IT SYSTEMS 10/2011

Orientace na zákazníka – první krok k efektivnímu CRM

-tim-


Pod zkratkou CRM se dnes skrývá již více jak čtvrt století zkušeností s péčí podnikatelských subjektů o vlastní firemní trh a jeho rozvoj. Je to již dlouhá cesta a je jasně vidět výsledky. Globalizace a rozvoj informačních technologií jsou dva zásadní faktory, které změnily vztahy mezi zákazníky a obchodníky, ale také mezi obchodníky navzájem. K dispozici je řada propracovaných systémů pokrývajících vše, co je nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj podnikání v daném oboru.

... celý článek >


Chcete získat časopis IT Systems s tímto a mnoha dalšími články z oblasti informačních systémů a řízení podnikové informatiky? Objednejte si předplatné nebo konkrétní vydání časopisu IT Systems z našeho archivu.


Inzerce

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů

V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.