facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM , CRM systémy

Iterity CRM ve společnosti Synergie Recruitment

-pr-


Česká a slovenská pobočka Synergie jsou dceřinými společnostmi Synergie France, která patří mezi nejvýznamnější francouzské firmy poskytující globální řešení v oblasti lidských zdrojů. Pražská pobočka Synergie se řadí mezi největší personální agentury v České republice. V době rozhodování o modernizaci systému pro řízení náboru uchazečů byla společnost Synergie vybavena vlastní databází (postavenou na MS Access), a to jak v pražské, tak bratislavské pobočce. Morální zaostávání tohoto softwarového vybavení se Synergie rozhodla řešit cestou nákupu standardního systému, který pokryje většinu jejích potřeb. Její výhodou bylo velmi dobré vybavení kvalitním internetovým připojením a zabezpečenou infrastrukturou v kancelářích.


Cíle

Pro implementaci byly stanoveny následující cíle:

  • vytvoření databáze uchazečů i klientů s mnoha atributy, včetně hodnocení uchazečů a uchování historie uchazeče, digitálních kopií smluv, uložení fotografií, životopisů apod.,
  • vytvoření databáze otevřených pracovních pozic se zobrazením jejich vývoje a hlídáním termínů, vyhledávání vhodných kandidátů k požadavkům otevřených pracovních pozic,
  • zajištění výkaznictví a sestavy vhodné k operativnímu řízení společnosti,
  • zajištění efektivní komunikace prostřednictvím různých komunikačních kanálů a plánování času a úkolů,
  • důsledné zabezpeční osobních dat kandidátů před rizikem ztráty či zneužití,
  • vícejazyčné prostředí,
  • vzdálený přístup k systému.


#


Řešení

Synergie se rozhodla pro informační systém Iterity CRM, jehož implementace byla rozdělena do tří fází:
  1. Migrace dat a přechod z původního databázového systému Přechod na nový databázový systém umožnil konzultantům detailně pracovat s daty o uchazečích, nabízených pracovních místech a historií uchazeče, se zahrnutím pružného výkaznictví a hodnocení uchazeče. Součástí bylo i zavedení správy dokumentů, zejména v podobě uchovávání životopisů kandidátů v elektronické podobě.
  2. Nasazení aktivních prvků CRM do každodenní rutiny konzultantů Do provozu byly zavedeny integrované komunikační kanály, díky nimž mohou konzultanti efektivně komunikovat s jednotlivými kandidáty. Komunikace se automaticky ukládá na kartu kandidáta, což umožňuje zpětně sledovat historii vztahu s klienty či uchazeči a aktivně reagovat na vzniklé požadavky.
  3. Integrace webu jako jednoho z komunikačních kanálů s kandidáty Součástí systému Iterity CRM je webový portál pro nabídku otevřených pracovních míst s možností jejich vyhledávání a registrace zájmu potenciálního kandidáta o vybraná pracovní místa. Uchazeč se tak může přihlásit do zabezpečené sekce webových stránek a získat tak kdykoli přehled o poptávaných pracovních nabídkách.

Přínosy

Společnost Synergie získala implementací produktu Iterity CRM systém postavený na nejmodernějších technologiích, který je otevřený budoucím požadavkům a dostatečně pružný, aby i bez zásahu programátorů byla společnost sama schopna implementovat změny v průběhu používání systému. Možnost vlastní implementace změn v systému společnosti přináší značné úspory nákladů na další rozšiřování systému a zároveň umožňuje uchovat si specifické know-how společnosti.
Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.

Inzerce

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.