- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (17)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- DMS/ECM - správa dokumentů (23)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (82)
- HRM (40)
- ITSM (4)
- MES (27)
- Řízení výroby (53)
- WMS (24)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (47)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (38)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (42)















Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Komplexní svět eIDAS
O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

Obsah IT Systems 3/2009 | ![]() |

Kontaktní centrum jako výkladní skříň společnosti
Kontaktní centra jsou dnes široce využívána jako prostředek pro komunikaci mezi firmou a jejími klienty či partnery, a to jak existujícími, tak i potenciálními. Jsou často prvním místem, prostřednictvím kterého zákazník přijde do styku se společností a které v něm zanechá klíčový první dojem. Přestože se jedná o pouhé technické řešení, lze zcela jistě říci, že kontaktní centrum se hmatatelně spolupodílí na ekonomickém výsledku firmy.
Strana: 12
Kudy na řízení kvality dat
Zaklínadlem dnešního světa informačních systémů se pomalu, ale jistě stává datová kvalita. Všechna odvětví průmyslu potřebují stále více informací, které jsou přesné a spolehlivé. Tyto informace se vytvářejí z dat pořízených a ukládaných v rámci často rozsáhlé architektury informačních systémů. Z tohoto pohledu jsou tedy data surovinou, která vstupuje do „výrobního“ procesu, je dána do určitého kontextu a použita se specifickou znalostí uživatele. Výstupem takového procesu je informace sloužící ke klíčovému rozhodnutí či tvorbě hodnoty.
Strana: 18
CRM Forum: Jak začít s CRM?
Odkud by měla menší firma začít s budováním CRM? Pro někoho možná zbytečná otázka, protože působí v podniku, kde má péče o zákazníka vysokou prioritu a tomu jsou přizpůsobeny firemní pravidla a procesy, používané informační systémy a způsob práce s daty. Realita mnoha tuzemských firem má ale k podobné idyle daleko. Zjišťovali jsme, jak by v takové situaci odpověděli a poradili představitelé vybraných dodavatelů CRM řešení na českém trhu.
Strana: 26
Představujeme ERP systémy na českém trhu: IFS Aplikace
IFS Aplikace pocházejí ze Švédska. Ze systému původně zaměřeného na řízení údržby postupně vzniklo komplexní řešení patřící dnes do první desítky světového ERP trhu. Předností řešení IFS Aplikace, které užívá mnoho podniků především výrobních a projektově zaměřených organizací, je vyspělá detailní funkcionalita a využití moderních technologií. Podívejme se nyní podrobněji, co se skrývá pod kapotou tohoto podnikového systému.
Strana: 30
Transformujte svou firmu
Jednou z možností, jak lze transformovat obchodní procesy ve firmě, je přístup označovaný zkratkou CPI (continuous process improvement neboli kontinuální zlepšování procesů). V CPI jsou postupně měněny obchodní procesy, workflow, informace, organizační struktura a popis pozic. Transformace prostřednictvím CPI přitom využívá implementaci ERP řešení jako klíčového katalyzátoru změn.
Strana: 34
Portálová řešení pro firemní prostředí
Množství informací, které nás obklopuje, je nekonečné. Každý den zpracováváme desítky e-mailů, tištěné noviny jsme nahradili čtením novin elektronických na webových stránkách a místo běžných slovníků používáme ty dostupné na internetu. Žijeme v době, kdy informační technologie značně ovlivňují náš každodenní život a kdy je pro nás zásadní včas najít a zpracovat potřebné informace. I tento tlak na vysokou dostupnost informací proto postupem času podnítil vznik tzv. portálů – míst, kde se informace sdružují a třídí.
Strana: 42
Analýza business procesů při výběru DMS
Jak správně uchopit funkční i procesní požadavky, které zákazník definuje před výběrem systému správy a oběhu dokumentů? V každé společnosti je stále ještě určité (nemalé) procento papírové nebo nestrukturované elektronické dokumentace, která je pro danou společnost velmi důležitá a je potřeba mít ji pod kontrolou. Podniková správa elektronických dokumentů a převod papírových dokumentů do elektronické podoby umožňuje uživatelům vzdálený přístup kdykoliv a z jakéhokoliv místa.
Strana: 44
Management bezpečnosti informací podle ISO/IEC 27001
Zavádění a certifikace systémů managementu bezpečnosti informací podle ISO/IEC 27001 je relativně mladá disciplina posuzování shody, přesto zaznamenala od vydání normy v roce 2005 poměrně rychlý vývoj. Zájem mají především organizace disponující velkými objemy důvěrných dat, jako pošty, pojišťovny a banky, ale také organizace zdravotnické, marketingové nebo státní správa. Výjimkou však nejsou ani stavební společnosti nebo organizace, které montují zabezpečovací zařízení. Pro některé z nich je tato certifikace dnes již nutnou podmínkou.
Strana: 48
Uživatel jako zdroj rizik a přístupy k jejich zvládání

Strana: 52
Jak při rozšiřování datacentra zvýšit i jeho efektivitu

Strana: 60
Tiskneme ve velkém
Stroje, které stojí na pomezí velkoobjemového kancelářského a malonákladového produkčního tisku představují zpravidla součást komplexnějšího podnikového tiskového řešení. To obvykle zahrnuje jak správu tisku v prostředí firmy, tak i smluvní správu a údržbu samotného zařízení. Co to obnáší, bavíme-li se o produktech konkrétních výrobců, zejména v souvislosti se vším nezbytným spotřebním materiálem pro tyto stroje?
Strana: 68
20.4. | Axis Talk 2021 |
21.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
19.5. | TechEd 2021 ONLINE |
21.10. | DIGITAL TRUST & PAPERLESS |
Formulář pro přidání akce