facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
K2 atmitec

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Neztraťme se v procesech

# Jsme čím dál více zatížení každodenními operativními úlohami. Správa objednávek a žádostí, schvalování individuálních podmínek, aktivace služeb zákazníkům... Jak zpřehlednit a zjednodušit procesy? Jednou z možností je zavedení business process management řešení. Tyto systémy řídí procesy napříč celou společností a zjednodušují spolupráci lidí a systémů.

Strana: 11

Elektronické lékařské předpisy

přinášejí úspory a chrání pacienty

Elektronické lékařské předpisy (ePrescription/ePreskripce) jsou podobně jako celá koncepce eHealth v poslední době velmi často diskutovaným pojmem. Mnohdy se však za elektronickou preskripci označuje pouze část tohoto rozsáhlého řešení, které se většinou omezuje jen na problematiku elektronického vystavení receptu lékařem a na následný transport receptu do lékáren. A za hlavní přednost takto popisovaného systému elektronické preskripce se většinou označuje pouze zabránění padělání recepturních tiskopisů pacienty. Dalším hlavním cílem současných řešení ePreskripce je především nasměrování uplatnění lékařského předpisu do vybrané, většinou nemocniční lékárny.
... celý článek >

Strana: 16

eHealth CZ jako součást Národního zdravotnického informačního systému

může uspořit miliardy

Sektor zdravotnictví v České republice se dlouhodobě potýká s omezenou dostupností dat o pacientech, o poskytovatelích zdravotní péče, absencí elektronického vzdělávání lékařů a v neposlední řadě i dlouhotrvajícím řešením pohledávek lékařů vůči zdravotním pojišťovnám. Do jaké míry může v těchto a dalších ohledech pomoci jednotný elektronický systém a čím by měl být charakteristický?... celý článek >

Strana: 22

Nejzajímavější projekty českého e-governmentu

# Významné osobnosti z veřejné správy a z oblasti informačních technologií rozhodovaly na základě předem určených kritérií o zařazení dvaceti nejzajímavějších projektů českého e-governmentu do přehledu zveřejněného ve speciální publikaci magazínu Egovernment. Z tohoto výběru pak veřejnost zvolila prostřednictvím ankety umístěné na internetu tři vítěze.

Strana: 26

Čtyři hlavní pilíře zkvalitnění péče o zákazníky

# Ne, nebojte se, nebudu vás poučovat o tom, jak a co dělat a co je správné, a co nikoliv. Ale i já ze své pozice projektového manažera se každý den ocitám v roli zákazníka, a tak mi dovolte podělit se s vámi o pár praktických postřehů. Hlavním smyslem každého podnikání je totiž dosahování zisku a to se bez zákazníka většinou neobejde.

Strana: 29

Jak dodavatelé ERP pečují o své zákazníky

Co lze očekávat od servisních služeb k ERP systémům na českém trhu?

Problematika výběru ERP systému se dotýká nejen samotného produktu a jeho dodavatele, ale také služeb, které se s ním pojí. Způsob a podmínky podpory klíčové podnikové aplikace není dobré ponechat náhodě. Již na počátku je nutné prověřit rozsah a úroveň služeb pro celý životní cyklus ERP systému. Zvýšená pozornost by měla být věnována také poimplementačním servisním službám. Jen tak můžete předejít případným nedorozuměním, konfliktům či nepříjemným právním sporům.... celý článek >

Strana: 36

Security governance

# Bezpečnost je nutné vytvářet tak, aby měla minimální dopady na ostatní části systému a zároveň s nimi byla v maximálním souladu. Což je jen a jen správné, protože bezpečnost vytvářená jaksi „mimo“ nebo „dodatečně“ je výrazně slabší a zranitelnější, než pokud je do systému začleněna už od samotného počátku. Aby v informačních systémech zvítězil řád nad chaosem, vznikla oblast IT governance.

Strana: 50

Spam, spam, spam…

# Je přinejmenším zajímavé, že většina hrozeb v oblasti ICT bezpečnosti přichází a odchází. Třeba i periodicky, ale prostě se jejich (ne)bezpečnost v čase mění. Ovšem s jednou pověstnou výjimkou, která jako by chtěla potvrdit pravidlo. Tou výjimkou je spam, nevyžádaná elektronická pošta. Už mnoho let si zkrátka pevně drží pozici na špici rizik a hrozeb…

Strana: 54

Fenomén dneška – GPS navigace

# Nové navigační přístroje přibývají na trhu jako houby po dešti a vlastnit takové řešení bude zanedlouho pro většinu z nás nejspíš tak samozřejmé, jako je dnes samozřejmé mít mobilní telefon. Ponecháme-li stranou specializované navigační přístroje, představuje GPS navigace ideální aplikaci právě pro moderní mobilní telefony, komunikátory, popřípadě již pomalu ustupující tradiční PDA. Jaké jsou možnosti a výbava těchto univerzálních kapesních přístrojů?

Strana: 59


arrow Cena za kus: 95 Kč (4.13 EUR)  

Helios
- inzerce -