- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Váš košík je prázdný.
Obsah IT Systems 3/2010 | Objednat předplatné |
ERP systémy jako služba
Model SaaS (software as a service) se poslední dobou stává čím dál větším trendem ve volbě dodávky informačních systémů. Přestože v oblasti ERP systémů jde o velmi ojedinělý jev, i zde už existuje snaha nabídnout ERP řešení zákazníkům ve formě služby. Výhody modelu SaaS jsou zřejmé – pravidelné platby za užívání služby jsou pro zákazníka mnohem přijatelnější než jednorázová vysoká investice. Vyvstávají zde však i některá specifická úskalí, na která by bylo vhodné upozornit.
Strana: 16
Zákazníci – nevyužitý potenciál?
Podle loňského průzkumu společnosti Economist Intelligence Unit nedokážou technologické firmy plně využívat potenciálu svých zákazníků k vytváření nových obchodních příležitostí. Čtyři z pěti firem sice mají nastaveny nějaké procesy pro získávání zpětné vazby, téměř polovina však přiznává, že zatím není schopna sdílet tyto informace mezi jednotlivými odděleními.
Strana: 18
Trendy v IT podpoře rozvoje cestovního ruchu
V posledních letech roste podíl individuálního cestovního ruchu na úkor organizovaného. Návštěvník potřebuje získat více a mnohem detailnější informace, aby se rozhodl vycestovat do neznámých krajin. Nestačí jen klientovi představit svůj produkt či službu, je nutné mu nabídnout zážitek. To je možné pouze ve spolupráci subjektů, sdílením informací a ucelenou marketingovou komunikací vůči klientovi. Možností je spousta, my se však zaměříme pouze na jednu – na internet.
Strana: 32
Přehled o platbách v reálném čase
Komplexní zpracování událostí poskytuje bankám a podnikům přehled o jejich platebních procesech v reálném čase, což je důležitá podmínka v současném rychle se měnícím platebním prostředí. Směrnice o platebních službách na vnitřním trhu PSD a jednotná oblast pro platby v eurech SEPA začínají mít na bankovnictví zásadní vliv. Banky si kladou otázku, jak na tyto změny reagovat, a zejména jaké nové technologie začít využívat pro zajištění efektivního provozu a konkurenceschopnosti.
Strana: 34
Důvěryhodný elektronický dokument
Elektronizace výměny informací, kterou umožnil technologický rozvoj uplynulých dvaceti let, přinesla do fungování soukromých i veřejných organizací převratné změny při práci s dokumenty. Podobně jako po masovém zavedení psacího stroje znamenalo zavedení elektronických dokumentů především významné zrychlení jejich vytváření a změnu způsobu jejich zasílání a archivace.
Strana: 40
Datové schránky – na co si dát pozor
První měsíce provozu datových schránek ukázaly přínosy tohoto systému, ale upozornily i na některá rizika, která se mohou objevit, pokud firmy nový systém podcení. Podívejme se tedy, na co by zejména firemní uživatelé datových schránek měli dávat pozor.
Strana: 44
Řízení logistických procesů v ERP systému
Trend minimalizace nákladů, zkracování dodacích lhůt a poskytování výhod oproti konkurenci zvyšuje tlak na obchodní a výrobní společnosti v oblasti optimalizace logistických procesů.
Strana: 50
Základní atributy datacentra
Datacentrum je průmyslový komplex určený k zajištění zvláštních podmínek pro provoz informačních a telekomunikačních technologií. Kvalita provozních podmínek, umístění a zabezpečení datacenter hrají velkou roli pro provozovatele sítí, content providery a obecně pro provozovatele větších informačních systémů. Od kvality datacentra se odvíjí řada parametrů celého informačního systému, zejména spolehlivost, životnost a cena.
Strana: 62
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |
















