- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Váš košík je prázdný.
Obsah IT Systems 11/2012 | Objednat předplatné |
| IT jako zrcadlo doby | ...01 |
| Aktuality | |
| IT projekty a analýzy trhu | ...04 |
| Podnikové aplikace a služby | ...06 |
| IT strategie | |
| Lesk a bída mobilních podnikových aplikací | ...10 |
| Banky a finance | |
| Trendy v mobilních bankovních aplikacích | ...12 |
| Budoucnost bankovních služeb je v chytrých telefonech | ...14 |
| Kontaktní centra ve finančních institucích | ...16 |
| Specifika implementace provozních systémů v bankách | ...18 |
| Systémy poskytování úvěrů staví na zákaznických datech | ...20 |
| Softwarová podpora korporátních úvěrů | ...22 |
| Data mining v procesu vymáhání pohledávek | ...24 |
| Procesy nad dokumenty v pojišťovně | ...26 |
| IT strategie | |
| Social content management a podniková sociální síť | ...28 |
| Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory | ...30 |
| Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy | ...32 |
| Jak na data mining? | ...34 |
| Rozhovor: Michal Bezák, SAP | ...35 |
| Rozšíření IS o funkce dlouhodobé archivace dokumentů | ...36 |
| Středisko personálních služeb pro služby zaměstnancům | ...37 |
| Výroba | |
| Řízená diverzifikace produktového portfolia | ...38 |
| Podnikový software pro generaci Y | ...40 |
| Štíhle nejen ve výrobě | ...42 |
| Změny v plánování při řízení sériové výroby | ...43 |
| Efektivní výroba je klíčem k úspěchu | ...44 |
| Řízení předvýrobních etap – proč selský rozum selhává? | ...46 |
| PLM, nebo PDM systém? | ...48 |
| Transparentní řízení vývoje v automobilovém průmyslu | ...50 |
| IT strategie | |
| Patříte ke společnostem se sofistikovaným IT? | ...52 |
| MS Dynamics NAV pomáhá Ústavu jaderného výzkumu Řež | ...53 |
| IT professional | |
| Jak jsou firmy připraveny na cloud computing? | ...54 |
| Bezpečnostní dopad IPv6 | ...56 |
| Hardware | |
| Ze světa hardwaru | ...58 |
| Zajímavosti | ...62 |
| NAS server s nápadem: Synology DiskStation DS213air | ...64 |
| Informační společnost | ...65 |
Lesk a bída mobilních podnikových aplikací
Mnoho lidí dnes nosí v kapse mobil s výkonem, který odpovídá jen několik málo let starému stolnímu počítači. V situaci, kdy je téměř všude dostupný rychlý mobilní internet, se zdá, že jsou připraveny podmínky pro to, aby se podnikové aplikace začaly stěhovat ze stolních počítačů a notebooků na tablety a mobilní telefony. Je tomu opravdu tak v podnikové sféře? Kde dává smysl přesun z doby stabilní do doby mobilní? Jaké jsou hlavní překážky bránící tomuto přechodu a jaký vývoj lze v této oblasti očekávat? Na to se podíváme v následujícím článku.
Strana: 10
Kontaktní centra ve finančních institucích
Cesta k novým obchodním příležitostem
Kontaktní centra jsou již řadu let nedílnou součástí velkých i středně velkých firem. Spolu s tím, jak se mění svět okolo nás, mění se i jejich role. Zejména v oblasti finančních institucí představují nástroj pro podporu prodeje finančních produktů, zákaznický servis stávajících klientů a stále častěji i nástroj pro marketingové a obchodní kampaně. Pojďme se podívat na to, jak si kontaktní centra rozumí spolu s finančními institucemi v dnešní době.
Strana: 16
Data mining v procesu vymáhání pohledávek
Pohledávka je charakterizována řadou proměnných. Z hlediska statistického modelování jde o proměnné, podle kterých lze pohledávky shlukovat dle různých hledisek. Dataminingové modelování ale může pomoci i jinde než pouze v selekci případů. Může významně usnadnit klasifikaci jednotlivých případů a vylepšit dosud stanovené scénáře zacházení s jednotlivými případy.
Strana: 24
Social content management a podniková sociální síť
Budoucnost, nebo realita?
Doba, kdy lidé využívali sociální sítě výhradně pro zábavu ve svém volném čase, je již dávno za námi. Dnes se stále více využívají ve sféře byznysu – nalezení ideálních zaměstnanců za použití LinkedInu, marketingové kampaně a oslovení potenciálních zákazníků přes Facebook, komunikace či okamžitá interakce se stávajícími zákazníky a sdělování novinek na Twitteru. Proč ale nevyužít tyto možnosti také v podnikové struktuře ke zlepšení spolupráce, na podporu sdílení informací nebo pro utváření „zaměstnaneckých komunit“? Co brání podnikům vytvořit si vlastní podnikovou sociální síť a následně ji propojit také s obchodními partnery a zákazníky? Odpověď je jednoduchá: nic, stačí jenom chtít.
Strana: 28
Specifika hotelového provozu z hlediska IT podpory
Hotelové provozy by si dnes jen stěží dokázaly představit své efektivní fungování bez informačních technologií. Technologie využívají při všech klíčových procesech, od zajištění rezervace pokoje, zúčtování útraty v hotelové restauraci až po správu skladového hospodářství. Jaké nároky na IT dnes hotelové prostředí klade?
Strana: 30
Predikce prodeje s pomocí kontextové analýzy
Předpověď poptávky je jedním ze základních úkolů podnikového plánování. Přesné a včasné predikce prodeje jsou zásadní například pro řízení zásob, potravinářské velkoobchody a maloobchodní sektor i jinde. S ohledem na velké množství faktorů, které poptávku ovlivňují, je přitom její predikce složitým úkolem. Odpovědí na tyto výzvy je využití kontextové analýzy.
Strana: 32
PLM, nebo PDM systém?
Na první pohled je vše jasné: proč si nekoupit PLM, když poskytuje mnohem bohatší funkčnost než PDM, a nabízí tak vyšší přidanou hodnotu celého řešení? Avšak v průběhu implementace je základním požadavkem kompatibilita s existujícím CAD systémem a původní datovou základnou společnosti. Otázka PLM, nebo PDM tak dostává zcela jiný rozměr.Strana: 48
Transparentní řízení vývoje v automobilovém průmyslu
Automobilový průmysl je v České republice jedním z klíčových odvětví průmyslu. Zároveň patří k odvětvím vyznačujícím se vysokou dynamikou. Vždyť průměrná životnost jediného modelu automobilu se pohybuje mezi pěti až sedmi lety, a to včetně faceliftů. Tato skutečnost klade nemalé nároky nejen na všechny organizace produkující motorová vozidla, ale také na dodavatele – výrobce komponent.Strana: 50
Patříte ke společnostem se sofistikovaným IT?
Jak staré jsou podnikové informační systémy českých firem? Využívají speciální software pro řízení vztahů se zákazníky? Výsledky marketingového průzkumu, kterého se letos na podzim zúčastnilo 239 středně velkých a velkých společností, především z oblasti výroby a farmacie, poukazují na poměrnou zastaralost IT v českých firmách, ale i na chuť investovat do nových, sofistikovanějších řešení.Strana: 52
Jak jsou firmy připraveny na cloud computing?
Problematika cloud computingu zajímá různorodé firmy bez ohledu na jejich velikost či podnikatelské plány a stranou nezůstávají ani státní a veřejnoprávní instituce. Odborná média skloňují termín cloud snad v každém technologickém i obchodním článku a analytici se již shodli v tom, že obecně se cloudové technologie vyplácí. Jsou však na přesun do cloudu připraveny samotné firmy?Strana: 54
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 28.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
Formulář pro přidání akce















