- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
ŠkoFIN zahájil implementaci CRM
Řešení je postaveno na technologiích SAP a Genesys


ŠkoFIN, dceřinná společnost koncernu Volkswagen a lídr na trhu leasingu automobilů v ČR, zahájila implementaci řešení mySAP CRM v nejnovější verzi 3.0. Po dokončení projektu bude ŠkoFIN v rámci této verze využívat funkcionalitu kontaktního centra podporovaného komunikačními technologiemi Genesys, které na český trh dodává společnost Alcatel e-Business Distribution. Implementací řešení byla pověřena poradenská firma Logica, která jako hlavní dodavatel řídí celý projekt a nese hlavní odpovědnost za jeho realizaci.
|
Řešení CRM (řízení vztahů se zákazníky) ve společnosti ŠkoFIN bude jejím zákazníkům poskytovat nejrůznější informace, jako např. o leasingových platbách, splátkovém kalendáři apod. Implementace první fáze projektu se zaměřením na zlepšení péče o zákazníky bude dokončena ve třetím čtvrtletí letošního roku.
Implementace mySAP CRM ve ŠkoFINu je jednou z prvních instalací verze 3.0 v České republice. Kromě rozšířené funkčnosti kontaktního centra o rozsáhlejší integraci s Internetem (jedná se především o co-browsing, chat, Voice-over IP, atd.) obsahuje tato nová verze možnost integrace se systémy dalších dodavatelů prostřednictvím standardního rozhraní, které je součástí mySAP CRM. Z dalších nových vlastností lze jmenovat např. rozšíření funkcionality v oblasti segmentace obchodních partnerů nebo možnost upozorňovat operátory krátkými zprávami na důležité informace.
|
Řešení kontaktního centra od společnosti Genesys integruje všechny multimediální komunikační kanály do jednoho celku, což zajistí efektivní zpracování všech zákaznických interakcí z operátorského pracoviště. V rámci implementace řešení ve ŠkoFINu bude zajištěna kromě standardní telefonní komunikace rovněž sofistikovaná distribuce e-mailů, faxů, interakcí z webu (například chat) včetně sdílení obrazovek a automatizace kampaní oslovujících aktivně zákazníky ŠkoFINu. Operátoři kontaktního centra mají zároveň okamžitý přehled o historii veškeré komunikace s daným zákazníkem.
Analýzu procesů v kontaktním centru provedli konzultanti společnosti Logica, kteří rovněž specifikovali přesné požadavky na funkce nového systému. Jejich dalším úkolem bude nastavení systému, jeho propojení s integrační platformou ŠkoFINu, školení uživatelů a další podpora.
|
"Projekt CRM řešení ve společnosti ŠkoFIN dokazuje narůstající zájem českých zákazníků o oblast řízení vztahů se zákazníky. Považujeme v této souvislosti za klíčové, že díky globální alianci s firmou Alcatel můžeme i lokálně nabízet náš software mySAP CRM ve společném řešení se špičkovými produkty Genesys tak, jak se stalo v případě firmy ŠkoFIN."
- Martin Bednár, generální ředitel SAP ČR
"Projekt pro ŠkoFIN je dobrou ukázkou toho, jak spolupráce špičkových partnerů s různými kompetencemi umožňuje poskytnout zákazníkovi konkrétní konkurenční výhodu. ŠkoFIN bude svým zákazníkům moci nabídnout větší komfort než kterákoliv jiná leasingová společnost na českém trhu."
- Milan Beneš, ředitel divize Finanční služby, Logica
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |