facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
CVIS Consulting

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah IT Systems 4/2015

Objednat předplatné

Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
IT Systems 4/2015
arrow Tištěná podoba (včetně přílohy): 95 Kč 
 
 
arrow Elektronická podoba (včetně přílohy): 77 Kč 
 
Alza Media arrow 

Předplatné IT Systems
 
 

Plánování kapacit v diskrétní zakázkové výrobě

Löffelmann, Plánování kapacit v diskrétní zakázkové výroběPlánování výrobních kapacit představuje prubířský kámen každého řízení výroby. Henry Ford kdysi prohlásil, že by chtěl mít každý výrobní zdroj po celý čas plnění jeho úkolu, ale ani o sekundu více. Tímto výrokem je definována tzv. vyvážená továrna, jejíž výrobní kapacita v každém okamžiku přesně odpovídá tržní poptávce. Pokud výrobní kapacita převyšuje poptávku, jedná se o ztrátu vzhledem k udržování nevyužité kapacity, a pokud poptávka převyšuje výrobní kapacitu, jedná se o ztracenou příležitost na trhu. Realita je však odlišná, požadavků na výrobu je vždy méně nebo více než odpovídá kapacitám výrobních zdrojů, kterými momentálně disponujeme.

... celý článek >

Strana: 12

Trendy v CRM (3. díl)

Mobilní CRM

Microsoft DynamicsV prvním díle našeho seriálu o CRM jsme si řekli, že fenoménem dnešní doby je být „mobilní“, tedy možnost přistupovat k firemním datům odkudkoliv a kdykoliv. Ze různých statistik vyplývá, že uživatelé po celém světě využívají až sedm miliard mobilních zařízení. Jde o trend, který přináší nové možnosti pro obchodní manažery a zástupce a motivuje je k tomu, aby začali více využívat mobilní zařízení ne jenom k telefonování a plánování, ale také k efektivnějšímu řízení vztahů a těsnějšímu propojení se zákazníky.

... celý článek >

Strana: 30

Příručka úspěšného IT manažera (3. díl)

Jak motivovat IT zaměstnance bez peněz

ALVAOLidé jsou nejvíce motivovaní, když je práce baví. Na vrcholu důležitosti je pro všechny, aby jejich práce měla smysl. Firmy, které vytvářejí smysluplné úkoly, dokáží udržet zaměstnance vysoce produktivní i v obdobích krizí a rozpočtových škrtů. To je důležité obzvlášť v IT, kde jsou rozpočtové škrty velmi citelné.

... celý článek >

Strana: 34

DDoS - sofistikovaný útok nebo služba na objednávku?

CZ.NIC-CSIRT.CZZákladem kybernetické bezpečnosti je zabezpečení dostupnosti, integrity a důvěryhodnosti informací. Intenzívní (D)DoS útoky vedené v roce 2013 v několika vlnách proti známým webovým serverům a službám v České republice výrazným způsobem poznamenaly první zásadu kybernetické bezpečnosti - dostupnost služeb a s tím spojených informací. Po samotném útoku se však objevily další, vedlejší efekty útoku - od zvýšení všeobecného povědomí o možných kybernetických útocích u širší veřejnosti až po zvýšení informovanosti o potřebě lepšího zabezpečení v IT infrastruktuře u techniků a bezpečnostních manažerů.

... celý článek >

Strana: 38

Další zbraň v boji se spamem

Metoda ověřování emailové komunikace – DKIM

AECSpam je dlouhodobý internetový problém, na který se již mnoho let hledá řešení. Existuje celá řada technologii, které pomáhají omezit potíže s nevyžádanou elektronickou poštou. Při plošném rozesílání nevyžádaných zpráv se často podvrhuje odesílatelova adresa za emailovou adresu, která by mohla mít u příjemce větší důvěru. Při obraně vůči spamu se proto některé metody zaměřují právě na podvrhnuté adresy odesílatelů. K tomuto účelu byla vytvořena technologie Domain Keys Identified Mail, která slouží na ověření, zda email skutečně pochází z domény uvedeného odesílatele.

... celý článek >

Strana: 43


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)