- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Podnikové aplikace a služby
DMS/ECM - Správa dokumentů, Veřejný sektor a zdravotnictví, Podnikové aplikace a služby - 4. 4. 2011
Spisová služba nové generace
Firma Software602 uvádí na český trh formulářovou spisovou službu. Produkt pokrývá vše, co je možné očekávat od informačního systému této třídy, ale poskytuje také řadu funkcí navíc – například nástroje, které občanům umožňují provádět elektronická podání, nebo prostředky pro nahrazení interního oběhu papírů inteligentním elektronickým řešením. Další významnou výhodou je jednoduchost pro uživatele a možnost rychlého nasazení. Širší odborné veřejnosti... více
Nová verze Intelligent Power Manager
Společnost Eaton Corporation ohlásila novou verzi 1.14 svého softwaru Intelligent Power Manager. Ten je plně kompatibilní se systémem pro operační správu System Center Virtual Machine Manager (SCVMM) včetně operačního systému Live Migration od firmy Microsoft. Komplexní software Eaton Intelligent Power Manager, určený pro správu napájení, monitoruje a administruje veškerá napájecí zařízení připojená na datovou síť a v případě déletrvajících výpadků... více
Podnikové aplikace a služby - 4. 4. 2011
Uživatelské rozhraní Infor Workspace
Společnost Infor ohlásila Infor Workspace, nové uživatelské rozhraní navržené k inovativnímu stylu práce s podnikovými aplikacemi. Rozhraní Infor Workspace, které je postaveno na platformě Microsoft SharePoint nabízí mix běžného uživatelského rozhraní, možnosti kontextové spolupráce a obchodní inteligence. Na rolích postavené uživatelské prostředí umožňuje přístup k obchodním funkcím s proaktivním intuitivním rozhodováním v reálném... více
IT Security, Podnikové aplikace a služby - 2. 4. 2011
Pro pořádek v uživatelích
Identity management
Každá rozrůstající společnost je vždy časem postavena před problém efektivní správy uživatelů a jejich identit. Není snadné zajistit správu všech přístupů v případě, že máte spoustu zaměstnanců a používáte větší množství informačních systémů. více
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby, Podnikové aplikace a služby - 31. 3. 2011
Infor inovuje řešení pro řízení podnikového majetku
Společnost Infor ohlásila rozšířené funkcionality pro řízení podnikového majetku v rámci řešení Infor EAM. Inovace ve verzi 8.5 tohoto řešení posilují správu vozového parku a dopravy, grafické rozvrhování a plánování, a podporu infrastrukturního majetku. Infor EAM ve verzi 8.5 nabízí plánování s pomocí funkcí drag-and-drop a hodnocení energetické úspornosti. více
Logistika, řízení skladů, WMS, Podnikové aplikace a služby - 31. 3. 2011
Spojení CRM a logistiky
pro výkonnější obchodní procesy u rychloobrátkového zboží
Jak a komu lépe prodávat nebo jak využít analytické přínosy CRM systému? Ano, mnohé CRM systémy se soustředí především na tyto „klasické“ otázky. Určitě lze souhlasit, že je to podstatná část přínosů dobrého CRM systému, ale zkusili jste se podívat také na možnosti CRM řešení, které má schopnosti spojovat obchodní procesy s logistickými? více
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů, Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2011
IT při podpoře recruitmentu
Nikoho nepřekvapí, že IT dnes v podnicích slouží k podpoře vývoje, výroby, prodeje i administrativy. V oblasti práce se zaměstnanci se obvyklé nasazení podnikových systémů týká například evidence docházky, školení a vzdělávání zaměstnanců a samozřejmě problematiky mezd a evidence pracovní doby. Poněkud stranou ale zůstává oblast pro řadu firem klíčová – nábor nových zaměstnanců. Přitom právě zde může HR oddělení pomocí kvalitního recruitmentového systému... více
DMS/ECM - Správa dokumentů, Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2011
Kerio Workspace pro sdílení souborů a spolupráci
Společnost Kerio Technologies oznámila uvedení produktu Kerio Workspace – nástroje, který usnadňuje týmovou spolupráci a umožňuje na jednom jediném místě sdílet dokumenty, soubory, poznámky, diskuse a multimediální obsah. Kerio Workspace je kombinací platformy pro správu dokumentů a serveru pro sdílení souborů. Poskytuje pracovním týmům centrální místo pro ukládání souborů, nápadů, pravidel, poznámek, komentářů a informací o projektech. Umožňuje přehlednou organizaci projektů a informací. K jeho použití... více
DMS/ECM - Správa dokumentů, Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2011
Nová verze Software602 Print2PDF
Společnost Software602 vydala v nové verzi svůj serverový nástroj pro vytváření PDF souborů a práci s důvěryhodnými dokumenty Print2PDF. Print2PDF 9 splňuje nejvyšší nároky na vytváření důvěryhodných, právně platných elektronických dokumentů ve formátu PDF v rámci nasazení v síti celé organizace. Zajišťuje převod do PDF dle ISO standardu (PDF/A) pro dlouhodobou archivaci a umožňuje hromadné převádění velkého množství libovolných souborů do PDF. Software602 Print2PDF 9 lze integrovat do různých informačních systémů nebo spisových služeb tak, aby uživatelé mohli vytvářet, elektronicky podepisovat a razítkovat... více
Podnikové aplikace a služby - 29. 3. 2011
SafeSync nově i pro Apple iOS a Android
Společnost Trend Micro uvedla na trh nové mobilní aplikace pro Trend Micro SafeSync, určené pro platformy iPhone a Android. Trend Micro SafeSync umožňuje přístup k hudbě, videu, obrázkům a dokumentům a zajišťuje jejich ochranu a synchronizaci v různých počítačích a mobilních přístrojích. SafeSync zbavuje nutnosti manuálně přesouvat soubory z jednoho PC na druhé, což je časově náročné a zvyšuje riziko ztráty dat. Výsledkem je výborná organizace dat a schopnost snadno a rychle sdílet alba prostřednictvím elektronické pošty, Facebooku, Twitteru nebo sdílených... více
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
IT Systems podporuje
16.10. | Abacus servery 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
16.10. | AI HotSpot 2025 |
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |