facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace
ACREA CR, spol. s r.o.
EDU Trainings IT školení
      www: www.softip.sk   Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence
      www: www.cybersoft.cz   Datové sklady - Data mining - Business intelligence
Další
Předchozí
2/47
 
NázevACREA CR, spol. s r.o.
Datum zápisu / aktualizace 11. 6. 2007 / 11. 9. 2017
AdresaKrakovská 7, 110 00 Praha 1
Telefon234 721 400
E-mailinfo@acrea.cz
WWWwww.acrea.cz
Počet zaměstnanců ve vztahu k DW-BI řešením10
Nejvýznamnější partneři na lokálním trhuIBM
Oblasti působení na trhu DW-BI
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat ano
Datové sklady ne
Data mining ano
Business intelligence ano (speciální úlohy)
Služby poskytované v rámci DW-BI
Datové modelování, optimalizace databází ano
Návrh a implementace datového skladu ne
ETL, konsolidace dat ne
Správa a údržba datového skladu ne
Implementace BI řešení ano (speciální úlohy)
Vývoj BI aplikací na zakázku ano
Řízení DW-BI projektů ne
Systémová integrace DW-BI ne
Poradenství, konzultační služby ano
Školení a vzdělávání ano
Jiné
Dodávaná specializovaná BI řešení a aplikace
Identifikace a segmentace zákazníků ano
Churn management - prevence odchodu zákazníků ano
Fraud management - detekce podvodů ano
Campaign management - řízení marketingových kampaní ano
Risk management - řízení rizik ano
Anti money-laundering - prevence praní špinavých peněz ano
Customer loyalty management - podpora věrnostních programů ano
Web analytics - detailní analýza chování návštěvníků webu ano
BPM (business performance management) ano
MIS/EIS/DSS - manažerské systémy pro podporu rozhodování ano
Specializovaná branžová řešení
Finanční sektor - pojišťovny ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR3
Finanční sektor - banky, leasingové společnosti, fondy... ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR8
Telekomunikace ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR3
Utility ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR3
Retail ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR2
Státní správa ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR15
Průmysl ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR1
Reference v oblasti DW-BI v ČR a SR
Jméno referenčního zákazníkaDaňové ředitelství Slovensko
        Název projektuSnížení daňových podvodů
        Stručný popis projektuOperativní identifikace rizikových
daňových subjektů, objektivní výběr daňových subjektů
pro kontrolu a odhalování rizikového chování daňových
subjektů spolu s jejich lepší kategorizací. Výsledkem je
vyšší efektivnost daňové kontroly a tím i očekávané
zvýšení příjmů do státního rozpočtu.
Jméno referenčního zákazníkaČSOB
        Název projektuTvorba skórovacích karet
        Stručný popis projektuSkórovací karty se úspěšně využívají na snižování
úvěrového rizika existujícího portfolia a nadále se s nimi
počítá i v aplikačním procesu. Dataminingové nástroje jsou rozšířeny i v dalších odděleních banky a pomáhají zejména
při marketingových aktivitách, jako je účinnější oslovení
zákazníka s nabídkou služeb, které pro něj mohou být
nejzajímavější.
Jméno referenčního zákazníkaŠkoda Auto
        Název projektuEfektivní směřování marketingových kampaní
        Stručný popis projektuZvýšení prodejů a posílení značky v celé Evropě vyžadují intenzivní a dobře cílené reklamní kampaně a adresné umístění produktů. Díky segmentaci a analýze loajality zákazníků získali mnoho užitečných informací o zákaznících, které umožnily provést praktická opatření, pro efektivnější oslovování a udržení zákazníků.
Jméno referenčního zákazníkaVolkswagen SK
        Název projektuŘízení lidských zdrojů na základě kvalitních informací
        Stručný popis projektuPro zabezpečení náročné produkce v mezinárodní firmě je zapotřebí mít k dispozici stabilní a kvalitní lidské zdroje. Při řešení otázky stabilizace zaměstnanců bylo vyvinuto a aplikováno několik analytických výzkumů na mapování aktuálního stavu. Jejich zpracování přineslo několik nových pohledů na situaci.
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt

AIMTEC