facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys
DC Tower
Další
Předchozí
13/25
 
Název datového centraDC Tower
Datum zápisu / aktualizace 3. 4. 2014 / 10. 12. 2018
ProvozovatelČeské Radiokomunikace, a.s.
AdresaSkokanská 1, Praha 6 - Strahov, 169 00
Telefon+420242411111
E-mailinfo@radiokomunikace.cz
WWWwww.radiokomunikace.cz
Charakteristika datacentra
Umístění datacentraPraha, Mahlerovy sady 1 (technická budova Žižkovského vysílače)
Rok založení2012
Rozloha datového centra800
Kapacita
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.


level III
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
Národní konektivita2x 100 Gbps
Konektivita zahraničí3x 10 Gbps
Zálohovaná konektivita NIX ano
Zálohovaná konektivita zahraničí ano
Dalšízakončení optických sítí všech významných operátorů ze dvou různých směrů
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
kamerové systémy, dvoufaktorová identifikace vstup (RFID+biometrika), ostraha 24x7, uzamykatelné racky s možností napojení na RFID identifikaci a individuální kamerové okruhy
Poskytované služby
Housing technologií ano
Dodatečná podporaasistence při instalaci technologií zákazníka, remote hands
Doplňkové služby- možnost pronájmu zázemí pro techniky zákazníka s individuálním přístupem
- konfigurační místnost s propojením na technologie na sále, uzamykatelné kóje pro dočasné uložení technologií zákazníka
IaaS ano
Specifikace nabízených služeb typu IaaSvirtuální datová centra postavená na VMware vSphere 6.5 s přístupem přes vCloud Director 9.5
možnost geografické redundance díky zrcadlovému umístění technologií BusinessCloud v druhé lokalitě
Managed servery fyzické ne
Dostupnost
Managed servery virtuální ano
Dostupnost99,99
Platební modelfixní paušál nebo platba za aktuálně využívaný výkon/RAM/diskový prostor
Forma nabízeného cloud modeluveřejný, privátní, hybridní
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy1
Fix time v případě poruchy2
PaaS ne
Specifikace nabízených platforem
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Dostupnost
Technická podpora5x8
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
SaaS ne
Specifikace nabízených aplikací
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Dostupnost
Technická podpora5x8
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
Referenční zákazníci datacentra
Reference
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt