- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (29)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (27)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (42)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
Tematické sekce
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Branžové sekce
Partneři webu
Váš košík je prázdný.
Fraud management aneb data mining v praxi
Zaměstnanci pojišťoven, kteří spolupracují na detekci a vyšetřování pojistných podvodů často konstatují, že každý z nás už se s pojistným podvodem velmi pravděpodobně setkal, ať už ho přímo spáchal, nebo byl jeho svědkem ve svém okolí. Vždyť za podvod se považuje i fiktivní navýšení skutečné škody, ke které při události došlo.... celý článek >
Strana: 10
Registry a databáze informací ve finančnictví
Finanční instituce, ať to jsou banky, leasingové, splátkové či faktoringové společnosti, musí při řízení rizikovosti svých produktových portfolií vyhodnocovat maximální množství dostupných a validních informací. Za tímto účelem v České republice funguje několik zdrojů informací, z nichž některé jsou využívány více než sedm let.
Strana: 14
Kontaktní centrum jako zrcadlo obchodní strategie
„Když přijde zákazník, měli bychom o něm vědět vše potřebné.“ Tato výstižná fráze často zaznívá při tvorbě aplikací pro kontaktní centrum. Zákazník, který se dostaví, má zpravidla pro návštěvu důvod – potřebuje vyřešit problém se službou, změnit nastavení, objednat další produkt nebo se informovat. Pracovníci kontaktního centra by však měli využít jeho návštěvy k prodeji dalšího zboží a služeb nebo ke splnění jiných strategických cílů.... celý článek >
Strana: 18
Systémy pro řízení dokumentů veřejné správy
Široký rozsah činností organizací veřejné správy s sebou nese i značný počet zpracovávaných dokumentů. Správu a řízení oběhu dokumentů řeší už celá řada těchto úřadů prostřednictvím sofistikovaných informačních systémů. Díky nim je zajištěna automatizace řízení procesů a administrativního chodu úřadu, osobní zodpovědnost za jednotlivé dokumenty i za provedené činnosti a zaručena jednoznačná identifikace dokumentů, jejich čitelnost i dostupnost.
Strana: 28
Jak správně realizovat přechod na nový ERP systém
Abyste dosáhli dobrých výsledků na trhu, je nezbytné využít plného potenciálu vaší firmy, a proto potřebujete rychle, zároveň však s co nejnižšími náklady řídit všechny podnikové procesy, počínaje výrobou, ekonomickou oblastí či obchodem a konče personalistikou. Vztahy mezi těmito, ale i dalšími procesy dokáže přehledně uspořádat řešení celopodnikového informačního systému neboli ERP.... celý článek >
Strana: 34
Reportáž: Řízení nákladů a výkonnosti IT
Jsou oddělení IT standardním podnikovým útvarem, nebo pro jejich fungování, řízení a vyhodnocování platí nějaká specifická pravidla? Na tyto a celou řadu dalších otázek hledali odpověď přednášející i posluchači v rámci odborné konference Řízení nákladů a výkonnost IT pořádané společností IIR.
Strana: 44
Sociální inženýrství
Bezpečnost informačních systémů není pouze záležitostí technickou, velmi významným prvkem bezpečnosti je i lidský prvek. Koneckonců i mezi správci IT panuje přesvědčení, že „největším bezpečnostním problémem je to cosi mezi židlí a klávesnicí“. Lidské chování je rozmanité a lidským chybám nejde vlastně úplně zabránit. Vždy je tedy nutno počítat se selhávajícím lidským faktorem.... celý článek >
Strana: 48
Softwarové pirátství ve firmě
Podle Sdružení výrobců komerčního softwaru BSA je u nás 40 % softwaru užíváno nelegálně. Přestože lze předpokládat, že v komerční sféře toto procento bude nižší, jelikož i „softwarová čistota“ je vizitkou firemní kultury a podnikatelská sféra bývá obvykle finančně silnější než domácnosti, nelegální užití počítačových programů a databází ve firmě může být závažným problémem.
Strana: 54
Krádež identity
Krádež identity se dotýká všech oblastí každodenního života jejich obětí a často je provedena na místě, které je od nich značně vzdáleno. Zloději identit používají tradiční fyzické i moderní internetové metody. S rostoucí popularitou e-mailu a internetu a rozvíjejícími se elektronickými platebními systémy je zájem podsvětí o tuto oblast jasný – ve virtuálním světě se odehrává celá řada útoků, které míří do světa skutečného.
Strana: 56
Velkoobjemové tiskárny a TCO
Pořízení a provoz zařízení pro tisk mnoha desítek až stovek tisíc stran za měsíc není lacinou záležitostí, zvláště při skutečně realizovaných velkých objemech tisku. V tomto smyslu je pochopitelná snaha firem o co nejefektivnější využívání stroje, sledování a optimalizaci tiskových nákladů. Velká tiskárna vsazená do firemního síťového prostředí může mít bez vhodných nástrojů a opatření značnou šanci stát se zdrojem nevítaných skrytých nákladů, které se obtížně redukují.
Strana: 76
Předplatné časopisu IT Systems
Archiv časopisu IT Systems
Oborové a tematické přílohy
Kalendář akcí
duben - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce