facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys
Datové centrum DataSpring Lužice
Další
Předchozí
10/25
 
Název datového centraDatové centrum DataSpring Lužice
Datum zápisu / aktualizace 16. 11. 2015 / 1. 6. 2020
ProvozovatelDataSpring s.r.o.
AdresaK Žižkovu 851, Praha, 190 93
Telefon+420 800 55 22 11
E-mailinfo@dataspring.cz
WWWhttp://www.dataspring.cz
Charakteristika datacentra
Umístění datacentraLužice u Hodonína
Rok založení2015
Rozloha datového centra313
Kapacita80 (racků)
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.


level III (Certfikováno Uptime Institute na Tier III)
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
Národní konektivita10 GB/s
Konektivita zahraničí1 GB/s
Zálohovaná konektivita NIX ano
Zálohovaná konektivita zahraničí ano
Další- přítomnost v telehousech CE Colo a TTC
- možnost propojení se zákaznickými sítěmi
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
- 3 fyzické perimetry
- dvoufaktorová autentizace
- 24hodinová fyzická ostraha v datacentru
- CCTV
- personální propusť
- kartový systém
Poskytované služby
Housing technologií ano
Dodatečná podpora- asistence při instalaci
- remote hands
- podpora 24x7
Doplňkové služby- místnost pro operátory zákazníků
- možnost uložení technologií zákazníka
- konfigurační místnost
- měření prostředí v DC + reporting
- dohled

IaaS ano
Specifikace nabízených služeb typu IaaS- fyzické servery
- virutalizované servery plus resource pool platforem VMware, Hyper-V, pleAzureStack
- storage, backup, monitoring, log management
- firewall, load balancing, SSL offload, VPN
- DDOS ochrana

Managed servery fyzické ano
Dostupnost99,982
Managed servery virtuální ano
Dostupnost99,982
Platební model- podle souboru poskytovaných služeb
Forma nabízeného cloud modeluprivátní, hybridní
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy0,25 (15 minut)
Fix time v případě poruchy4 (gold service)
PaaS ano
Specifikace nabízených platforemLinux, Windows, SQL, Oracle, pleAzureStack
Platební model- podle souboru poskytovaných služeb
Forma nabízeného cloud modeluprivátní, hybridní
Dostupnost99,9
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy0,25 (15 minut)
Fix time v případě poruchy4
SaaS ano
Specifikace nabízených aplikacíbackup Veeam, GreenDrive
Platební model- podle souboru poskytovaných služeb
Forma nabízeného cloud modeluprivátní, hybridní
Dostupnost99,982
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy0,25 (15 minut)
Fix time v případě poruchy4
Referenční zákazníci datacentra
ReferenceFiege
MND
Copy General
Konica Minolta
KKCG
OmnicomMedia Group
Zvětšit obrázek do nového okna
Datové centrum Lužice
 
 
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt