facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Marketingová komunikace
Další
Předchozí
13/29
 
NázevMarketingová komunikace
Datum zápisu / aktualizace 14. 9. 2012 / 14. 9. 2012
PodtitulNové trendy 3.0, 3. rozšířené vydání
AutorPetr Frey
Datum vydánílistopad 2011
Jazyk publikacečeština
Počet stran212
NakladatelstvíManagement Press
ISBN978-80-7261-237-6
Kde koupithttp://goo.gl/PTTBc
AnotaceUznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy Editovat hodnoty parametrů a obrázek u této knihy
Smazat knihu Smazat knihu