facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Ekonomika a management
marketing, management, projektové řízení atd.
 
Obrázkový výpis

Výpis: Vše A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Název Podtitul Autor Datum vydání
Agenda 21Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. stoletíMichael Hammer2012
Benchmarking – mýty a skutečnostModel efektivního učení se a zlepšováníJaroslav Nenadál, David Vykydal, Petra Halfarová2011
Dynamická strategieSchopnost pohotově měnit strategii vám umožní získat náskok před konkurentyYves Doz, Mikko Kosonen2011
eGovernmentcíle, trendy a přístupy k jeho hodnoceníDavid Špaček20.3.2012
Jak zvítězit nad rizikyaktivní management rizik – nástroj řízení úspěšných firemJiří Krulišbřezen 2011
Makroekonomická analýzaIng. Marek Rojíček PhD., Prof. Ing. Vojtěch Spěváček DrSc., Ing. Růžena Vintrová DrSc., Ing. Eva Zamrazilová CSc., Ing. Václav Žďárek MSc.12.11.2012
ManagementIntegrace tvrdých a měkkých prvků řízeníBedřich Duchoň, Jana Šafránková30.3.2008
Management kvality, environmentu a bezpečnosti práceLegislativa, metody, systémy, praxeJaromír Veber, Alena Plášková, Marie Hůlováúnor 2010
Management znalostních pracovníkůLudmila Mládková8.12.2008
Manažerské výpočty a ekonomická analýza (+ CD)Miloslav Synek, Heřman Kopkáně, Markéta Kubálková10.12.2009
Marketing2. přepracované a doplněné vydáníMarcela Zamazalová a kol.25.6.2010
Marketing a nová ekonomikaBohumír Štědroň / Petr Budiš / Bohumír Štědroň jr.27.10.2009
Marketingová komunikaceNové trendy 3.0, 3. rozšířené vydáníPetr Freylistopad 2011
Měření a řízení výkonnosti podnikuAdriana Knápková, Drahomíra Pavelková, Miroslav Chodúrduben 2012
Moderní přístupy k řízení výrobyMiloslav Keřkovský, Ondřej Valsa1.8.2012
Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportováníKašparová Klára, Kunz Vilém6.5.2013
Motivace, produktivita a způsob životaDoc. PhDr. Luděk Kolman CSc., PhDr. Pavla Rymešová PhD., Mgr. Hana Chamoutová, Ing. Lucie Gralton PhD.05.09.2012
Ogilvy o reklaměDavid Ogilvylistopad 2011
Podniková pravidla pod kontrolouPrincipy a přínosy implementace pravidlových systémů (BRMS)Ivana Šabatová
Pravidlo 80/20Umění dosáhnout co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím. Richard Koch2010
Řízení portfolia projektůNejlepší praktiky portfolia managementuDrahoslav Dvořák, Martin Mareček, Martin Répal26.10. 2011
Síťová ekonomikaPetr Fialakvěten 2008
Skvělé službyJak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou Hazdra Adam, Jiřinová Kateřina, Kypus Lukáš, Harazínová Veronika, Lunga Vojtěch19.3. 2013
Sticky marketingJak zaujmout, získat a udržet si zákazníkyGrant Leboff2011
Strategické řízeníTeorie pro praxi, 2. vydáníMiloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl26. 5. 2006
Strategické válečné hry v podnikáníJak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenciBenjamin Gilad2010
To nejdůležitější z Druckera v jednom svazkuPeter F. Drucker2012
Vize tržního úspěchuaneb 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnostiGustav Tomek, Věra Vávrovábřezen 2012
Výběr zaměstnancůMetody a postupyLuděk Kolman, Hana Chýlová, Zuzana Glosíková, Pavel Micháleksrpen 2010
Výpis: Vše A B C D E F G H CH I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
V kategorii je celkem 29 knih




Údaje uvedené v přehledu poskytli sami dodavatelé a jsou pouze orientační. Redakce provádí pouze moderování a formální kontrolu záznamů a neručí za jejich úplnost a správnost. V případě, že v přehledech najdete informace, které budou natolik nepřesné, že by mohly být vnímány jako klamavé, informujte nás prosím prostřednictvím kontaktů uvedených zde na webu.