facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
Nové!

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 
Nové!

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 
Nové!

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Partneři webu
CVIS Consulting

BPM – Procesní řízení

BPM, řízení a optimalizace podnikových procesů, řízení workflow

clanky BPM – Procesní řízení: články

Informační logistika

Únik z bermudského trojúhelníku Excel, e-mail, sdílené adresáře

Informační logistika
Logistika se z definice zabývá efektivním řízením materiálových toků. V širším pojetí pak řízením a kontrolou toku všech zdrojů, včetně informačních. Informační logistika není pojmem neznámým, ačkoliv bývá někdy ztotožňována s řízením informací...
  

- Inzerce -

Efektivita není žádná magie

EDM Trade Tlak zákazníků při vyjednávání o ceně a dodatečných službách roste. Zákazníci očekávají slevy a bonusy téměř na každém kroku. Pokud nepochodí u jednoho obchodníka, jdou ke druhému. A tento trend se neprojevuje jen na trhu B2C, kde navíc působí ohromné množství slevových portálů se slevami téměř na vše. Významný je také na B2B trhu. Dodávat kvalitnější zboží, poskytovat lepší služby, a to vše za menší cenu a s většími slevami a bonusy. Jak toho v realitě dosáhnout i bez vlastnictví kouzelného prstenu? Buďte efektivnější!

Invoice process management

Dynamický rozvoj ovlivňuje základní firemní procesy

Invoice process management
Když se před pár lety začaly úspěšně prosazovat OCR systémy pro automatické vytěžování dat z dokumentů, znamenalo to zásadní změnu v procesu zpracování faktur. Zároveň to rozpoutalo diskusi, jak dlouho to bude trvat, než budou papírové faktury...

Demingův cyklus PDCA

a norma ISO/IEC 20000-1:2011

Demingův cyklus PDCA
Letos v dubnu vyšla nová verze normy ISO/IEC 20000-1 Informační technologie – Management služeb. Tento příspěvek se zaměřuje na jednu významnou část novely normy ISO/IEC 20000-1. Jedná se o vysvětlení, jak využít metodologii plan-do-check-act...

Řízení procesů ve veřejném sektoru

Řízení procesů ve veřejném sektoru
Téměř každý z nás slyšel nějaký vtip o úředníkovi, který mezi pitím kávy a čtením novin nestíhá pracovat. Zda jsou takové vtipy oprávněné, záleží člověk od člověka. Stejně jako téměř v každé firmě lze nalézt zaměstnance, jejichž výkonnost lze...

Firemní procesy

Úvod do problematiky

Firemní procesy
První z minisérie článků věnovaných procesnímu přístupu ve středních firmách se zabývá úvodem do problematiky firemních procesů. Je veden snahou oprostit se od akademického přístupu i marketingových proklamací, kterými je literatura věnovaná...

Podnikové portály

(5. díl) Portál jako služba

Podnikové portály
Portál jako služba je zajímavý koncept, který v poslední době stále více vystupuje do popředí zájmu zákazníků. Čím dál větší procento zákazníků chce v rámci portálu řešit své byznysové požadavky a naopak se co nejméně...
akce
 
Další stránky tematické sekce: 1 - 2 - 3 - 4
SAP NOW Week
Časopis IT Systems
IT Systems 6/
IT Systems 5/
IT Systems 4/
IT Systems 3/
Edice IT Systems Special
příloha #1 6/
příloha #1 5/
příloha #1 4/
příloha #1 3/
Ceník inzerce portálu SystemOnLine