facebook LinkedIN LinkedIN - follow

BPM – Procesní řízení

BPM, řízení a optimalizace podnikových procesů, řízení workflow

clanky BPM – Procesní řízení: články
IT SYSTEMS 9/2012, 30. 10. 2012

IT řešení pro podporu týmové práce

IT řešení pro podporu týmové práce
Základem úspěchu firmy už dávno nejsou ani tak produkty a technologie, jako spíše její lidský „kapitál“. Z něj lze vytěžit maximum ale až tehdy, když jsou firmy schopny jednotlivé zaměstnance naučit nebo donutit efektivně spolupracovat. Týmová...
  

- PR -

Průvodce džunglí procesů

PerspiaZaměstnanci si nechávají své žádosti o dovolenou schvalovat na papírových formulářích, které pak odevzdají do papírové krabice pro účetní. Tu pak každý měsíc čeká „veselá chvilka“ třídění obsahu papírové krabice, aby mohla správně spočítat výplaty.

Potřebujete zajistit věcně i formálně správný postup při řešení požadavků vašich zákazníků i zaměstnanců. Samozřejmě v souladu se zákonem a interními směrnicemi. Eliminovat dvojí práci, kdy se informace z jednoho systému přepisují do druhého. Sice to zní banálně, ale na mnoha místech to probíhá spíše živelně než jednoduše.

IT SYSTEMS 7-8/2012, 10. 10. 2012

Co by měly umět BPM nástroje?

Co by měly umět BPM nástroje?
V předchozím článku jsme shrnuli základní požadavky na BPM nástroje, jako jsou výkonnost, vysoká dostupnost a škálovatelnost. Ukázali jsme, jaké nároky na architekturu tyto požadavky vytvářejí, a připomněli jsme, že v rámci BPM musí být efektivně...
IT SYSTEMS 7-8/2012, 5. 10. 2012

Přežili jsme a co dál?

Zavádění procesního řízení v praxi

Přežili jsme a co dál?
Nadšeně jste se rozhodli, že začnete zavádět procesní řízení. Věděli jste, že to nebude úplně jednoduchý projekt, ale zvládli jste přece už i horší. Jako zkušení lídři jste věděli, že každý projekt je nutno dobře připravit. Svědomitě jste tedy...
IT SYSTEMS 6/2012, 21. 7. 2012

Moderní trendy v BPM

Moderní trendy v BPM
Obchodní procesy již dávno nejsou pouze o zamalování sledu úkolů do procesních diagramů a o tvorbě metodických procesních příruček. Je zapotřebí rychle tvořit, měnit a rozvíjet procesně orientované aplikace, efektivně do procesů zapojit uživatele...
IT SYSTEMS 6/2012, 5. 7. 2012

IT nestíhá tempu byznysu

Co je hlavní příčinou?

IT nestíhá tempu byznysu
Co způsobuje, že IT tolik zaostává za byznysem? Jsou to nereálná očekávání na straně manažerů z obchodu, nebo neschopní IT manažeři? Nebo snad nedostatečné možnosti informačních technologií v oblasti hardwaru nebo softwaru? Nikoli. Jednou z...
IT SYSTEMS 5/2012, 19. 6. 2012

BPM a sociální software

aneb Protiklady se přitahují

BPM a sociální software
Sociální software našel v korporátní sféře své pevné místo už před několika lety. Jeho propojení se systémy BPM se ale zatím pohybují spíše v oblasti teorie. Přitom využití sociálního softwaru v sobě skrývá hned několik možností pro podporu...
IT SYSTEMS 5/2012, 13. 6. 2012

Co by měly umět pokročilé BPM nástroje?

Co by měly umět pokročilé BPM nástroje?
BPM je koncept řízení zvláště užitečný tam, kde procesy procházejí napříč různými informačními systémy. V rámci BPM je nad těmito systémy, případně i lidmi zapojenými do daného procesu, nasazen nástroj, který je „úkoluje“ a zajistí, že jednotlivé...
  

- PR -

Efektivita není žádná magie

EDM Trade Tlak zákazníků při vyjednávání o ceně a dodatečných službách roste. Zákazníci očekávají slevy a bonusy téměř na každém kroku. Pokud nepochodí u jednoho obchodníka, jdou ke druhému. A tento trend se neprojevuje jen na trhu B2C, kde navíc působí ohromné množství slevových portálů se slevami téměř na vše. Významný je také na B2B trhu. Dodávat kvalitnější zboží, poskytovat lepší služby, a to vše za menší cenu a s většími slevami a bonusy. Jak toho v realitě dosáhnout i bez vlastnictví kouzelného prstenu? Buďte efektivnější!

akce
IT SYSTEMS 5/2012, 12. 6. 2012

Trendy v oblasti podpory procesního řízení

Trendy v oblasti podpory procesního řízení
Procesní řízení. Zřejmě neexistuje nikdo, kdo by byl ještě schopen spočítat, kolik publikací, článků, konferencí, přednášek a internetových stránek se již tomuto tématu během jeho dlouhé historie věnovalo. Jistě je mezi námi i celá řada těch,...
IT SYSTEMS 4/2012, 26. 5. 2012

Píše se rok 2012: normální je mít BPM a SOA

Píše se rok 2012: normální je mít BPM a SOA
Jsou tomu už čtyři roky, kdy byla v časopisu IT Systém publikována série článků o konceptech SOA (service oriented architecture) a BPM (business process management). Z toho, co tehdy působilo poněkud vizionářsky, se stala záležitost, která je...
IT SYSTEMS 4/2012, 5. 5. 2012

Zavádění procesního řízení

Co je nutné si uvědomit, než začneme

Zavádění procesního řízení
Přídavné jméno procesní bylo ještě před dvaceti lety spojováno primárně s termínem procesní právo. Sousloví procesní řízení, procesní management, nebo dokonce business proces management znala hrstka manažerů, kteří byli fandy cizojazyčné literatury...
 
Další stránky tematické sekce: 1234
Ceník inzerce portálu SystemOnLine