facebook LinkedIN LinkedIN - follow
SugarCRM
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
45/49
 
Název produktu (verze)SugarCRM
Datum zápisu / aktualizace 17. 1. 2014 / 2. 4. 2024
Název výrobce SugarCRM Inc. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.sugarcrm.com
Název dodavatele v ČR Algotech, a.s. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé ACMARK s.r.o.
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2013/2024 (Nové verze jsou uvolňovány pravidelně v půlročních intervalech, aktuálně verze 13)
Počet konzultantů produktu v ČR30
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano (Cloud od dodavatele systému SugarcCRM)
Hostované řešení ano (Řešení poskytované z vlastního datového centra Algocloud)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano (včetně integrace s AlgoCC - vlastní call centrum řešení z cloudu)
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ano
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ano
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ano
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano (otevřené rozhraní, nebo přes webové služby)
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano (včetně integrace na ERP systémy a čerpání rozpočtů)
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano (Včetně šablon produktových nabídek)
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ano
Servis
Případové analýzy ano
Průchody rozhodovacími stromy ano
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ano (volitelné workflow dle definovaných parametrů (segemnt zákazníka, lokace, velikost,...))
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano (workflow při neaktivitě a eskalační řízení)
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano (Optimalizace procesů řeší dodavatel pomocí nástrojů produktu SugarCRM)
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano (dodatečné moduly na sugarexchange.com)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)pojištovnictví, banky, automotive, stavebnictví, správa nemovitostí, církve
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano (Mobilní klient v ceně licence)
Architektura a platformy
Architektura systémuklient/server, tenký klient, web, vícevrstvá, modulární, intranet, mobile klient
Platforma systému - operační systém serveruLinux
Platforma systému - operační systém klientaWindows 11, Windows 10,Linux, MAC OS (Postačí webový prohlížeč, plně funkční i na Android platformě)
Možné platformy systému - databázeOracle, MS SQL Server, MySQL, cloud
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)80000
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR100
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČRKapitol Pojišťovací a Finanční Poradenství, a.s.
CBRE
ABO Valve s.r.o.
IXTENT
Opatství Nový Dvůr
MOTO ITALIA s.r.o
Zvětšit obrázek do nového okna
Ukázka hlavní obrazovky
Zvětšit obrázek do nového okna
Mobilní klient
 
Zvětšit obrázek do nového okna
Uživatelsky definovatelné metriky
Zvětšit obrázek do nového okna
Obchodní předpověď
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt