facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Analýzy - 17. 4. 2025

Práce v call centrech není jen přechodná stanice

Uplatnění zde najdou mladí lidé i senioři

Práce v call centrech není jen přechodná stanice
Bez zákaznického servisu nebo call centra se dnes neobejde žádná ze středních a velkých firem, které podnikají v oblasti služeb a prodeje zboží. A práce v tomto segmentu je stejně důležitá jako každá jiná. Kdo tedy najde uplatnění v komunikaci se zákazníky? Z dat společnosti Konecta, globálního lídra v oblasti řízení zákaznických procesů a digitálního outsourcingu, vyplývá, že práce v call centru přitahuje široké...  více
 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

Analýzy - 15. 4. 2025 - Robert Fárek

Cloud, nebo on-premise?

To je oč tu běží

Cloud, nebo on-premise?
Kdyby dnes někdo tvrdil, že nevyužívá cloudové služby, nejspíš by lhal. Ze všech stran se na nás hrnou webové aplikace všeho druhu – pokud jste ChatGPT ještě nevyzkoušeli, nejspíš už jste o něm hodně slyšeli. Když ale dojde na firmy, najdou se pořád takové, které obláčkovému světu říkají rázné „Ne!“. Většinou se za tímto postojem skrývá firemní...  více
 

Produkty N-able mají nově integrovanou správu zranitelností

Produkty N-able mají nově integrovanou správu zranitelností
Společnost N-able představila funkci správy zranitelností pro své produkty N-central a N-sight, které pomáhají administrátorům a správcům sítí s komplexní ochranou koncových bodů (UEM – Unified Endpoint Management). Nová integrovaná funkce umožní identifikovat, prioritizovat, odstraňovat a reportovat zranitelnosti ve všech hlavních operačních systémech. Díky jednotnému pohledu získají IT týmy nepřetržitý...  více
 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

Komunikace a sítě - 16. 4. 2025

Zyxel modernizuje firewally řady USG FLEX H

Zyxel modernizuje firewally řady USG FLEX H
Společnost Zyxel Networks právě uvádí novou verzi firmwaru pro své firewally řady USG FLEX H. Modernizace modelů v řadě USG FLEX H zjednodušuje jejich správu, rozšiřuje možnosti zabezpečení a přináší vyšší výkon. Tyto firewally s unifikovanou ochranou před hrozbami (UTM) otevírají malým a středně velkým firmám a poskytovatelům řízených služeb cestu ke snadnější...  více
 

Kopilot není agent

Budoucnost využití AI ve firmách leží v pochopení tohoto rozdílu

Kopilot není agent
Zatímco se umělá inteligence dál etabluje jako hnací síla inovací, která mění podobu průmyslových odvětví a napomáhá rychlejšímu rozvoji podnikání, příchod tzv. AI agentů představuje významnou kapitolu v rozvoji jejích možností. Agenti AI vycházejí ze stejných základních funkcí jako jsou ty, které pohánějí AI asistenty a kopiloty, představují však autonomní entity schopné samostatně provádět složité úkoly a používat elementární logiku k řešení problémů.  více
 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

Analýzy - 14. 4. 2025

Z asistentů AI využíváme nejčastěji Copilota na počítačích a Gemini na mobilech

Z asistentů AI využíváme nejčastěji Copilota na počítačích a Gemini na mobilech
Umělá inteligence se stala hitem poslední doby. Stále používanějšími se stávají zejména AI asistenti jako Copilot, ChatGPT nebo Gemini. Zatím je používají jednotky procent uživatelů, ale brzy se stanou všudypřítomnými. Na konci roku je používalo 7 % domácností v pevných sítích a 4 % uživatelů v mobilních sítích po celém světě. Vyplývá to z analýzy AppLogic zveřejněné českou společností ComSource.  více
 
IT Business - 15. 4. 2025

Pavel Sládek přichází do vedení Logmanageru

Pavel Sládek přichází do vedení Logmanageru
Společnosti Logmanager, která vyvíjí stejnojmenný kyberbezpečnostní software, se podařilo do vedení přitáhnout velké jméno tuzemské technologické scény. Pavel Sládek, bývalý šéf inženýringu společnosti Socialbakers, přináší jako nový CTO do Logmanageru více než 20 let zkušeností s cílem uspět na globálním trhu.  více
 
IT Business - 15. 4. 2025

Změny ve vedení Czechitas: Lucie Mairychová se stává novou CEO

Změny ve vedení Czechitas: Lucie Mairychová se stává novou CEO
Nezisková organizace Czechitas oznamuje klíčovou změnu ve svém vedení. Po více než dvou a půl letech ve funkci přebírá provozní ředitelka Lucie Mairychová pozici CEO a Senta Čermáková se stává členkou správní rady Czechitas a Nadačního fondu.  více
 
IT Business - 15. 4. 2025

Trends in Automotive Logistics 2025:

Jak stavět digitalizaci, která ustojí výzvy budoucnosti?

Trends in Automotive Logistics 2025:
Nejistota a proměnlivost jsou novou realitou automobilového průmyslu. Jak mohou digitalizace, automatizace a umělá inteligence posílit odolnost firem? Odpovědi nabídne konference Trends in Automotive Logistics (TAL), která se uskuteční 20. května 2025 v Parkhotelu Plzeň. Podtitul akce „Digital. Future-Proof?“ otevírá otázku, zda je možné se už dnes připravit na výzvy...  více
 
Hardware - 14. 4. 2025

Nová černobílá tiskárna Epson formátu A3

Nová černobílá tiskárna Epson formátu A3
Společnost Epson uvádí na trh novou černobílou firemní inkoustovou tiskárnu formátu A3 s relativně malým instalačním prostorem a vysokou rychlostí tisku a skenování. Nová tiskárna s otevřeným operačním systémem nabízí bezproblémovou integraci do firemní IT infrastruktury a sníženou spotřebu energie i využití spotřebního materiálu.  více
 
IT Business - 14. 4. 2025

Největší IT konference TechEd letos proběhne ve dnech 20. až 22. 5.

Největší IT konference TechEd letos proběhne ve dnech 20. až 22. 5.
Již 23. ročník největší tuzemské IT konference TechEd se uskuteční ve dnech 20. až 22. května 2025 v Premiere Cinemas v pražské Hostivaři. Konference bude mít hybridní formát, který umožní sledovat přednášky nejen osobně, ale i prostřednictvím online streamu. TechEd 2025 přinese aktuální přehled nejdůležitějších novinek ze světa IT a ve třech sálech ve třech dnech nabídne vystoupení špičkových odborníků z Česka i zahraničí.  více
 
Hardware - 11. 4. 2025 - Ing. Lukáš Grásgruber

Nejdřív práce, až pak zábava… a bezpečnost na prvním místě

Představení nové nabídky počítačů Dell a test notebooku Dell Pro 14 Plus

Nejdřív práce, až pak zábava… a bezpečnost na prvním místě
Dell nedávno opustil pojmenování jednotlivých modelových řad svých notebooků i stolních počítačů a přešel na jednodušší způsob označení, který je přehlednější. Umožňuje rychleji se zorientovat v zaměření daného zařízení na domácí nebo firemní využití a bez podrobného zkoumání parametrů určit, ve které části spektra aktuální nabídky Dellu se dané zařízení nachází z hlediska výkonu a výbavy. Někomu se možná bude stýskat po oblíbených značkách Inspiron, Latitude nebo Vostro, ale z mého pohledu...  více
 
Analýzy - 10. 4. 2025

Riziko „klikací tolerance“

Útočníci zneužívají rostoucí ochotu uživatelů procházet vícestupňovými ověřovacími procesy

Riziko „klikací tolerance“
Společnost HP zveřejnila zprávu Threat Insights Report, která analyzuje reálné hrozby odhalené týmem HP Wolf Security. Zprávy upozorňuje na rostoucí riziko zneužívání falešných ověřovacích testů CAPTCHA, pomocí nichž útočníci přimějí uživatele k nechtěné infekci zařízení. Tyto kampaně staví na rostoucím zvyku uživatelů absolvovat složitější ověřovací procesy – trend, který HP označuje jako „klikací tolerance“. Mezi další rostoucí hrozby patří zneužití...  více
 
Analýzy - 10. 4. 2025

Zneužití přihlašovacích údajů

je hlavním způsobem, jak útočníci pronikají do firemních sítí

Zneužití přihlašovacích údajů
Sophos zveřejnil studii Active Adversary Report 2025, která podrobně popisuje chování a techniky útočníků, které v roce 2024 zachytily jeho služby řízené detekce a reakce (MDR) a reakce na incidenty (IR). Studie zjistila, že hlavním způsobem, jak útočníci získali prvotní přístup do sítí (56 %), bylo zneužití externích vzdálených služeb s využitím platných uživatelských účtů.  více
 
Další strany: 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ...
Ceník inzerce portálu SystemOnLine