eliška přináší přes deset let zkušeností v oblasti IT, přichází z Oracle Česká republika, kde pracovala jako Key Account Manager pro skupinu PPF. Svojí kariéru začala u společnosti Nemetschek a později se připojila k IBM a prošla několika manažerskými pozicemi.
 
Podnikové aplikace a služby - 10. 3. 2018 - Ivan Svoboda

(Ne)bezpečnost internetu věcí

(Ne)bezpečnost internetu věcí
Pro úvahy o tom, jak nebezpečný může být Internet věcí, si nejdřív musíme uvědomit, jak a kde nám vlastně slouží a pomáhá.  více
 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

Analýzy - 9. 3. 2018

Novější verze Androidu jsou bezpečnější a útoků na mobilní zařízení ubývá

Novější verze Androidu jsou bezpečnější a útoků na mobilní zařízení ubývá
Škodlivé programy využívající přístup do systémové části operačního systému mobilních zařízení (root) byly v posledních několika letech hlavní mobilní hrozbou, která působila velké škody. Pokud malware získal rootovací oprávnění, mohl do mobilů skrytě instalovat další aplikace nebo infikovaný přístroj zahltit reklamami. Trojské koně s těmito schopnostmi je velmi obtížné detekovat a odstranit. V roce 2017 ale nastal obrat k lepšímu....  více
 

Chatboti změní podnikové služby

Automatizace zákaznické podpory je nezadržitelná

Chatboti změní podnikové služby
Jaká je role chatbotů v systémech zákaznické podpory? Připraví o práci zaměstnance kontaktních center, nebo jim naopak uvolní ruce k řešení důležitějších problémů? Představují chatboti již zralou technologii a v jakém časovém horizontu můžeme očekávat jejich nasazení? Asociace ABSL, která na českém trhu sdružuje poskytovatele sdílených podnikových služeb, ve své prognóze považuje nástup chatbotů za nezadržitelný. Chatboti přinesou sjednocení zákaznické zkušenosti,...  více
 
  

- PR -

Hybridní agentský model: Budoucnost zákaznické péče podle společnosti Konecta

Nedělník_Konceta1Zákaznický servis prošel v posledních letech významnými změnami – je dynamičtější díky pokročilým technologiím spojeným zejména s umělou inteligencí (AI). Zákazníci ale očekávají lidský přístup, zároveň je pro ně podstatná rychlost odpovědi a také dostupnost servisu na více platformách. Společnosti poskytující zákaznický servis reagují na tento trend přístupem, jenž propojuje technologii s lidskostí. Společnost Konecta přichází s řešením, které přetváří svět zákaznických služeb – hybridním agentským modelem. Tento model přirozeně propojuje digitální nástroje s empatií a zkušenostmi lidských operátorů.

IT Projekty - 8. 3. 2018

Největší slovenský výrobce sektů 100% digitalizuje zpracování zbožových dokladů

Největší slovenský výrobce sektů 100% digitalizuje zpracování zbožových dokladů
Slovenská nápojářská jednička na trhu sektů a šumivých vín Hubert J. E. rozšiřuje možnosti automatického zpracování zbožových dokladů se svými odběrateli. Nově využívá EDI řešení ORION od společnosti CCV Informační systémy také pro automatické zpracování PDF objednávek od klíčových odběratelů a zároveň pro plně elektronické zpracování vydaných daňových dokladů. Současně se zaměřuje na automatizaci výměny dokladů se svými dodavateli,...  více
 

E-štítky a inteligentní obaly

E-štítky a inteligentní obaly
Elektronické označování a inteligentní balení nabízejí firmám nové způsoby, jak zajistit více věrných zákazníků a zvýšit ziskovost. V roce 2018 budou tyto faktory rozhodující z hlediska úspěchu například v potravinářském průmyslu, kde požadavky zákazníků na transparentnost rostou. Použití e-štítků vzroste o 50 procent, protože společnosti si uvědomují potenciál věrných zákazníků a upsellingových příležitostí.  více
 
Projektové řízení, Podnikové aplikace a služby - 7. 3. 2018 - Eva a Zdeněk Macháčkovi

Jak uřídit kompetence a delegování zodpovědnosti?

Jak uřídit kompetence a delegování zodpovědnosti?
Bez ohledu na to, zda řízení kompetencí a delegování odpovědností řešíte v projektovém týmu, nebo v rámci oddělení, většinou se běžné přístupy pohybují mezi (shodně nezdravými) extrémy: neexistencí řízení na straně jedné, nebo technokratickým a administrativně náročným přístupem na straně druhé. Chceme vám představit nástroje z portfolia Management 3.0, které přinášejí přístupy pro samo organizující se týmy, a které nás mohou inspirovat svojí flexibilitou a snadností...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 6. 3. 2018 - Ing. Aleš Studený, Jan Škrabánek

Lean IT aneb neplýtvejte zbytečně energií

Lean IT aneb neplýtvejte zbytečně energií
Mám pro vás návrh. Zkuste si zítra v práci jednoduché cvičení. Stačit vám k tomu bude jen tužka a papír. Kdykoliv vám někdo napíše nebo zavolá, aby zjistil stav úkolu, na kterém již pracujete, udělejte si čárku. Kolik takových čárek za den zapíšete? Tři? Pět? Sedm? Kolik by jich napsal IT technik na helpdesku? Deset? A kolik čárek by zapsalo celé IT oddělení, kdybyste cvičení pojali více velkoryse? Když někoho informujete o stavu konkrétního úkolu, v řešení úkolu...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 5. 3. 2018 - Patrick Müller

Díky technologii WPA3 bude Wi-Fi opět bezpečná

Díky technologii WPA3 bude Wi-Fi opět bezpečná
Téměř 14 let od schválení technologie WPA2 (Wi-Fi Protected Access 2) přichází sdružení Wi-Fi Alliance s další generací tohoto typu ochrany bezdrátových sítí. K oznámení návrhu nového standardu došlo na letošním veletrhu CES a i přes nedostatek podrobných informací je zřejmé, jak se novinka WPA3 hodlá vypořádat se známými problémy svého předchůdce. Podstatné je větší provázání se samotnou bezdrátovou technologií, díky kterému by mělo být mnohem obtížnější udělat chyby...  více
 

Průmyslový internet věcí chce 86 % firem

Průmyslový internet věcí chce 86 % firem
V roce 2017 odstartovala u firem všeobecná celosvětová osvěta na téma průmyslového internetu věcí (Industrial Internet of Things - IIoT). Co však zůstává stále trochu za očekáváním je fakt, že praktické využití je často zbožným přáním bez reálného nasazení. Z posledních dat výzkumných společností však vyplývá, že začíná být vidět světlo na konci tunelu.  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 3. 3. 2018 - Vojtěch Bínek

První výzvy aplikace zabezpečení dat blockchainem

První výzvy aplikace zabezpečení dat blockchainem
Téměř každý den se internetem šíří zprávy o miliardách ukradených a jinak znehodnocených peněz investorů, krypto-startupů a kryptoburz. Za často nepřesnými popisy různorodých události se ale mnohdy ztrácí, z hlediska posuzování bezpečnosti technologie, jedna zásadní informace. A to že se zpravidla nejedná o prolomení bezpečnosti daného blockchainu, nýbrž softwaru peněženky programované třetí stranou, nebo že šlo o špatně zabezpečený privátní klíč. V případě posledního...  více
 
Analýzy - 2. 3. 2018

Spam a phishing jsou propojené nádoby

Spam a phishing jsou propojené nádoby
Společnost Kaspersky Lab, která sleduje trendy v oblasti spamu a phishingu, vydala zprávu, v níž analyzuje vývoj v uplynulém roce. Upozorňuje v ní na rostoucí nebezpečí zneužívání populárních událostí pro šíření falešných zpráv, kterými se kyberzločinci snaží z uživatelů vylákat peníze nebo osobní údaje. Jde o metody velmi účinné, což je způsobeno především klesající ostražitostí uživatelů ve spojení s atraktivním...  více
 
Hardware - 2. 3. 2018

Digitalizace zasáhla i domovní komunikátory

Digitalizace zasáhla i domovní komunikátory
Analogovým domovním zvonkům už odzvonilo a postupně je nahrazují je digitální IP interkomy. Tvrdí to alespoň společnost 2N Telekomunikace, která hraje celosvětově významnou roli v oboru síťových domovních komunikátorů. Ačkoli je v současnosti většina interkomů analogových, trh s IP interkomy roste v průměru o 15 % ročně, a proto lze očekávat, že brzy dosáhne počet IP zařízení hranice 50 %. Bude se tak opakovat vývoj v oblasti...  více
 
Další strany: 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 ...
Ceník inzerce portálu SystemOnLine