facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu

Outsourcing IT

IIT služby, SLA, remote support, helpdesk, team leasing, SaaS, ASP

clanky Outsourcing IT: články
Outsourcing IT, 14. 3. 2007 - Vladimír Váňa

Požadavky na kvalitu IT služeb z pohledu zákazníka

Práce s informacemi a tím i IT služby se již dávno staly integrální součástí fungování téměř každé organizace libovolné velikosti. Jako každá „subdodávka“ hlavního předmětu podnikání, i tato musí splňovat nějaká kvalitativní kritéria. Jak je...
Outsourcing IT, 14. 3. 2007 - Michal Frano, Karol Kubeczka

Podniková kultura stojí před technologiemi

Outsourcing IT je moderní a stále více preferovaný model obchodní spolupráce a služby tohoto typu dnes nabízí celá řada firem. Některé je zahrnují do svého portfolia především proto, aby ukázaly, že jdou s dobou, ve skutečnosti však pro ně znamenají...
Outsourcing IT, 14. 3. 2007 - Michal Černý

Pronájem IT specialistů, team leasing nebo helpdesk?

Stále více firem si uvědomuje, že se jim vyplatí zaplatit za výkon některých činností externím dodavatelům, místo aby si k jejich zajištění držely celá oddělení vlastních zaměstnanců. Platí to zejména pro ty činnosti, bez kterých se sice daná...
Outsourcing IT, 14. 3. 2007 - Michal Pechan

Kvalitní analýza a pravidla – cesta k úspěchu

Mnohé firmy už pochopily, v čem tkví hlavní kouzlo outsourcingu. Pokud podnik svěří zajištění podpůrných činností externím dodavatelům, může napřít všechny síly do procesů, které přímo souvisí s jeho oborem podnikání, a nemusí plýtvat vlastními...
Outsourcing IT, 14. 3. 2007 - Kamil Hofrichter

Velká očekávání a realita

Hnací silou nasazení outsourcingu by měla být snaha upravit činnost organizace s ohledem na naplnění určitého záměru nebo očekávání. Tím nejdůležitějším přitom není, jaké povahy byl prvotní impulz k této změně. Neméně podstatné je totiž i správné...
akce Outsourcing IT: Konference, semináře, školení, ...
(29.11.2021 - 30.11.2021)
(29.11.2021 - 3.12.2021)
akce
Outsourcing IT, 13. 3. 2007 - Ivo Křižko

Sedm rizik outsourcingu IT

Outsourcing informačních technologií přináší společnostem významné výhody. Kromě toho však výrazně ovlivňuje situaci firmy v oblasti rizik. Některá rizika může snižovat, nebo dokonce eliminovat, na druhé straně však některá rizika zvyšuje, nebo...
 
Další stránky tematické sekce: 123
Ceník inzerce portálu SystemOnLine