facebook LinkedIN LinkedIN - follow
IT SYSTEMS 10/2011

Orientace na zákazníka – první krok k efektivnímu CRM

-tim-


Pod zkratkou CRM se dnes skrývá již více jak čtvrt století zkušeností s péčí podnikatelských subjektů o vlastní firemní trh a jeho rozvoj. Je to již dlouhá cesta a je jasně vidět výsledky. Globalizace a rozvoj informačních technologií jsou dva zásadní faktory, které změnily vztahy mezi zákazníky a obchodníky, ale také mezi obchodníky navzájem. K dispozici je řada propracovaných systémů pokrývajících vše, co je nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj podnikání v daném oboru.

... celý článek >


Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

50 (v)tipů paní Teskové

#1: Proč je log management nejlepší přítel vašeho IT

Vladimíra TeskováJmenuji se Vladimíra Tesková a víc než 30 let se pohybuji ve světě IT. Kybernetické bez­peč­nos­ti se věnuji intenzivně už přes 11 let. Jsem jednou ze za­kla­da­te­lek a majitelů české firmy TeskaLabs, která vyvíjí špičkové bezpečnostní technologie. A ano, dvakrát jsem se dostala mezi Top ženy Česka – ne že by mi to automaticky vyčistilo inbox nebo uvařilo kafe, ale úsměv mi to na tváři vykouzlilo.