facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Marketing
Další
Předchozí
11/29
 
NázevMarketing
Datum zápisu / aktualizace 20. 8. 2012 / 20. 8. 2012
Podtitul2. přepracované a doplněné vydání
AutorMarcela Zamazalová a kol.
Datum vydání25.6.2010
Jazyk publikacečeština
Počet stran528
NakladatelstvíNakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
ISBN978-80-7400-115-4
Kde koupithttp://goo.gl/gUFdZ
AnotaceSpolečenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy
Smazat knihu Smazat knihu