- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
ERP systémy
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
| ||
Elektronická podatelna/výpravna
Řešení pokrývá veškerou písemnou a elektronickou komunikaci organizace s vnějším prostředím (písemná korespondence, datová schránka, důležité e-maily apod.). Umožňuje centrální zpracování všech zásilek, jejich kontrolu, přidělení konkrétnímu zaměstnanci k vyřízení (včetně kontroly dodržení lhůt), a zároveň odesílání dokumentů a jejich archivaci včetně doručenek.

Elektronická podatelna pokrývá splňuje všechny požadavky kladené legislativou na spisové služby. Podporuje také konverzi dokumentů v prostředí CzechPOINT@office nebo konverzi dokumentů neautorizovaným původcem.
SKonKo
Činnosti mohou být řešeny manuálně nebo automatizovaně. Elektronická podatelna /výpravna může být take integrována do informačních systemů zákazníka.
Klíčové funkce:
- Převzetí dokumentu, jeho uložení, vytvoření záznamu o převzetí, odeslání automatické odpovědi atd. Datové zprávy jsou ukládány včetně „obálky“ s elektronickým podpisem a časovým razítkem
- Kontrola pravosti elektronického dokumentu (ověření platnosti připojeného elektronického podpisu, časového razítka, vyhodnocení údajů atd.)
- Konverze dokumentu z listinné do elektronické podoby a naopak, a to tak, aby zůstal zachován právní účinek dokumentu
- Automatické třídění dokumentů a jejich přidělení konkrétnímu zaměstnanci nebo pracovišti
- Přijetí, postoupení nebo odmítnutí dokumentu (včetně kontroly dodržení lhůt pro zpracování)
- Vyhledání kontaktních údajů adresáta v seznamu datových schránek, zákaznické databázi nebo jiné evidenci
- Odeslání dokumentu elektronickou cestou nebo jeho tisk
- Archivace odeslaných dokumentů včetně doručenek
Schéma zpracování dokumentu při převzetí
Schéma zpracování dokumentu při odesílání
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
| 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 7.11. | CONTROLLING A BI PRAKTICKY - Webové GIST Aplikace pro... |
| 11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
| 13.11. | Update Conference Prague 2025 |















