Hardware - Včera - redakce

Šest novinek s WiFi 7 pro malé firmy

Šest novinek s WiFi 7 pro malé firmy
Zyxel oznámil rozšíření svého produktového portfolia o šest přístupových bodů standardu WiFi 7 určených speciálně pro malé firmy. Jde o interiérové i venkovní modely, které malým firmám usnadní přechod na nejnovější standardu WiFi. Novinky jim pomohou zajistit plynulejší připojení i v místech s vysokou hustotou síťových zařízení a v rozlehlých prostorách.  více
 
  

- PR -

APN Promise jako regionální lídr: Rozvoj, partnerství a inovace

Růst na nových trzích, úzká spolupráce s partnery a jasná vize pro budoucnost technologií. To jsou hlavní témata rozhovoru s Bogdanem Nitulescem, generálním ředitelem APN Promise pro střední a jihovýchodní Evropu. Vysvětluje, jak společnost rozšiřuje svůj vliv v Česku, na Slovensku i v Rumunsku, proč je pro ni klíčový program All4Partners a jaké výhody přináší partnerům nejen v oblasti AI a kybernetické bezpečnosti.

IT Business - Včera - redakce

AI v marketingu pomáhá, ale nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi

AI v marketingu pomáhá, ale nedokáže nahradit strategické rozhodování a práci s emocemi
Nástup umělé inteligence zásadně ovlivnil práci marketingových týmů. Rutinní úkoly, jako je analýza dat nebo generování prvních návrhů textů, dnes zvládají algoritmy rychle a efektivně. Marketéři a copywriteři se proto stále více posouvají do role strategických partnerů, kteří dokážou propojit výstupy AI s hlubším porozuměním značce a jejím zákazníkům.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 30. 9. 2025 - redakce

Platforma Acronis Cyber Protect Cloud přináší několik praktických vylepšení

Platforma Acronis Cyber Protect Cloud přináší několik praktických vylepšení
Acronis vylepšil svou MSP platformu Acronis Cyber Protect Cloud o další nové funkce. Ty zahrnují například ochranu proti potenciálně nechtěným aplikacím v rámci služby EDR/XDR, možnost zálohování a disaster recovery do dalších prostředí, či efektivnější práci s PST soubory při archivaci e-mailů. Od aktuální verze také dochází k přehlednějšímu pojmenování jednotlivých produktů integrované v platformě...  více
 
  

- PR -

AI není jen chatbot: Tovek mění dokumenty na znalosti

Umělá inteligence se stala součástí každodenní reality a většina firem dnes tvrdí, že ji nějakým způsobem využívá. Často ale jde jen o chatovací asistenty postavené na velkých jazykových modelech typu ChatGPT, Gemini, Copilot či LLaMA. Ty jsou trénovány především na otevřených datech z internetu. Tovek jde jinou cestou – zaměřuje se na to, jak AI pomůže firmám a institucím vytěžit maximum z jejich vlastních interních dat.

Podnikové aplikace a služby - 29. 9. 2025 - redakce

Agnostix vyvinul nástroj pro ochranu konverzační AI před chybami, zneužitím a útoky

Agnostix vyvinul nástroj pro ochranu konverzační AI před chybami, zneužitím a útoky
Pražská společnost Agnostix rozšířila svoji platformu E.V.A. Insights pro řízení konverzační AI o nástroj Defender, který je navržen tak, aby firmy chránil před rostoucími riziky spojenými s využíváním AI – od sofistikovaných útoků a toxického obsahu až po úniky citlivých dat. Defender poskytuje komplexní ochranu konverzačních AI systémů, jako jsou chatboti a voiceboti, které mohou generovat nevhodné odpovědi, což přináší právní rizika a může způsobit reputační škody....  více
 
Podnikové aplikace a služby - 30. 9. 2025 - Cullen Bash

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie

v éře umělé inteligence

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie
Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 30. 9. 2025 - Tereza Navrátilová

Při zavádění chat a voice botů by měla být

uživatelská zkušenost až na prvním místě

Při zavádění chat a voice botů by měla být
I přes strhující rozvoj technologií vládne mezi uživateli chat a voice botů spíše nespokojenost. Od neschopnosti využívat uložená data, přes cyklení až po skutečné defekty, které jsou kontraproduktivní. Zajímavé je, že podobné nedostatky se objevují u botů napříč celým světem. A uživatelé celého světa si (právem) stěžují. Co tedy uživatele skutečně odrazuje od toho, aby naplno využívali automatizovanou komunikaci?  více
 
Podnikové aplikace a služby - 30. 9. 2025 - redakce

AI přepisuje realitu výroby

Společnosti, které se adaptují první, získají náskok

AI přepisuje realitu výroby
Virtuální dvojčata a umělá inteligence už nejsou jen vizí budoucnosti. Zásadně mění způsob, jak společnosti vyvíjejí, vyrábějí a rozhodují. Průmysl se stává digitálním organismem – a klíčová otázka nezní „jestli“, ale „jak rychle“.  více
 
Další strany: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...
Ceník inzerce portálu SystemOnLine