- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (20)
- Cloud computing (IaaS) (7)
- Cloud computing (SaaS) (24)
- CRM (46)
- DMS/ECM - správa dokumentů (17)
- EAM (13)
- Ekonomické systémy (66)
- ERP (78)
- HRM (25)
- ITSM (5)
- MES (29)
- Řízení výroby (44)
- WMS (20)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (23)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (73)
- Informační bezpečnost (32)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (21)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (22)
















Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
VR – virtuální realita
Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

Obsah IT Systems 12/2011 | ![]() |

Operační program ICT v podnicích
Čtvrtá a možná poslední možnost, jak získat prostředky pro rozvoj společnosti
Na začátku nového roku budou mít vybraní zájemci opět možnost žádat o dotace z EU na nákup informačních a komunikačních technologií. Jedná se již o čtvrtou možnost získání zajímavých finančních prostředků pro rozvoj společností. A vzhledem k tomu, že budoucnost dotací je nejistá, půjde nejspíš o poslední příležitost si přilepšit. Pojďme si tedy shrnout, komu je výzva určena a na co konkrétně můžete dotaci čerpat.
Strana: 14
Text mining
aneb Kladivo na nestrukturovaná data
Trendem dnešní doby je obrovský nárůst počtu dat uložených v databázích. Je obecně známo, že až osmdesát procent uložených dat v databázích po celém světě má podobu textu, tedy nestrukturovaných dat. Chceme-li obsaženou informaci získat, musíme je všechny číst?
Strana: 18
Spokojený zákazník a dynamicky rostoucí business
Dva mezníky efektivního CRM
Základem úspěchu v podnikání je naplnění očekávání trhu. Toto očekávání je však nejdříve nezbytné důkladně poznat. Proto nyní tak často mluvíme o tržní nebo zákaznické orientaci. Jde totiž o to, jak se co nejefektivněji dozvědět, jaké má váš relevantní trh nebo zákazník požadavky. Samozřejmě jde o velmi citlivou otázku důvěry a ta se vytváří především prostřednictvím vztahů.
... celý článek >
Strana: 24
Klíčové faktory úspěchu prodeje service-to-sales
Současná ekonomická situace více než kdy jindy dostává všechny podnikatelské subjekty pod silný tlak. Vedení společností systematicky prochází své servisní a prodejní kanály s cílem identifikovat prostor pro zvýšení jejich prodejního výkonu. To obnáší mimo jiné akceleraci prodeje během vyřizování příchozích servisních požadavků zákazníků, tedy výkon takzvaného procesu service-to-sales.
... celý článek >
Strana: 28
Kdyby ty excely nebyly...
aneb Chronické choroby HR informačních systémů
Vrtá vám někdy hlavou, proč podnikové HR informační systémy jsou, jaké jsou? Proč dochází tak často k paradoxu, že HR procesy propojují celou organizaci, zatímco HR informace jsou rozptýleny mezi excely a e-maily na počítačích jednotlivců nebo v nepřehledných sdílených složkách? Příčiny nebývají ani tak technické, jako spíše lidské.
Strana: 32
Cloud computing versus virtualizace
Rozdíl mezi cloudem a virtualizovaným řešením
Cloud computing je de facto nový model využívání a poskytování IT služeb s využitím internetových technologií. Představuje nové evoluční paradigma v oblasti konsolidace, virtualizace a poskytování IT služeb. V reáliích českého IT trhu se však setkáváme s tím, že se virtualizace a cloud computing pokládají za identické. Co je vlastně cloud „pod povrchem“, to si představíme v prvním článku z minisérie věnované této problematice.
Strana: 40
Systémy pro podporu řízení projektů
Vaše druhé ERP
Organizace dnes více než kdy jindy musí čelit turbulencím. Ať už se musíte přizpůsobovat změnám souvisejícím s aktuální politickou situací, spotřebitelským chováním, vlastnickými strukturami či s provozními záležitostmi, stojíte v zásadě před společnou výzvou – uřídit proces změny. Proto se i podpůrné nástroje pro projekty, jakožto formy řízení změn, staví v mnoha organizacích na roveň systémům kategorie ERP.
Strana: 42
Mobilní data – budoucnost telekomunikací
Podíváme-li se na prostá fakta, zjistíme, že magické slůvko posledních let zní konvergence. Veřejné komutované telefonní sítě jsou poměrně rychle nahrazovány sítěmi IP – jinými slovy jde o soumrak klasické telefonie a přechod k IP telefonii, respektive videokonferencingu. IP sítě umně spojují a obhospodařují dříve separátní oblasti, jako je fixní a mobilní telefonie, televizní vysílání a internet, jde tedy vlastně o konvergenci informačních technologií a telekomunikací.
Strana: 48
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
13.9. | VeeamON Tour CZ/SK |
14.9. | Virtuální konference "Nová strategie kybernetické... |
20.9. | Cyber Attacks 2022 |
20.9. | BIM Open 2022 - Konference o BIMu zcela otevřeně a... |
14.10. | KPMG Data Festival 2022 |
Formulář pro přidání akce
24.8. | Webinář: Řízení firemních procesů odkudkoliv |
5.10. | Konference AmenitDays 2022 |