facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 11/2012

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 11/2012
arrow Tištěná podoba (včetně přílohy): 95 Kč 
 
 
arrow Elektronická podoba (včetně přílohy): 77 Kč 
 
Alza Media arrow 

Předplatné IT Systems
 

Ukázka aktuálního vydání (výběr 30 stran):

IT jako zrcadlo doby ...01
Aktuality
IT projekty a analýzy trhu ...04
Podnikové aplikace a služby ...06
IT strategie
Lesk a bída mobilních podnikových aplikací ...10
Banky a finance
Trendy v mobilních bankovních aplikacích ...12
Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech ...14
Kontaktní centra ve finančních institucích ...16
Specifika implementace provozních systémů v bankách ...18
Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech ...20
Softwarová podpora korporátních úvěrů ...22
Data mining v procesu vymáhání pohledávek ...24
Procesy nad dokumenty v pojišťovně ...26
IT strategie
Social content management a podniková sociální síť ...28
Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory ...30
Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy ...32
Jak na data mining? ...34
Rozhovor: Michal Bezák, SAP ...35
Rozšíření IS o funkce dlouhodobé archivace dokumentů ...36
Středisko personálních služeb pro služby zaměstnancům ...37
Výroba
Řízená diverzifikace produktového portfolia ...38
Podnikový software pro generaci Y ...40
Štíhle nejen ve výrobě ...42
Změny v plánování při řízení sériové výroby ...43
Efektivní výroba je klíčem k úspěchu ...44
Řízení předvýrobních etap – proč selský rozum selhává? ...46
PLM, nebo PDM systém? ...48
Transparentní řízení vývoje v automobilovém průmyslu ...50
IT strategie
Patříte ke společnostem se sofistikovaným IT? ...52
MS Dynamics NAV pomáhá Ústavu jaderného výzkumu Řež ...53
IT professional
Jak jsou firmy připraveny na cloud computing? ...54
Bezpečnostní dopad IPv6 ...56
Hardware
Ze světa hardwaru ...58
Zajímavosti ...62
NAS server s nápadem: Synology DiskStation DS213air ...64
Informační společnost ...65
 

Lesk a bída mobilních podnikových aplikací

DeloitteMnoho lidí dnes nosí v kapse mobil s výkonem, který odpovídá jen několik málo let starému stolnímu počítači. V situaci, kdy je téměř všude dostupný rychlý mobilní internet, se zdá, že jsou připraveny podmínky pro to, aby se podnikové aplikace začaly stěhovat ze stolních počítačů a notebooků na tablety a mobilní telefony. Je tomu opravdu tak v podnikové sféře? Kde dává smysl přesun z doby stabilní do doby mobilní? Jaké jsou hlavní překážky bránící tomuto přechodu a jaký vývoj lze v této oblasti očekávat? Na to se podíváme v následujícím článku.

... celý článek >

Strana: 10

Kontaktní centra ve finančních institucích

Cesta k novým obchodním příležitostem

Dimension DataKontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů, zákaznický servis stávajících klientů a stále častěji i nástroj pro marketingové a obchodní kampaně. Pojďme se podívat na to, jak si kontaktní centra rozumí spolu s finančními institucemi v dnešní době.

... celý článek >

Strana: 16

Data mining v procesu vymáhání pohledávek

StatSoftPohledávka je charakterizována řadou proměnných. Z hlediska statistického modelování jde o proměnné, podle kterých lze pohledávky shlukovat dle různých hledisek. Dataminingové modelování ale může pomoci i jinde než pouze v selekci případů. Může významně usnadnit klasifikaci jednotlivých případů a vylepšit dosud stanovené scénáře zacházení s jednotlivými případy.

... celý článek >

Strana: 24

Social content management a podniková sociální síť

Budoucnost, nebo realita?

IBMDoba, kdy lidé využívali sociální sítě výhradně pro zábavu ve svém volném čase, je již dávno za námi. Dnes se stále více využívají ve sféře byznysu – nalezení ideálních zaměstnanců za použití LinkedInu, marketingové kampaně a oslovení potenciálních zákazníků přes Facebook, komunikace či okamžitá interakce se stávajícími zákazníky a sdělování novinek na Twitteru. Proč ale nevyužít tyto možnosti také v podnikové struktuře ke zlepšení spolupráce, na podporu sdílení informací nebo pro utváření „zaměstnaneckých komunit“? Co brání podnikům vytvořit si vlastní podnikovou sociální síť a následně ji propojit také s obchodními partnery a zákazníky? Odpověď je jednoduchá: nic, stačí jenom chtít.

... celý článek >

Strana: 28

Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory

ProconGroupHotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po správu skladového hospodářství. Jaké nároky na IT dnes hotelové prostředí klade?

... celý článek >

Strana: 30

Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy

Predikce prodejePředpověď poptávky je jedním ze základních úkolů podnikového plánování. Přesné a včasné predikce prodeje jsou zásadní například pro řízení zásob, potravinářské velkoobchody a maloobchodní sektor i jinde. S ohledem na velké množství faktorů, které poptávku ovlivňují, je přitom její predikce složitým úkolem. Odpovědí na tyto výzvy je využití kontextové analýzy.

... celý článek >

Strana: 32

PLM, nebo PDM systém?

NiobNa první pohled je vše jasné: proč si nekoupit PLM, když poskytuje mnohem bohatší funkčnost než PDM, a nabízí tak vyšší přidanou hodnotu celého řešení? Avšak v průběhu implementace je základním požadavkem kompatibilita s existujícím CAD systémem a původní datovou základnou společnosti. Otázka PLM, nebo PDM tak dostává zcela jiný rozměr.

Strana: 48

Transparentní řízení vývoje v automobilovém průmyslu

WBI SystemsAutomobilový průmysl je v České republice jedním z klíčových odvětví průmyslu. Zároveň patří k odvětvím vyznačujícím se vysokou dynamikou. Vždyť průměrná životnost jediného modelu automobilu se pohybuje mezi pěti až sedmi lety, a to včetně faceliftů. Tato skutečnost klade nemalé nároky nejen na všechny organizace produkující motorová vozidla, ale také na dodavatele – výrobce komponent.

Strana: 50

Patříte ke společnostem se sofistikovaným IT?

InfinityJak staré jsou podnikové informační systémy českých firem? Využívají speciální software pro řízení vztahů se zákazníky? Výsledky marketingového průzkumu, kterého se letos na podzim zúčastnilo 239 středně velkých a velkých společností, především z oblasti výroby a farmacie, poukazují na poměrnou zastaralost IT v českých firmách, ale i na chuť investovat do nových, sofistikovanějších řešení.

Strana: 52

Jak jsou firmy připraveny na cloud computing?

Dimension Data - cloudProblematika cloud computingu zajímá různorodé firmy bez ohledu na jejich velikost či podnikatelské plány a stranou nezůstávají ani státní a veřejnoprávní instituce. Odborná média skloňují termín cloud snad v každém technologickém i obchodním článku a analytici se již shodli v tom, že obecně se cloudové technologie vyplácí. Jsou však na přesun do cloudu připraveny samotné firmy?

Strana: 54


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)