ERP systémy, Podnikové aplikace a služby - 23. 4. 2025 - David Pochman

Vývoj controllingu od manuálních reportů až po integrované ERP

Vývoj controllingu od manuálních reportů až po integrované ERP
Vývoj nástrojů pro controlling ve firmách zaznamenal v posledních letech zásadní proměny zejména díky postupné automatizaci a zavádění sofistikovaných technologií jako Business Intelligence (BI) a ERP systémů. Následující článek přináší pohled na tři různé přístupy k controllingu a jejich výhody i nevýhody: tradiční reporting bez BI,...  více
 
  

- PR -

Odkládali jste investice do ERP systému?

Nyní je dobrá příležitost to zlomit


S našimi zákazníky často řešíme otázku financování ERP systému. Jde o významnou investici a firmy proto někdy váhají, zda ji realizovat hned, nebo ji raději ještě odložit. Přitom právě ERP otevírá prostor pro další rozvoj – propojí finance, sklady, výrobu i obchod, čímž zvyšuje efektivitu i konkurenceschopnost celé firmy. Díky dotaci si dnes mohou klienti dovolit kvalitnější řešení a digitalizaci už nemusí odkládat.

 

CRM systémy, AI a Business Intelligence, Podnikové aplikace a služby - 22. 4. 2025 - Martin Čermák, Martin Pacholet

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok

Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už umějí vést plynulou konverzaci téměř k nerozeznání od lidského operátora, dokážou se přizpůsobit konkrétnímu zákazníkovi a výrazně zvyšují efektivitu odbavování dotazů. Hlasová AI se za poslední rok dramaticky vyvinula a...  více
 
IT Business - 23. 4. 2025

Universal Robots pořádá v Krakově velkou konferenci zaměřenou na koboty

Universal Robots pořádá v Krakově velkou konferenci zaměřenou na koboty
Universal Robots pořádá koncem května v polském Krakově největší akci zaměřenou na kolaborativní roboty ve střední a východní Evropě. Konference nazvaná Collaborate Poland 2025 se uskuteční 28. května v Tauron Areně a sejde se na ní několik stovek účastníků, kteří zde získají přehled o aktuálních trendech v oblasti automatizace a robotizace výroby.  více
 
  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.

IT Business - 23. 4. 2025

Značka Helios má nový vizuální styl

Značka Helios má nový vizuální styl
Značka Helios, která zastřešuje firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým, moderním a nadčasovým designem stojí kreativní agentura MIUZA.  více
 
IT Security, Analýzy - 21. 4. 2025

České nemocnice nejsou dostatečně připraveny na kybernetické útoky

České nemocnice nejsou dostatečně připraveny na kybernetické útoky
Podle analýzy společnosti Com­Source je kybernetická bezpečnost v českých nemocnicích zajištěna v průměru přibližně jen ze třetiny toho, jak potřebné zabezpečení definuje platná legislativa, kterou se už nyní musí řídit všechny velké nemocnice. A v brzké době po implementaci směrnice NIS2 se povinnost systémového zajištění kybernetické bezpečnosti rozšíří prakticky na všechny.  více
 
Analýzy - 20. 4. 2025 - Radomir Bordon

Budoucnost práce ve světě, který mění umělá inteligence

Budoucnost práce ve světě, který mění umělá inteligence
S tím, jak firmy a organizace prochází rychlou digitální transformací, se lidé ptají, zda je v budoucnu může umělá inteligence (AI) připravit o práci. Nelze na to ale jednoznačně odpovědět ano či ne. AI mění pracovní trh, ale spíše, než že by přímo lidskou práci nahrazovala, přináší nové příležitosti. Zatímco některé tradiční úkoly se mohou díky umělé inteligenci zautomatizovat, díky jejímu vlivu zároveň vznikají nové pozice, které vyžadují od lidí unikátní dovednosti...  více
 
Komunikace a sítě - 19. 4. 2025 - Ondřej Švrček

Obce se učí komunikovat jako e-shopy – vstřícně, s přesným cílením a možností zpětné vazby

Obce se učí komunikovat jako e-shopy – vstřícně, s přesným cílením a možností zpětné vazby
Kdo hledá zprávy ze své obce, má dnes na výběr z celé řady kanálů. Pravděpodobně neexistuje obec, která by neměla alespoň nějaké webové stránky (už jen kvůli tomu, že mají ze zákona povinnost zveřejňovat zprávy z úřední desky online), u většiny se setkáme i s profily na sociálních sítích. Řada obcí umožňuje odebírat novinky pomocí RSS kanálů, v případě měst se setkáme dokonce s možností stahovat obecní aplikace. Přesto má podle průzkumů Asociace moderně komunikujících samospráv řada občanů pocit, že o dění...  více
 
IT Security, Analýzy - 18. 4. 2025

Zmatky kolem nařízení DORA

Regulace finančního sektoru v oblasti kyberbezpečnosti vstoupila v platnost, aby se hned po čtyřech dnech změnila

Zmatky kolem nařízení DORA
Pro společnosti ve finančním sektoru v EU byl 17. leden 2025 významným okamžikem, neboť oficiálně vstoupil v platnost nařízení o digitální provozní odolnosti (DORA), který pro ně nastavuje pravidla kybernetické ochrany. Nicméně hned 21. ledna Evropská komise zamítla pravidla zákona pro subdodávky v oblasti ICT služeb, což přineslo zmatek.  více
 
IT Security, Analýzy - 17. 4. 2025

Dramaticky roste hrozba e-mailových útoků s využitím personalizovaných taktik na bázi AI

Dramaticky roste hrozba e-mailových útoků s využitím personalizovaných taktik na bázi AI
Už delší dobu přinášíme varování před rostoucí hrozbou zneužívání schopností umělé inteligence ke kybernetickým útokům na firmy i jednotlivce. Nyní tato varování můžeme doložit i konkrétními čísly, která vyplývají z globálního průzkumu společnosti Acronis Cyberthreats Report: The rise of AI-driven threats. Ta odhaluje výrazný nárůst kybernetických e-mailových útoků, často s využitím personalizovaných taktik pomocí AI. Ve druhé polovině roku 2024 byl zjištěn nárůst...  více
 
Analýzy - 16. 4. 2025 - Matěj Novák

Klíčové trendy pro platební sektor

Umělá inteligence, personalizace, regulace a časem možná i digitální euro

Klíčové trendy pro platební sektor
Rok 2025 přináší přelomové změny ve finančních a platebních službách, poháněné zejména technologiemi a novou regulací. Umělá inteligence začíná dominovat zákaznické zkušenosti, okamžité platby se stávají standardem a směrnice PSD3 společně s PSR nastavují nová pravidla hry.  více
 

Nový nástroj na ochranu identity detekuje a zastavuje útoky na Microsoft 365

Nový nástroj na ochranu identity detekuje a zastavuje útoky na Microsoft 365
Společnost ZEBRA SYSTEMS zařadila do své nabídky řešení N-able Breach Prevention for Microsoft 365. Jde o nástroj, který dokáže rychle rozeznat neobvyklou aktivitu v prostředí Microsoft 365 a díky tomu automaticky zastavit útoky v samotném počátku a chránit data před neautorizovaným přístupem. Nástroj Breach Prevention for Microsoft 365 získala společnost N-able do...  více
 
Komunikace a sítě - 17. 4. 2025

Výkonný 4G router pro venkovní instalace

Výkonný 4G router pro venkovní instalace
Společnost TP-Link rozšiřuje své portfolio profesionálních síťových řešení Omada o nový výkonný model ER703WP-4G-Outdoor. Ten přináší spolehlivé připojení k internetu i v náročných venkovních podmínkách. Proto je ideálním řešením pro firmy, průmyslové areály, venkovní kamerové systémy či rekreační zařízení, kde je třeba stabilní připojení bez závislosti na pevné síti.  více
 
IT Business - 17. 4. 2025

Pozvánka na 27. ročník konference ISSS 2025

Pozvánka na 27. ročník konference ISSS 2025
Srdečně vás zveme na 27. ročník konference ISSS, nejvýznamnější akce zaměřené na rozvoj eGovernmentu a digitalizaci veřejné správy v České republice. Letošní ročník se koná v rámci oslav 800 let od první písemné zmínky o městě Hradec Králové a nabídne nabitý program plný...  více
 
Analýzy - 17. 4. 2025

Práce v call centrech není jen přechodná stanice

Uplatnění zde najdou mladí lidé i senioři

Práce v call centrech není jen přechodná stanice
Bez zákaznického servisu nebo call centra se dnes neobejde žádná ze středních a velkých firem, které podnikají v oblasti služeb a prodeje zboží. A práce v tomto segmentu je stejně důležitá jako každá jiná. Kdo tedy najde uplatnění v komunikaci se zákazníky? Z dat společnosti Konecta, globálního lídra v oblasti řízení zákaznických procesů a digitálního outsourcingu, vyplývá, že práce v call centru přitahuje široké...  více
 
Další strany: 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ...