facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Obsah CRM 2007


Plné znění vybraných článků je k dispozici s časovým odstupem několika týdnů od tištěného vydání.
CRM
 
Proč segmentovat? ...02
Nástroje maximalizující efekt péče o zákazníka ...05
Hodnocení obchodníků prostřednictvím CRM a ERP systémů ...08
Využití CRM v péči o jednotlivé segmenty zákazníků ...10
Čtyři hlavní pilíře zkvalitnění péče o zákazníky ...13
CRM, business intelligence a řízení marketingových kampaní ...14
On-line optimalizace marketingových kampaní ...16
Proč integrovat CRM s kontaktním centrem? ...18
Akceptace CRM systému zaměstnanci ...20
Nasazení systému Pivotal CRM ve společnosti CCP Development ...22
myWAC versus CRM ...24
Faktory výběru CRM v malých a středních firmách ...26
Přehled CRM systémů na českém trhu ...28
 

Vyprodáno

Helios
- inzerce -