facebook LinkedIN LinkedIN - follow

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Současnost a budoucnost systémů ERP

Dnešní náročné tržní prostředí se ve většině průmyslových odvětví vyznačuje převisem nabídky nad poptávkou a velmi tvrdými konkurenčními podmínkami. Uspěje v něm ten, kdo je schopen zrychlit výměnu informací, uspokojit specifické požadavky zákazníků a efektivně spolupracovat s dodavateli na řízení celého zásobovacího řetězce. Navíc by měl umět minimalizovat stav vlastních zásob a rychle reagovat na měnící se požadavky trhu. To vše spolu s odpovídající kvalitou produktů, jejich neustálou inovací a hledáním nových řešení je přímo závislé na automatizaci, konsolidaci a standardizaci podnikových procesů.... celý článek >

Strana: 14

Performance management

Posledních přibližně deset let se neslo ve znamení ERP, a to už je dostatečně dlouhý čas na uzavření jedné kapitoly. Vývoj neustále postupuje a není žádným tajemstvím, že IT produkt, který si dnes kupujete, bude už zítra pravděpodobně neaktuální. Se stále dokonalejšími řešeními se úměrně zvyšují i nároky uživatelů. A tak jsou vývojáři softwaru dále motivováni vymyslet něco nového, lepšího, efektivnějšího, něco s vyšší přidanou hodnotou.

Strana: 18

Implementace není implantace

IT řešení pro firmy v automobilovém průmyslu

Pro podniky, které jsou součástí rozvětveného automobilového dodavatelského řetězce, je podnikání v tomto oboru nikdy nekončící výzvou. Konkurence je zde tak velká jako snad v žádném jiném výrobním odvětví. Být úspěšný v automobilovém průmyslu neznamená jen umět vyrobit kvalitní produkt, ale také být schopen dodat svůj výrobek podle potřeb zákazníka. Správný díl, ve správném množství, v čase jeho skutečné potřeby, a to všechno natolik efektivně, aby byla udržena ziskovost v prostředí, kde se marže počítají na jednotky procent.... celý článek >

Strana: 32

Plánování a optimalizace tras pro spediční a distribuční firmy

Logistiku si lze představit jako posloupnost činností zahrnujících řízení a vlastní realizaci pohybu a skladování materiálů, polotovarů a finálních výrobků. Jde v podstatě o sled obchodních a fyzických operací, které končí dopravou výrobků k odběrateli. Každý krok znamená další náklady, růst hodnoty a celý zhodnocovací proces končí změnou vlastníka v požadovaném čase a místě. Vzrůstající pozornost je v poslední době věnována tzv. přímým logistickým nákladům, mezi které patří zejména náklady na dopravu výrobků ke koncovému odběrateli.

Strana: 40

Optimalizace podnikového IT

Úspěšná optimalizace podnikového IT závisí také na tom, zda IT oddělení dokáže vytvořit kromě technologické strategie i fungující obchodní strategii. Může přitom začít stabilizací a konsolidací vyzrálých a dožívajících aplikací, celopodnikovou standardizací IT a užší spoluprací s výrobními, obchodními a provozními odděleními. Zdroje a náklady se zaměřují tam, kde jsou potřeba nejvíce – na vytvoření podnikatelských přínosů.

Strana: 52

Správa ICT infrastruktury

Informační a komunikační technologie (ICT) se staly neodmyslitelnou součástí jakéhokoli podnikání. Závislost firem na kvalitě výpočetní techniky roste. Nedostatečně výkonná či nefunkční infrastruktura může výrazně snížit šance firmy na přežití v konkurenčním boji.... celý článek >

Strana: 56

Brána jazyků otevřená

Většina z nás to už někdy určitě zažila. Jednací místnost, na jedné straně stolu IT specialisté, na druhé experti na byznys. Atmosféra by se dala krájet... Komunikace mezi lidmi z počítačové branže a „pouhými“ uživateli byla komplikovaná už od dob, kdy počítače opustili pečlivě utajovanou vědeckou a vojenskou sféru a staly se běžnými pomocníky při komerčních činnostech. Jaké tedy byly a jsou možnosti uživatelů z řad businessu, pokud se rozhodli získat informace, vytěžit příslušné datové zdroje a podpořit tak svoje obchodní činnosti?

Strana: 64

Kouzlo originálu vs. kouzlo ceny

Vzhledem k cenám většiny stolních inkoustových tiskáren, které se pohybují přibližně od jednoho tisíce do několika málo tisíc korun, se nelze výrobcům divit, že hlavní zdroj zisku v této oblasti očekávají právě z prodeje spotřebního materiálu. Pochopitelná je také jejich snaha doporučovat uživatelům používání výhradně originálních inkoustů a zrazovat je od „alternativních“ náplní. Nicméně právě zde může majitel tiskárny značně ušetřit.

Strana: 74


Vyprodáno