- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||

Obsah IT Systems 6/2010 | ![]() |

Aktuality | |
IT projekty | ...04 |
Podnikové aplikace | ...07 |
Rozhovor: Jan Melzer, DC Concept | ...10 |
Představujeme ERP systémy na českém trhu: PSIpenta.com | ...14 |
ERP a mobilní technologie v praxi | ...18 |
ERP | |
Bez informací voda nepoteče | ...20 |
Jak na prediktivní údržbu ve výrobním segmentu? | ...22 |
Mobilní řešení odečtů ve Skupině PRE | ...24 |
Přehled řešení pro správu majetku, plánování a řízení údržby | ...26 |
DW/BI | |
Kritické faktory úspěšnosti business intelligence | ...30 |
Vyplatí se investovat do business intelligence? | ...32 |
Analýzy pro podporu rozhodování | ...34 |
Optimalizace directmailových kampaní pomocí RFM analýzy | ...36 |
Podnikový plán | ...38 |
Implementace balanced scorecard | ...40 |
Burza ICT specialistů | ...43 |
Přehled CRM systémů na českém trhu | ...44 |
Čtyři tváře master data managementu | ...52 |
Virtualizace v kostce – k čemu, jak a proč? | ...56 |
Licencování softwaru ve virtualizovaném prostředí | ...60 |
IT Professional | |
Rozhovor: Zdeněk Brůna, Active 24 | ...64 |
Hardware | |
Ze světa hardwaru | ...66 |
Odolné mobilní počítače Panasonic Toughbook | ...69 |
Monitory do kanceláře | ...70 |
Zero Client – další krok virtualizace | ...73 |
Informační společnost | ...74 |
ERP a mobilní technologie v praxi
Cílem každé společnosti je pracovat s co možná nejvyšší efektivitou. K tomu značnou měrou napomáhají moderní informační systémy, které v případě propojení s mobilními zařízeními umožní pracovníkům přístup k relevantním datům odkudkoliv a kdykoliv. Tím napomohou nejen zvýšit efektivitu, ale zároveň i snížit náklady a rizika při zpracování a interpretaci informací. V případě zapracování mobilních technologií přímo do procesního fungování společnosti se pak výhody navyšují.
Strana: 18
Jak na prediktivní údržbu ve výrobním segmentu?
Snad všechny výrobní podniky dnes realizují údržbové programy, přičemž jejich hlavním cílem je minimalizovat následky poruch na podnikových zařízeních. Avšak většina z nich se soustřeďuje spíše na reaktivní procesy sledování a oprav strojů a jen málo společností si vytváří analýzy zkoumající, proč a kdy nejčastěji dochází k poruchám. Současný tlak na snižování provozních nákladů, kterému jsou dnes vystaveni všichni výrobci z diskrétního i procesního průmyslu, je nejlepší příležitostí, jak obohatit procesy pro správu podnikových aktiv (EAM – enterprise asset management) o strategický přístup.
... celý článek >
Strana: 22
Kritické faktory úspěšnosti business intelligence
Společnosti potřebují organizovat svá data jednoduchým a jednotným způsobem, tak aby uživatelé získali rychle potřebné informace. Vybudování podnikových datových skladů a distribuce informací rozličnými způsoby řeší jen část tohoto problému. Dalším problémem je, jak efektivně řídit celý proces poskytování informací. Tlak na rychlé a kvalifikované rozhodování na základě faktů je faktorem úspěchu ve většině současných podnikatelských aktivit. Praxe a trendy v oblasti datových skladů a business intelligence to jen potvrzují.
Strana: 30
Optimalizace directmailových kampaní pomocí RFM analýzy
Adresný marketing má dvě různé a různými způsoby oslovované sféry. Jsou jimi objekty na trhu a zákazníci. Základní marketingovou úlohou pro obě sféry je realizace úspěšných kampaní, které vedou ke zvýšení prodeje. Efektivita adresné marketingové kampaně závisí především na minimálních nákladech a na maximální odezvě. Cílem RFM analýzy je nalézt ty zákazníky, kteří budou mít s největší pravděpodobností pozitivní odezvu a zároveň u nich očekáváme nejvyšší přínos.
Strana: 36
Implementace balanced scorecard
Metoda balanced scorecard slouží k převedení dlouhodobé strategie do strategických cílů a k zavedení nezbytných strategických ukazatelů a jejich měřítek, čímž vytváří základy pro komplexní řízení podniku a zakotvuje strategii na všech úrovních organizace. Text je zaměřen na tři klíčové aspekty implementace metody BSC: vytvoření strategického systému řízení a jeho propojení s operativním řízením, propojení strategického systému řízení výkonnosti na systém hodnocení výkonu zaměstnanců a využití specializovaných nástrojů pro správu systému měření.
Strana: 40
Virtualizace v kostce – k čemu, jak a proč?
Virtualizaci bychom mohli v krátkosti popsat jako vytvoření virtuálního, zdánlivého počítače uvnitř počítače skutečného (fyzického) pomocí vhodného softwaru. Ačkoli se může zdát, že je pojem virtualizace skloňován teprve pár let, reálné základy byly položeny již poměrně dávno. V dnešních dnech, kdy virtualizační technologie značně pokročily, již ani nemusí jít o virtualizaci celých počítačů. Virtualizovat lze i jednotlivé aplikace.
Strana: 56
Monitory do kanceláře
U monitorů pro běžné kancelářské nasazení většinou nebývají kladeny tak vysoké nároky na barevné podání, odezvu, kontrast či pozorovací úhly. O to významnější úlohu u nich ale hrají vlastnosti, které mají vliv na komfort práce. Uvědomíme-li si, že kancelářský monitor je každodenně intenzivně využívané zařízení, u kterého uživatel často tráví většinu dne, je současné zaměření na ergonomii a další parametry související s dlouhodobým provozem snadno pochopitelné.
Strana: 70
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |