facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Podnikové aplikace a služby

Umělá inteligence se stále více prosazuje v HR

Firmy novou éru vítají, zaměstnanci preferují osobní přístup

Umělá inteligence se stále více prosazuje v HR
Již větší polovina (54 %) českých firem využívá nebo letos hodlá nasadit technologie umělé inteligence (AI) pro zefektivnění činností v oblasti lidských zdrojů (HR). Klíčovým nástrojem se AI stává jak v náborových procesech, tak i při analýze dat, komunikaci se zaměstnanci či plánování jejich dalšího rozvoje a vzdělávání. Vyplývá to z průzkumu Grafton Recruitment, který agentura zrealizovala mezi personalisty z 328 středních a velkých...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2024 - redakce

Manažerský semafor pomáhá se schvalováním a podepisováním elektronických dokumentů

Manažerský semafor pomáhá se schvalováním a podepisováním elektronických dokumentů
Společnost Gordic představila nový softwarový nástroj, který pomůže manažerům se schvalováním a podepisováním elektronických dokumentů. Nástroj výstižně pojmenovaný jako Manažerský semafor nabízí rychlou signalizaci rizik u podepisovaných elektronických dokumentů. Manažerský semafor je rozšířením aplikace Elektronická podpisová kniha (EPK).  více
 
Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2024 - redakce

Umělá inteligence má uplatnění i na recepci, ale personál zatím nenahradí

Umělá inteligence má uplatnění i na recepci, ale personál zatím nenahradí
Raketový nástup umělé inteligence proniká do stále širšího okruhu lidských činností. Člověka zatím spíše doplňuje, než nahrazuje, což je patrné i v oblasti služeb facility managementu a například recepčních služeb. Recepční s umělou inteligencí nabízí firmám a hotelům příležitost snížit provozní náklady a současně zlepšit zákaznický servis a spokojenost. Zatím zde ovšem AI zvládá jen základní úkoly.  více
 
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 25. 7. 2024 - Štěpán Bínek

XDR

Jen další zkratka ve světě kybernetické bezpečnosti?

XDR
Zkratka XDR termínu Extended Detection and Response, tj. rozšířená detekce a reakce, je bezpečnostní nástroj, který poskytuje komplexní funkce detekce kybernetických hrozeb a reakce na ně. Na rozdíl od řešení EDR, která jsou určena primárně k ochraně koncových zařízení v organizaci, řešení XDR rozšiřují rozsah detekce kybernetických hrozeb na další vrstvy bezpečnostního řešení, jako jsou například aplikace, IoT zařízení apod.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 24. 7. 2024 - redakce

Nová verze e-mailové aplikace eM Client 10 má integrované funkce umělé inteligence

Nová verze e-mailové aplikace eM Client 10 má integrované funkce umělé inteligence
Česká společnost eM Client vydala novou verzi stejnojmenné e-mailové aplikace. eM Client je nástroj pro správu e-mailů nejen pro koncové uživatele, ale i pro firmy. Jubilejní verze 10 je do značné míry přelomová, protože přináší doposud největší počet nových funkcí a vylepšení v historii tohoto oblíbeného produktu. Zásadní novinkou je, že eM Client nově obsahuje plnou integraci umělé integrace ChatGPT, což uživatelům usnadní psaní zpráv.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 24. 7. 2024 - JUDr. Jiří Matzner, Ph.D., LLM

eIDAS 2: Elektronická identifikace a důvěryhodné služby v novém hávu

eIDAS 2: Elektronická identifikace a důvěryhodné služby v novém hávu
Evropská unie nedávno schválila nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2024/1183 (dále jen „eIDAS 2“), kterým se mění stávající nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 910/2014, o elektronické identifikaci a službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce na vnitřním trhu (dále jen „eIDAS“). eIDAS 2 vstoupilo v platnost dne 20. května 2024 a přináší zásadní změny v oblasti elektronické identifikace, přičemž jeho...  více
 

Investujete do robotů? Jedině do těch autonomních!

Investujete do robotů? Jedině do těch autonomních!
Rozdíl mezi autonomními a jinými roboty je propastný. Jde hlavně o jejich navigaci, pohyb v prostoru a výbavu, která poskytuje vyšší bezpečnost pro lidi a techniku, kteří se po skladu pohybují. Dnes jsou na trhu autonomní roboti i pro transport palet. Jejich bezpečnostní prvky a úspora elektrické energie jsou nepřekonatelné.  více
 
Podnikové aplikace a služby - 22. 7. 2024 - Petr Růžička

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí uživatelům širokou škálu služeb a možností, které umožňují snadnou interakci a správu jejich záležitostí, a to bez nutnosti fyzické přítomnosti či angažmá dalších osob. V tomto článku se zaměříme na význam a výhody samoobslužných...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 12. 7. 2024 - redakce

ACREA vylepšuje své řešení pro textovou analýzu o novou proceduru

ACREA vylepšuje své řešení pro textovou analýzu o novou proceduru
Analytický software IBM SPSS Statistics nativně nenabízí procedury určené pro textovou analýzu. Proto společnost ACREA připravila pro své uživatele specializovaný modul Acrea Text Analytics, který tuto funkcionalitu nabízí formou samostatných procedur určených pro konkrétní specifickou činnost. Celkově se jedná o tři procedury. ATA Sentiment, ATA Labels a ATA Entities. Aktuální novinkou je nová procedura ATA Entities a přepracovaná procedura ATA Labels, ve které...  více
 
Podnikové aplikace a služby - 12. 7. 2024 - redakce

Společnost TULIP Solutions vyvinula nový docházkový systém Heron

Společnost TULIP Solutions vyvinula nový docházkový systém Heron
Slovenská společnost TULIP Solutions, která je zavedeným vývojářem docházkových systémů, přišla se zajímavou novinkou – systémem Heron. Jde o řešení vhodné pro kancelářské firmy, ale také například pro evidenci docházky v obchodních řetězcích. Jde o jednoduchou mobilní evidenci pracovní doby a absencí, která rozšiřuje nabídku TULIP Solutions.  více