- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Váš košík je prázdný.
Procesní řízení?
To přece máme!
Najde se jen málo firem (a těžko nějaká banka), kterým pojmy jako procesy, procesní řízení, procesní controlling nic neříkají a které by připustily, že v době, kdy optimalizace procesů je jedním ze základních přístupů ke zvýšení konkurenceschopnosti, se procesy nezabývají. Ovšem samo tvrzení „samozřejmě procesy řešíme“ nevypovídá nic o tom, jak se s nimi pracuje a jaká problematika je řešena s pomocí procesního přístupu.
... celý článek >
... celý článek >
Strana: 17
Využijte BPM nástroje pro analýzu procesů
Příklad využití BPM při nasazení systému správy dokumentů a obsahu
Každá firma v dnešní době stojí před otázkou, jak zlepšit způsob svého podnikání. To znamená, jak produkovat své služby či produkty efektivněji, tak aby obstála před konkurencí na trhu. Jedna z možností, jak zlepšit výkonnost, je pružné zavádění organizačních změn ve firemních procesech. Řada těchto procesů je často zastaralá a roztříštěná v jednotlivých odděleních. BPM (business process management) nástroje jsou v takové situaci velmi vhodným řešením, protože dovolují nejen zpracovat kvalitní analýzu, ale přinést jako vedlejší efekt řadu dalších důležitých informací. Chceme-li nějaký konkrétní příklad změn ve firemním procesu, představme si třeba v bankovním sektoru restrukturalizaci úvěrového procesu nebo procesní změny správy obchodní a ekonomické agendy.
... celý článek >
... celý článek >
Strana: 22
Proč segmentovat?
Encyklopedie hovoří o segmentaci jako o procesu rozdělování zákazníků či potenciálních zákazníků do samostatných skupin na základě shodných potřeb, které mohou být uspokojeny prostřednictvím obdobné nabízené hodnoty. Jak tedy efektivně spravovat naši zákaznickou bázi? A jak zároveň lépe využít znalost dosud skrytou v datech, která o svých zákaznících shromažďujeme?... celý článek >
Strana: 30
On-line optimalizace marketingových kampaní
Realizace marketingových kampaní na finanční produkty nemusí probíhat jen tak, že potenciální zákazníci jsou předem vybráni a osloveni aktivitou ze strany banky, pojišťovny, fondu apod. K oslovování lze s výhodou využít i kanály, jimiž samotní zákazníci a zájemci s organizací komunikují. Jedná se například o call centra či internetové samoobsluhy.
Strana: 34
Faktory výběru CRM
v malých a středních firmách
Na vlně CRM nadšení, která v současně době zasahuje výrazně i do oblasti malých a středních podniků (SME), se veze celá řada IT společností. Zvýšená nabídka produktů přináší poptávajícím paradoxně ztížení situace při výběru správného produktu.
... celý článek >
... celý článek >
Strana: 42
Dopady reformy veřejných financí na informační systémy
O reformě veřejných financí slyšíme denně téměř na každé rozhlasové či televizní stanici, téměř v každých novinách je o ní článek. Každý již určitě máme spočítáno, jak se projeví v naší peněžence, na naší výplatní pásce či v našem daňovém přiznání. Ale jestlipak všechny tyto změny zachytil dodavatel našeho informačního systému či účetního programu?
Strana: 44
Google Docs
Kancelářské aplikace on-line a zdarma
Při vyslovení pojmu kancelářské aplikace každému z nás jistě vytane na mysli především známá a rozšířená sada aplikací Microsoft Office. K dispozici je dnes ale i několik dalších alternativ, mezi nimiž bezesporu kraluje softwarový projekt OpenOffice.org, který můžete používat zdarma. Navíc díky open source licenci mohou na bázi OpenOffice vznikat další produkty. Příkladem může být komerční balík software 602Office nebo nedávno uvedený software IBM Lotus Symphony (zatím v betaverzi).
Jsou zde ale i další možnosti. Velmi zajímavé řešení kancelářského softwaru, tedy sady aplikací pro tvorbu dokumentů, tabulek a prezentací nabízí společnost Google. Její doménou je internet, a tak nepřekvapí, že její Google Docs je sada kancelářských aplikací poskytovaných on-line, tedy přímo v prostředí webu. Takže kdekoli je internet, můžete mít k dispozici i sadu kancelářských aplikací.
... celý článek >
Jsou zde ale i další možnosti. Velmi zajímavé řešení kancelářského softwaru, tedy sady aplikací pro tvorbu dokumentů, tabulek a prezentací nabízí společnost Google. Její doménou je internet, a tak nepřekvapí, že její Google Docs je sada kancelářských aplikací poskytovaných on-line, tedy přímo v prostředí webu. Takže kdekoli je internet, můžete mít k dispozici i sadu kancelářských aplikací.
... celý článek >
Strana: 46
Jak poznat vyspělé procesy?
CMMI – model hodnocení vyspělosti procesů
Procesní řízení je pojem v současnosti skloňovaný ve všech pádech. Jednou z otázek, které s realizací tohoto způsobu řízení v praxi vyvstávají, je i dostatečná vyspělost procesů. Na to se ptáme především v souvislosti s požadavky na skutečný přínos námahy spojené se zaváděním a rozvojem procesů. Odpověď nalezneme v poměrně známé a v IT rozšířené metodě zvané Capability Maturity Model (CMM). Tento obecný model vyhodnocení procesů se používá pro mnohé účely, přičemž procesní řízení je pouze jedním z nich. Pomocí CMM je možno v oblasti řízení IT služeb (IT service management, ITSM) mapovat stav procesů a procesního řízení a souvisejících prvků jak technologických, tak znalostních a organizačních.
... celý článek >
... celý článek >
Strana: 50
Jak na IT služby
SLM – service level management
Také se v posledních letech často setkáváte s názory, že informační podpora je drahá a její kvalita neodpovídá očekáváním byznysu? Jste schopni na tyto názory, ať již změnou kvality IT podpory a vynaložených nákladů, nebo podloženou argumentací o srovnatelnosti vaší informační podpory s vnějším trhem, reagovat? Na tyto otázky budete velmi těžko hledat odpovědi, pokud nebudete mít svůj informační systém a jeho řízení vůči svým zákazníkům dostatečně transparentní. V následujícím článku se pokusím velmi stručně naznačit směr, který by mohl pomoci těm, kdo se vydají na nelehkou cestu změny od technologického a poněkud démonizovaného pojetí informatiky k transparentní informační podpoře, poskytující pro dosažení cílů byznysu optimální informační podporu s minimálními náklady. Jsem si vědom, že každá z následujících kapitol by mohla být námětem na samostatný článek. Poučeným čtenářům se proto předem omlouvám za stručnost a uvedení kapitol, které již mají vyřešeny.
... celý článek >
... celý článek >
Strana: 58
Notebooky pro náročné – nové technologie a trendy v high-end třídě
Vedle víceméně očekávaných zlepšení se vývoj laptopů v některých ohledech občas ubírá směry, které by donedávna jen málokdo předpovídal. Příkladem budiž LED podsvícení displeje. Jaké mají s touto moderní, zatím ne příliš levnou technologií plány renomovaní výrobci notebooků? To je jen jedna z otázek, o jejichž zodpovězení jsme kompetentní zástupce těchto firem požádali.
Strana: 68
Předplatné časopisu IT Systems
Archiv časopisu IT Systems
Oborové a tematické přílohy
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce