- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (20)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (24)
- CRM (46)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (13)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (78)
- HRM (25)
- ITSM (5)
- MES (27)
- Řízení výroby (43)
- WMS (22)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (23)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (72)
- Informační bezpečnost (32)
- IT řešení pro logistiku (42)
- IT řešení pro stavebnictví (20)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (17)
















Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Podnikové portály
(5. díl) Portál jako služba
Portál jako služba je zajímavý koncept, který v poslední době stále více vystupuje do popředí zájmu zákazníků. Čím dál větší procento zákazníků chce v rámci portálu řešit své byznysové požadavky a naopak se co nejméně zabývat tím, na čem a jak řešení poběží v okamžiku nasazení nebo třeba za tři roky. Součástí zadání jsou typicky i specifické nefunkční požadavky, které projekt mohou významně prodražit, případně i zastínit skutečné byznysové přínosy nového portálového řešení.


(4. díl) Tři UX tipy pro přívětivější portál
Vyzkoušejte si, jak během několika minut s pomocí tří jednoduchých UX praktik prozkoumat váš portál z pohledu návštěvníků. Věřím, že o zkratce UX jste již slyšeli. Za jejím významem se skrývají slova User Experience, která se dají přeložit jako uživatelský zážitek či uživatelská přívětivost. UX není žádná magie, která by přišla na svět až s rozvojem IT technologií.
(3. díl) Portálové projekty a časté chyby zadavatelů
Uvažujete-li o nasazení portálové technologie do vaší společnosti, následující článek by vám měl napovědět, čeho byste se měli vyvarovat, na co se naopak zaměřit a jak se vyhnout riziku neúspěchu, ztracené příležitosti a špatně vynaložených investic.
(2. díl) Portál jako součást manažerského rozhodování
V minulém článku jsme se seznámili s portálem coby vstupní branou do interních či externích systémů. Představili jsme výhody jeho nasazení a usnadnění práce uživatelům při každodenním přístupu k datům. Nyní navážeme možnostmi využití portálů k podpoře podnikových procesů od jejich automatizace, uživatelských rolí až po pomoc v manažerském rozhodování.
(1. díl) Základní možnosti portálů, aktuální trendy
Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou ke všem aplikacím, které společnosti využívají ke každodenní komunikaci jak se zaměstnanci, tj. intranetová řešení, tak i se svými zákazníky a partnery. Je možné si vybrat z řady produktů – placených i neplacených. Nejen proto jsou portály vhodné pro společnosti všech velikostí i všech oblastí působení.


17.5. | Konference TechEd 2022 |
19.5. | Cloud computing v praxi |
26.5. | NEXT 3D: Inovace díky 3D tisku |
26.5. | CyberSec Forum Bratislava 2022 |
31.5. | Mezinárodní konference ISI 2022: Inteligentní správa... |
Formulář pro přidání akce