facebook LinkedIN LinkedIN - follow
IT SYSTEM 4/2002

ŠkoFIN zahájil implementaci CRM

Řešení je postaveno na technologiích SAP a Genesys






ŠkoFIN, dceřinná společnost koncernu Volkswagen a lídr na trhu leasingu automobilů v ČR, zahájila implementaci řešení mySAP CRM v nejnovější verzi 3.0. Po dokončení projektu bude ŠkoFIN v rámci této verze využívat funkcionalitu kontaktního centra podporovaného komunikačními technologiemi Genesys, které na český trh dodává společnost Alcatel e-Business Distribution. Implementací řešení byla pověřena poradenská firma Logica, která jako hlavní dodavatel řídí celý projekt a nese hlavní odpovědnost za jeho realizaci.
 

Řešení CRM (řízení vztahů se zákazníky) ve společnosti ŠkoFIN bude jejím zákazníkům poskytovat nejrůznější informace, jako např. o leasingových platbách, splátkovém kalendáři apod. Implementace první fáze projektu se zaměřením na zlepšení péče o zákazníky bude dokončena ve třetím čtvrtletí letošního roku.

Implementace mySAP CRM ve ŠkoFINu je jednou z prvních instalací verze 3.0 v České republice. Kromě rozšířené funkčnosti kontaktního centra o rozsáhlejší integraci s Internetem (jedná se především o co-browsing, chat, Voice-over IP, atd.) obsahuje tato nová verze možnost integrace se systémy dalších dodavatelů prostřednictvím standardního rozhraní, které je součástí mySAP CRM. Z dalších nových vlastností lze jmenovat např. rozšíření funkcionality v oblasti segmentace obchodních partnerů nebo možnost upozorňovat operátory krátkými zprávami na důležité informace.
 

Řešení kontaktního centra od společnosti Genesys integruje všechny multimediální komunikační kanály do jednoho celku, což zajistí efektivní zpracování všech zákaznických interakcí z operátorského pracoviště. V rámci implementace řešení ve ŠkoFINu bude zajištěna kromě standardní telefonní komunikace rovněž sofistikovaná distribuce e-mailů, faxů, interakcí z webu (například chat) včetně sdílení obrazovek a automatizace kampaní oslovujících aktivně zákazníky ŠkoFINu. Operátoři kontaktního centra mají zároveň okamžitý přehled o historii veškeré komunikace s daným zákazníkem.

Analýzu procesů v kontaktním centru provedli konzultanti společnosti Logica, kteří rovněž specifikovali přesné požadavky na funkce nového systému. Jejich dalším úkolem bude nastavení systému, jeho propojení s integrační platformou ŠkoFINu, školení uživatelů a další podpora.
 

"Projekt CRM řešení ve společnosti ŠkoFIN dokazuje narůstající zájem českých zákazníků o oblast řízení vztahů se zákazníky. Považujeme v této souvislosti za klíčové, že díky globální alianci s firmou Alcatel můžeme i lokálně nabízet náš software mySAP CRM ve společném řešení se špičkovými produkty Genesys tak, jak se stalo v případě firmy ŠkoFIN."
- Martin Bednár, generální ředitel SAP ČR

"Projekt pro ŠkoFIN je dobrou ukázkou toho, jak spolupráce špičkových partnerů s různými kompetencemi umožňuje poskytnout zákazníkovi konkrétní konkurenční výhodu. ŠkoFIN bude svým zákazníkům moci nabídnout větší komfort než kterákoliv jiná leasingová společnost na českém trhu."
- Milan Beneš, ředitel divize Finanční služby, Logica
 

Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.