- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (17)
- Cloud computing (IaaS) (20)
- Cloud computing (SaaS) (43)
- CRM (55)
- DMS/ECM - správa dokumentů (23)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (64)
- ERP (82)
- HRM (40)
- ITSM (4)
- MES (27)
- Řízení výroby (53)
- WMS (24)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (24)
- Dodavatelé CRM (47)
- Dodavatelé DW-BI (49)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (38)
- IT řešení pro logistiku (44)
- IT řešení pro stavebnictví (37)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (42)
Tematické sekce















Branžové sekce
Tematické seriály
Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se
Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...
Industry 4.0 Průmysl 4.0
Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?
Komplexní svět eIDAS
O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...
Trendy v CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...
Příručka úspěšného IT manažera
Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...
Partneři webu

Mobilní řešení pro field service
Mobilní řešení pro práci v terénu
Oblast telekomunikací je charakteristická velkým podílem prací v terénu. Kontrola zařízení a vybavení, opravy, revize, preventivní údržba a další činnosti jsou velmi často prováděny mimo areál firmy. Přesto, anebo právě proto, musí mít servisní pracovníci k dispozici především dostatek informací a dokumentace pro vykonání své činnosti. Velmi často je nezbytné tyto informace poskytovat na vyžádání a reagovat tak na aktuální situaci a požadavky pracovníků v terénu.... celý článek >
Strana: 19
Content management: Jak vybrat vhodné řešení (1.díl)

Strana: 30
Měříme podnikovou informatiku: Náklady a nákladová efektivnost (1.díl)

Strana: 34
Procesní řízení jako zdroj efektivity
Vrcholová vedení současných firem vytyčují velmi často cíle ke zvýšení celkové produktivity vlastní organizace. Důvodů pro tato rozhodnutí mají celou řadu – nové požadavky zákazníků, konkurenční tlaky, signály o vnitřních možnostech na zlepšení i nové podněty na základě technického rozvoje a výzkumů. Pro naplnění svých cílů mají k dispozici celou řadu nástrojů, které umožňují dosahovat jednorázových i dlouhodobých výsledků v jednotlivých odděleních i napříč celou organizací. K dispozici je přirozeně i pestrá škála tradičně známých manažerských technik nebo čerstvých poradenských novinek.... celý článek >
Strana: 42
Kolik toho víte o vašich zákaznících?

Strana: 44
Zaostřeno na metadata

Strana: 48
Balanced Scorecard

Strana: 50
Migrace serverových řešení na Linux
V běžné infrastruktuře informačních systémů se setkáváme se širokou škálou hardwarových platforem a operačních systémů. Na každé takové platformě často provozujeme softwarové produkty rozdílných producentů, mnohdy i jiných verzí. Nejčastějšími příklady nasazení jsou databázové servery, aplikační servery, systémy pro týmovou spolupráci (groupware), sdílení síťových zdrojů, zálohovací software, systémy pro monitoring sítí a systémů a mnoho dalších softwarových produktů, včetně zákaznických systémů. Při takto širokém spektru možných kombinací jednotlivých komponent dochází během nasazování jednotlivých částí informačních systémů mnohdy k příliš velké heterogenizaci prostředí, které s sebou přináší řadu provozních problémů spojených s nemalými finančními dopady.... celý článek >
Strana: 66
Bezpečnost mobilních řešení

Strana: 70

Ediční plán časopisu IT Systems
Předplatné časopisu IT Systems
Archiv časopisu IT Systems
Oborové a tematické přílohy
Kalendář akcí
IT Systems podporuje
20.4. | Axis Talk 2021 |
21.4. | Bankovní identita |
22.4. | ALVAO Inspiration Day 2021 |
5.5. | DEPO a spisová služba |
19.5. | TechEd 2021 ONLINE |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce