- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Výsledky průzkumu aktuálních trendů českého ERP trhu
Strana: 12
Nástup EDI do informačního systému
Je EDI moderní nástroj obchodní komunikace, nebo luxusní hračka retailových řetězců?
... celý článek >
Strana: 24
Technologie automatického sběru dat pro informační systémy v oblasti distribuce zboží či materiálu
Při zavádění informačních systémů pro řízení výrobních podniků jsou v současné době kladeny čím dál větší požadavky na úsporu času při pořizování dat a odstranění chyb při ručním vkládání údajů. Pro odstranění těchto aspektů lze použít technologie poloautomatického, nebo i plně automatického sběru dat například pomocí identifikace čárovým kódem, RFID tagy nebo přímým napojením technologických zařízení, jako například váhových systémů, do informačního systému společnosti.
... celý článek >Strana: 28
Trendy v managementu údržby
V současné době se čím dál častěji setkáváme s pojmem management údržby. Nové koncepce a technologie měnící celkový pohled a přístup k jeho fungování z něj činí jednu z dynamicky se vyvíjejících a ostře sledovaných oblastí moderního facility managementu. Dlouhodobým trendem v managementu údržby je efektivní správa výrobních zařízení a technologických celků s minimalizací vynaložených nákladů a využitím všech současných diagnostických zařízení a metod. Optimalizace výrobního procesu a jeho spolehlivost se tak výrazně promítá nejen do postavení jednotlivých hospodářských subjektů na trhu, ale přináší také velmi významné úspory vlastních nákladů. Tyto úspory mohou být ještě navýšeny v případě outsourcingu údržby výrobních zařízení od externího dodavatele, a to buď v rámci komplexního facility managementu, či samostatně. Rozhodnutí o outsourcingu těchto podpůrných činností je pro výrobní společnost velmi závažné a vždy je potřeba je důkladně zvážit.
... celý článek >Strana: 36
Proč a jak využívat dohledový systém
Praktický pohled na propojení business služeb a IT infrastruktury
Využití systémů pro monitoring a dohled IT systémů je v současné době u rozsáhlejších sítí nezbytností. Téměř vždy však chybí propojení těchto technologických nástrojů na hlavní činnost podnikání společnosti. Přitom propojení businessu a IT technologií umožňuje zvýšit společnosti zisk z poskytovaných služeb při nižších nákladech na lidské zdroje, urychluje zavádění nových služeb do provozu a pomáhá snížit rizika výpadků příjmů z podnikání.
... celý článek >Strana: 42
Proč implementovat ITIL?
Proč (vůbec) jít do (tohoto) rizika?
ITIL je již několik let známý pojem, skoro všichni s ním máme nějaké zkušenosti – bohužel většinou ne zrovna ty nejlepší. Přesto však byl, je a zřejmě i nadlouho zůstane (klíčová norma ISO 20000 z něj vychází) vedoucí „best practice“ pro řízení dodávek IT služeb. Proč si ITIL nevydobyl v našich krajích stejnou pozici jako na rozhodujících IT trzích nebo jako u dodavatelů softwarových nástrojů?
Pojďme si udělat malý exkurz do myšlení manažera, který v ITILu objevil jeho světem obdivované kouzlo a rád by ho dal k dispozici svému podniku.
Strana: 46
SharePoint a procesní řízení
1. část: Podstata procesního řízení, modelování a správa dokumentů
Snad všechny organizace potřebují zvýšit výkon administrativních činností. Řada z nich si uvědomuje nutnost změny svých pravidel směrem k procesnímu přístupu. Jen někteří ale chápou, že procesní řízení není možné bez odpovídající technologické podpory. Na otázku, jaké nástroje používat pro podporu řízení procesů v našich organizacích, není jednoduchá odpověď. Nenajdete ji ani v tomto článku. Možná najdete pár otázek, které si můžete položit, a snad nějaká doporučení, čím a jak se zabývat. Nebudeme podrobně rozebírat, „proč jsou procesy zajímavé“. Touto otázkou jsme se zabývali v článku Procesní metody řízení a informační systémy v minulém čísle. Zkusíme rozkrýt spleť nesprávných předpokladů, představ a marketingových iluzí o tom, jaké technologie a jakým způsobem mohou pomoci při využití procesních principů.
... celý článek >Strana: 52
Zbavte se e-mailů
Strana: 58
Jak pochopit a uchopit cloud computing
Cloud computing je často představován jako revoluční změna ve výpočetních systémech, jako budoucí generace úzce spolupracujících systémů, které dnes označujeme jako grid, ovšem s tím rozdílem, že půjde o komerční využití. Výrazný mediální zájem o tuto problematiku je podpořen nabízenými komerčními službami velkých poskytovatelů jako Amazon nebo Google či dodavatelů jako IBM, Intel nebo Microsoft.
... celý článek >Strana: 62
Užitečné funkce moderní multifunkce
Strana: 80
leden - 2025 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Formulář pro přidání akce
29.1. | Webinář: Efektivní řízení zákaznických vztahů: CRM... |
9.4. | Digital Trust |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |