facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Marketing a nová ekonomika
Další
Předchozí
12/29
 
NázevMarketing a nová ekonomika
Datum zápisu / aktualizace 17. 8. 2012 / 17. 8. 2012
Podtitul
AutorBohumír Štědroň / Petr Budiš / Bohumír Štědroň jr.
Datum vydání27.10.2009
Jazyk publikacečeština
Počet stran224
NakladatelstvíNakladatelství C. H. Beck, s. r. o.
ISBN978-80-7400-146-8
Kde koupithttp://goo.gl/b2qvn
AnotaceMarketing prošel v posledních letech dynamickým vývojem od masového a cíleného marketingu až po dnešní formy institucionalizovaného a IT marketingu. Přes všechny změny, které přinesly nové technologie, jeho základní komponenty zůstávají nezměněny. Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Poukazují na skutečnost, že klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Čtenář se o tom může sám přesvědčit na příkladu inovativní firmy Apple nebo na skrytém a nelítostném souboji gigantů Google a Microsoft. Pozornost je dále věnována takovým aktuálním otázkám, jako je ochrana osobních údajů, internetový marketing a s tím související vznik nových marketingových nástrojů a manažerských funkcí. Autoři se nevyhnuli ani neviditelnému fenoménu nové ekonomiky – vše prostupující nekontrolovatelné megaintegraci.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy
Smazat knihu Smazat knihu