facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Analýzy

Analýzy - 3. 3. 2005

Poptávka po noteboocích byla hnací silou trhu s počítači

Podle IDC PC trackeru prodeje notebooků za poslední čtvrtletí prudce vzrostly a meziroční narůst dosáhl 85%, zatímco výnosy v regionu střední a východní Evropy se zvýšily o 74,5%. Mírnější zvýšení bylo viditelné u desktopů a intelových serverů, kde meziroční nárůst prodejů vyjádřený v kusech činil 18,1% ( desktopy) a 12,8%(servery).  více
 
Analýzy - 1. 3. 2005

Kvalitní projektový manažer může ušetřit více než třetinu nákladů

Nejdůležitější profesí v rámci tvorby softwarových řešení je podle odborníků projektový manažer. Z pohledu personalisty je proto nesnadné kvalitního projektového manažera získat. Jeho role totiž nespočívá jen v dohledu nad dodržením termínů a kooperací svého týmu, ale především v komunikaci se zákazníkem. Díky přesnému stanovení cílů, řízení projektu podle zadaných parametrů a také díky zkušenosti...  více
 
Analýzy - 15. 2. 2005

Automaty místo lidí

Výsledky průzkumu zaměřeného na využívání samoobslužných systémů v oblasti call center  zveřejnila Genesys Telecommunications Laboratories. Průzkum prokázal, že 68 procent manažerů kontaktních center dává používání samoobslužných systémů nejvyšší či velmi vysokou prioritu.  více
 
Analýzy - 21. 1. 2005

Největší slabinou projektového řízení bývá komunikace

Z analýzy konzultační a technologické společnosti Logos jednoznačně vyplývá, že zdárné dokončení softwarových IT projektů je hlavně podmíněno schopnostmi projektového manažera. K podobným závěrům došla i studie The Standish Group, podle níž 97 procent projektů, které byly dokončeny včas a v rámci daného rozpočtu, mělo za kormidlem zkušeného projektového manažera. Další příčku obsadily faktory, jako...  více
 
Analýzy - 21. 1. 2005

Využíváním kontaktních center ke zvýšení produktivity

Podle zákaznické analýzy společnosti NextiraOne zvýší inovace infrastruktury kontaktních center u evropských podniků a organizací produktivitu jejich personálu během příštích dvou let až o jednu třetinu. Organizace v současné době investují do multimediálních, IP a CRM funkcionalit, jež se stávají základem těchto inovací.  více
 
Analýzy - 18. 1. 2005

Nevhodný přístup k údržbě připravuje podniky o milionové částky

Společnost Intentia uveřejnila výsledky své nejnovější celosvětové srovnávací studie za rok 2004 v oblasti správy výrobních prostředků (Enterprise Asset Management, EAM). Tyto výsledky ukazují, že nevhodný přístup k údržbě způsobuje podnikům zbytečné ztráty a omezuje možnosti zvyšování jejich zisku. Studie zkoumala přístup k údržbě v podnicích z oblasti energetiky, infrastruktury a veřejných služeb,...  více
 
Analýzy - 6. 1. 2005

Zvládání obrovského nárůstu dat - obtížně řešitelný úkol

Zvládání obrovského nárůstu dat - obtížně řešitelný úkol
Výsledky nového výzkumu zveřejněného v posledním vydání studie Hitachi Data Systems Storage Index ukazují, že překotný růst dat uchovávaných v různých organizacích je pro ředitele IT v České republice stále velmi obtížně řešitelný problém. Nový výzkum, který se provádí dvakrát do roka na vzorku 840 ředitelů IT v 21 zemích Evropy, Středního východu a Afriky, naznačuje trendy, kterými se ubírá trh paměťových technologií v zemích tohoto regionu. Výzkum ukazuje, že v mnoha zemích sledovaného regionu již konečně technologie „krotí“ záplavu dat, do které organizace zabředly v nedávných letech, i když v České republice je poptávka po paměťových systémech stále vysoká.  více
 
Analýzy - 5. 1. 2005

Klíčové faktory vlivu na CRM

Zajímavou analýzu provedli specialisté společnosti Unisys. Předpovídají 6 klíčových faktorů, které ovlivní oblast Customer Relationship Managementu v roce 2005. Podle Unisysu budou podniky pokračovat v získávání výhod z rozvinutého trhu s CRM řešeními integrací dat z CRM, ERP (Enterprise Resource Planning) a globálních Supply Chain systémů. Podniky i vládní organizace budou také tlačit na kombinace...  více
 
Analýzy - 5. 1. 2005

Průzkum nabídky outsourcingových služeb

V období 3.1.-28.1.2005 pořádá Centrum pro outsourcing IT průzkum, který je součástí projektu "Průzkum a analýza nabídky outsourcingových služeb poskytovaných v České republice a do zahraničí". Projekt je určen pro subjekty z oblastí poskytování outsourcingových služeb (ICT, BPO) v ČR i do zahraničí (poskytování tzv. „offshore outsourcingových služeb“), poskytovaní ASP (Application Service...  více