- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (87)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (37)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (63)
- Informační bezpečnost (43)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
Logistika, řízení skladů, WMS
IT právo
GIS - geografické informační systémy
Projektové řízení
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | ||
Aktuality
Krátké zprávy ze světa IT
03-2003
LBMS lokalizovala nástroje ProcessGuide, ScoreCard a QPR Portal
T-Systems umožňuje bezdrátový sběr údajů o produktech
Tenovis a IDS Scheer poskytuje integrované zákaznické řešení
Pythagoras představuje CRM modul Compass Business
Vítkovice upgradovaly na Oracle E-Business Suite verzi 11i
Alta Brno zvolila řešení pro plánování a reporting od MIS AG
Mikros a MBI Software Companyse dohodli na spolupráci
Skanska cz archivuje a zefektivňuje s IXOS Software
Intergraph ČR představuje interoperabilitu ve svých řešeních
IFS Aplikace se od společnosti Siemens
IDC IT Security Roadshow Central and Eastern Europe
ICZ dodavatelem aplikace REP pro Českou poštu
Nová definice řízení podnikového obsahu od FileNETu
T-Systems Czech nabízí digitální archivaci dat
Komplexní řešení správy dat od Sybase
Scala představuje update svého ERP řešení
SAP zve na CeBIT
Nová platforma SAP NetWeaver
Nové označení produktů SAP
Analýza trhu středních podniků ve střední a východní Evropě
IS Karat na Slovensku
Aplis business communication Suite
ProClarity podporuje výuku na VŠE
LBMS lokalizovala nástroje ProcessGuide, ScoreCard a QPR Portal
Firma LBMS, dodavatel ucelených řešení pro rychlou implementaci strategie harmonizací firemních procesů a informačních systémů, lokalizovala dva nové nástroje specializované na procesní a strategické řízení - ProcessGuide a ScoreCard a zařadila je do své nabídky. Lokalizováno bylo též webové rozhraní pro oba nástroje - QPR Portal. V zájmu co nejrychlejšího uvedení lokalizovaných verzí na trh bylo přistoupeno pouze k lokalizaci uživatelského rozhraní. Dokumentace (jak v tištěné, tak v elektronické podobě) dosud zůstává v anglickém jazyce. Na české verzi dokumentace se pracuje. Kromě toho je již delší dobu k dispozici slovenská lokalizace jednotlivých nástrojů.Oba nástroje včetně portálu disponují schopností dynamického přepínání jazykové verze ovládání (uživatelského rozhraní) přímo za běhu aplikace, což je činí velice flexibilními v případech, kdy je potřebná komunikace či prezentace v rozdílných jazykových mutacích.
T-Systems umožňuje bezdrátový sběr údajů o produktech
T-Systems prezentuje LoC@S SCM, řešení umožňující společnostem sledovat a vyhodnotit pohyb svých výrobků. Řešení kombinuje technologii radio-frekvenční identifikace (RFID - Radio Frequency Identification) s registračním systémem hotovostních plateb a umožňuje snadnou integraci do prostředí ERP (Enterprise Resource Planning). Tato technologie umožňuje firmám monitorovat a analyzovat veškerý pohyb jejich zboží.
Technologie RFID také zjednodušuje sledování zboží ve skladech a v prodejnách. Například LoC@S SCM zaznamenává veškerý náklad kamionu ve chvíli, kdy míjí určitý monitorovací bod (například vjezd do distribučního centra). Tím je odstraněna nutnost vykládat palety. Systém automaticky přidá čísla produktů do inventáře nebo je v případě vyskladňování naopak odečte. Společnosti používají tyto údaje k přesnému sledování pohybu produktů a k analýze tohoto pohybu.
Tenovis a IDS Scheer poskytuje integrované zákaznické řešení
Specialista na Call Center a Contact Center Tenovis Comergo - dceřinný podnik poskytovatele komunikačních služeb Tenovis - a poskytovatel služeb IT- IDS Scheer dohodly spolupráci na projektech CRM. Cílem je propojení kompetencí CRM a Contact Center tak, aby bylo možné realizovat obecné projekty. Od poradenství a designu řešení, přes definici procesů až do realizace a CRM Controlling obdrží zákazníci poprvé kompletní řešení CRM z jedné ruky. Tím se navzájem optimálně sladí všechny aplikované komponenty Contact Center, SAP-Tools a CRM-Tools . Nabídka se orientuje na střední a velké podniky, především v segmentech finančních služeb, zásobovacích podniků, průmyslu, stejně jako ve veřejném sektoru. V budoucnosti bude možné testovat řešení v zákaznických centrech přímo. Tenovis Comergo a IDS Scheer tak přispívají svojí spoluprácí rostoucí poptávce po rozsáhlejších Tools pro management vztahů mezi zákazníky.
Pythagoras představuje CRM modul Compass Business
Společnost Pythagoras představila nový modul pro svůj CRM systém Pythagoras Compass - Compass Business, který je určen pro efektivní práci s událostmi v obchodním procesu.
Compass Business přináší společnostem další zrychlení a zefektivnění práce. Snadná kontrola, přehledné uspořádání informací, jejich komplexnost a celkové přehledy poskytují dostatečný prostor pro plánování budoucího obchodního vývoje společnosti nebo hodnocení dosavadního vývoje. Compass Business je dostatečně flexibilní, aby se přizpůsobil potřebám dané společnosti od propojení se stávajícími aplikacemi (synchronizace s MS Outlook, Word, Excel) až po možnost vlastní definice datových polí uživatelem.
Compass Business je doplňkovým modulem CRM systému Pythagoras Compass a v současné době je dostupný v české a anglické verzi a jeho cena je 50 000,- Kč.
Vítkovice upgradovaly na Oracle E-Business Suite verzi 11i
Společnosti Oracle, dodavatel podnikového softwaru, a Vítkovice, jeden z nejvýznamnějších českých podniků, oznámily dokončený upgrade aplikační sady Oracle E-Business Suite ve společnosti Vítkovice. Upgrade na verzi 11i proběhl během 7 dní. Celkem se jednalo o 500 uživatelů aplikací v osmi samostatných subjektech.
Alta Brno zvolila řešení pro plánování a reporting od MIS AG
Akciová společnost Alta v současné době upřesňuje svou střednědobou strategii. Důraz je kladen především na vytvoření systémového a koncepčního přístupu k práci s lidskými zdroji a informacemi. Jako vhodný manažerský informační systém s uživatelsky přizpůsobeným prostředím pro controlling, reporting, plánování a analýzy si společnost Alta vybrala řešení od společnosti MIS AG. Hlavními požadavky na nový systém bylo urychlení klíčových řídících procesů a zabezpečení konzistentních a aktuálních informací pro vyšší a střední management společnosti. Řešení od MIS AG pokrývá v první etapě požadavky a potřeby v oblasti finančního a zakázkového controllingu, plánování a také distribuovaného reportingu a přístupu přes web. Zajímavým aspektem řešení byla enormně krátká doba implementace a zaškolování v rozsahu 3 týdnů. Náplní dalších etap bude mimo jiné řízení peněžních toků, management pohledávek, oblast marketingu a lidských zdrojů.
Mikros a MBI Software Companyse dohodli na spolupráci
Společnost Mikros, tradiční dodavatel v oblasti informačních systémů a systémové integrace, oznámila, že na přelomu roku podepsala se společností MBI Software Company smlouvu o výhradní distribuci, a tím rozšířila portfolio svých produktů a služeb o branžově orientovaný informační systém MBI Software, který je "šit na míru" postupům a technologiím z oblasti nábytkářského průmyslu.
Skanska cz archivuje a zefektivňuje s IXOS Software
V lednu 2003 byla podepsána smlouva mezi společnostmi Skanska cz, firmou působící na českém trhu v oblasti stavebnictví, a IXOS Software, dodavatelem archivních a ECM (Enterprise Content Management) systémů. V úvodní etapě je předmětem spolupráce dodávka a implementace softwarového řešení na zajištění evidence archiválií a archivní činnosti, která sjednotí práci v rámci vnitropodnikových archivů. Cílem projektu je mimo jiné povýšení procesu archivace dokumentů, podpora archivace prostřednictvím nových technologií s následnou rychlou návratností vložených investic a zefektivnění procesu archivace dokumentů a sdílení informací v rámci společnosti Skanska cz.
Intergraph ČR představuje interoperabilitu ve svých řešeních
Společnost Intergraph ČR seznámila na tiskové konferenci 25. února 2003 s možnostmi interoperability geoprostorových dat a informačních systémů. Interoperabilita představuje nové paradigma geografických informačních systémů. Hlavními tématy setkání byla interoperabilita informačních systémů pracujících s geoprostorovými daty a využívání otevřených standardů pro práci s nimi. Intergraph Mapping and Geospatial Solutions, který je strategickým členem Open GIS Consorcium, se aktivně podílí na testování specifikací, které sdružení připravuje. Na konferenci byla dále předvedena ukázka práce s heterogenními datovými zdroji, které lze v prostředí GeoMedia integrovat bez nutnosti konverze těchto dat. GeoMedia slouží jako komplexní nástroj pro sběr, údržbu, analýzu a vizualizaci geoprostorových dat.
IFS Aplikace se od společnosti Siemens
Divize Integrated Services společnosti Siemens Transportation Systems zajišťující služby pro provoz a údržbu železničního parku a infrastruktury po celém světě si vybrala IFS Aplikace jako své standardní řešení údržby. Na základě uzavřené smlouvy bude společnost IFS dodávat IFS Aplikace k zajišťování servisních služeb a údržby pro železniční systémy dodávané společností Siemens.Funkcionalita pro zpracování procesů MRO (Maintenance, Repair and Overhaul) je základem řady vybraných segmentů a hlavních vztahů v rámci řešení IFS a patří mezi úspěšné vertikály IFS. Mezi zákazníky patří železniční společnosti, například Norwegian State Railways, Siemens Rail Systems v Melbourne, Swemaint ve Švédsku, Shanghai Metro Operation, Beijing Light Rail, Länderbahn a Sky Train v Německu. Dále se jedná o zákazníky v leteckém a obranném průmyslu, například projekt JSF (Joint Strike Fighter), konsorcium Eurofighter, Ministerstvo obrany ve Velké Británii a Royal Norwegian Air Force.
IDC IT Security Roadshow Central and Eastern Europe
6.února se v konferenčních prostorách České národní banky konala konference IDC IT Security Roadshow Central and Eastern Europe, která se zabývala otázkami bezpečnosti informačních systémů a vlivem bezpečnostních opatření na jedince a společnost. Dalšími městy, která konference navštívila, byly 13. února Budapešť, 20. února Záhřeb, 27. února Varšava a posledním místem, kde se bude konference konat, je Moskva (11. dubna).
ICZ dodavatelem aplikace REP pro Českou poštu
Česká pošta ukončila testovací fázi projektu Registrované elektronické pošty (REP) a od pondělí 3. února 2003 předává systém, který významně rozšiřuje tradiční chápání poštovních služeb, do užívání pro širokou veřejnost. Autorem aplikace REP, která dovoluje zasílat elektronické dokumenty stejně bezpečně a kontrolovatelně jako klasické listovní zásilky, je společnost ICZ. Česká pošta je zároveň připravena poskytovat svoje služby jako čtvrtá veřejná certifikační autorita na našem trhu. Příslušné řešení navrhli a implementovali rovněž odborníci ICZ.
Systém REP je elektronickou variantou zásilky s doručenkou, která zjednodušuje a zrychluje vzájemnou komunikaci dvou subjektů. Registrovaná elektronická pošta zajišťuje bezpečnou a průkaznou výměnu elektronických dat - zpráv, souborů, formulářů, atd. mezi libovolnými právnickými nebo fyzickými osobami. Důvěryhodnou komunikaci zajišťuje prostředník, v tomto případě Česká pošta, ke kterému se odesílatel i adresát připojují. Převzetí zásilky prostředníkem (Českou poštou) a příjemcem je potvrzeno prokazatelným způsobem s časovým údajem (podací lístek, resp. doručenka). Výhodou řešení je nezávislost odesílatele či příjemce na používané platformě.
Nová definice řízení podnikového obsahu od FileNETu
FileNET Corporation změnila definici trhu ECM tím, že uvedla do prodeje svou novou produktovou architekturu FileNET P8. FileNET P8 je integrovaný rámec určený pro zlepšení řízení obsahu, řízení podnikových procesů a možností připojitelnosti podnikových aplikací vedoucích k urychlení kritického podnikového rozhodování. Architektura FileNET P8 je vytvořena tak, aby poskytovala přizpůsobitelnost a flexibilitu podnikových úrovní umožňujících řešení náročných a komplexních úkolů týkajících se obsahu, obchodních procesů a integrace aplikací. FileNET P8 je sjednocenou platformou ECM, která slučuje schopnosti produktů společnosti FileNET: platformy Panagon, aplikačního rámce Acenza, rámce pro elektronický obchod Brigthspire eBusiness a technologie pro řízení podnikových procesů. Architektura FileNET P8 navíc využívá jednotlivou schránku, zkušenost jednotlivého uživatele a jednotlivou sadu aplikačního programovacího rozhraní (API) pro vývojáře.
T-Systems Czech nabízí digitální archivaci dat
Společnost T-Systems Czech rozšiřuje nabídku svých služeb o řešení digitálních archivačních systémů. Na základě dohody o spolupráci, kterou uzavřela se společností AiP Safe, tuzemským producentem tzv. Document Management System, bude T-Systems Czech v rámci svých projektů a řešení nabízet kromě digitálních archivačních systémů také systémy pro řízení oběhu dokumentů a distribuci úkolů.
Zavedením systému získává organizace archív všech svých dokumentů v digitální podobě. Předchází tak problémům se správou papírových dokumentů, které velmi často neřízeně kolují v organizaci, a získává velmi rychlý přístup ke všem svým digitalizovaným dokumentům. Velmi důležitá součást systému je WorkFlow, které velmi efektivně řeší nejen distribuci digitálních dokumentů, ale i předávání úkolů podle předem definovaných procesních schémat. Samozřejmostí je úzké propojení s informačním systémem organizace. Zárukou kvality systému je i udělení certifikátu "Atest jakosti" garantující shodu se standardy podle ISVS na základě paragrafu 6 zákona 365/2000 Sb. o ISVS.
Komplexní řešení správy dat od Sybase
Společnost Sybase oznámila, že aplikační balík PeopleSoft CRM 8.8 lze používat ve spojení s relační databází Adaptive Server Enterprise (ASE) 12.5. Kombinované řešení umožňuje zákazníkům zvýšit rychlost a zlepšit kvalitu a oběh firemních informací, a zajistit tak vyšší produktivitu v rámci celé organizace. Systém řízení vztahů se zákazníky PeopleSoft CRM používaný spolu s produktem Sybase ASE umožňuje firmám spravovat a optimalizovat velké objemy dat různých formátů na vysoce bezpečné a škálovatelné platformě. Databázová platforma Sybase je podporována také produktem PeopleSoft PeopleTools a dalšími nástroji a aplikacemi z hlavních produktových řad firmy PeopleSoft včetně řízení lidských zdrojů, řízení dodavatelského řetězce a finančního řízení (Human Capital Management, Supply Chain Management a Financial Management).
Scala představuje update svého ERP řešení
Během lednového každoročního setkání Scala Business Solutions zaměřeného na strategické plánování oznámil ředitel Mike Burdett, že společnost plánuje uvést na trh novou verzi své platformy iScala Collaborative ERP, a to během druhého čtvrtletí 2003. iScala 2.2 bude největším uvedením nové sotwarové funkcionality za posledních více než 10 let, řekl Burdett. Její nová funkcionalita bude zahrnovat sedm nových řešení konektivity, vylepšené servisní a asset management procesy, několik nových nástrojů pro business intelligence a plně integrovaný contract management, včetně leasingu. iScala verze 2.1 byl komerčně uveden v květnu 2002; více informací o nové verzi 2.2, včetně termínů uvedení na trh a akcí spojených s jejím uvedením po celém světě bude zveřejněno během několika příštích měsíců.
SAP zve na CeBIT
Společnost SAP představí na největším veletrhu informačních a telekomunikačních technologií CeBIT nová řešení v rámci iniciativy Smart Business Solutions. Ta jsou určená pro řízení malých a středních podniků. Navíc na veletrhu předvede funkce a možnosti využití nové technologické platformy SAP NetWeaver, která rozšiřuje možnosti původní platformy mySAP Technology. Veletrh CeBIT se koná v německém Hannoveru od 12. do 19. března 2003.
Společnost SAP pořádá ve středu 12. března od 12:00 do 13:00 tiskovou konferenci, která se uskuteční v místnosti "Rome" v hale číslo 1 hannoverského výstaviště. Stánky společnosti SAP označené D12 až D28 se budou nacházet v hale číslo 4. Pátek 14. března věnuje společnost SAP prezentaci nové platformy SAP NetWeaver. O víkendu 15. a 16. března bude SAP prezentovat nová řešení Smart Business Solutions určená pro řízení malých a středních podniků.
Nová platforma SAP NetWeaver
Společnost SAP uvedla na trh novou aplikační a integrační platformu SAP NetWeaver, která má usnadnit správu nesourodých (heterogenních) informačních systémů a rozšířit možnosti původní platformy mySAP Technology z roku 2001. Nová platforma je kompatibilní mimo jiné také s technologií Microsoft.NET a aplikačním serverem IBM WebSphere (J2EE).
Cílem SAP NetWeaver je především snížit celkové náklady (TCO) na vlastnictví podnikových informačních systémů. SAP NetWeaver poskytuje nové programové prostředí, nástroje, pravidla a metodologie (Composite Application Framework) a sadu standardizovaných služeb Master Data Management (SAP MDM) pro konsolidaci, harmonizaci a centrální správu kmenových dat.
Nové označení produktů SAP
Společnost SAP oznámila, že nahradila označení rodiny svých produktů "mySAP.com" jménem "mySAP Business Suite". Nový název má odrážet aktuální situaci na trhu informačních systémů a rozšíření nabídky SAP o nová softwarová řešení. V rámci tohoto oznámení společnost SAP uvedla na trh systém mySAP ERP, který obsahuje podnikový informační systém SAP R/3 Enterprise a platformu SAP NetWeaver.
Analýza trhu středních podniků ve střední a východní Evropě
Poradenská společnost Plaut zanalyzovala trh středních podniků v České republice, Rakousku a Polsku. Analýza Plautu ukázala, že integrované informační systémy již nejsou pouze doménou velkých podniků. 83% středních podniků v České republice, 62% v Polsku a 62% v Rakousku má implementován ERP systém. Vedoucí místo na všech třech trzích si drží společnost SAP, mezi další významné dodavatele ERP systémů patří Oracle, Navision a Baan. Střední podniky všech tří zemí shodně očekávají od implementace ERP systému lepší kvalitu dat, vyšší transparentnost a kontrolu, stejně jako optimalizaci procesů v podniku.
Trendy jako CRM (Customer Relationship Management), SCM (Supply Chain Management), MIS (Management Information System) nebo eCommerce ještě nedosáhly na žádném z analyzovaných trhů vysokého uplatnění. Na druhou stranu však plánované investice do těchto řešení v nejbližších 12 měsících vypadají slibně. Naproti tomu archivační řešení jsou ve středních podnicích poměrně rozšířená a i zde se plánuje jejich další rozvoj.
IS Karat na Slovensku
Omnia Systems Integratio je dceřinnou společností skupiny Omnia. Společnosti skupiny Omnia dosáhly v r. 2000 obrat v celkové výši 4 mld. Sk a provozního hospodářského výsledku - zisku - více než 100 mil. Sk. Omnia Systems Integration se orientuje především na vývoj databázových aplikací a podnikových informačních systémů, ale také programátorských knihoven a vizuálních a funkčních komponentů. Společnost má bohaté zkušenosti s řešením středně velkých a velkých podnikových informačních systémů při použití ověřených a stabilních technologií.
Omnia Systems Integration se aktivně podílí na lokalizaci informačního systému KARAT pro Slovenský trh. Plně lokalizovaná verze, jazykově a především legislativně, bude k dispozici do 30. 6. 2003. Jako výhradní zástupce KARAT Representative bude Omnia Systems Integration organizovat další partnerské společnosti pro prodej a implementaci informačního systému KARAT na Slovensku a bude také realizovat prodej a implementaci konečným uživatelům. Pro zajímavost uvádíme, že první slovenské pilotní projekty jsou již v jednání a jejich realizace se předpokládá v druhém pololetí roku 2003.
Aplis business communication Suite
Společnost aplis.cz uvedla na trh novou integrovanou platformu aplis business communication Suite (abc Suite), která podporuje efektivnější komunikaci uvnitř a vně společností. Platforma řeší potřeby středních a velkých firem v oblastech, jako je správa firemních dokumentů, zaměstnanecký intranet, partnerský extranet, tvorba a správa komplexních www stránek včetně prezentace katalogů zboží a služeb, řízení vztahu se zákazníky, výměna strukturovaných katalogů mezi velkoodběrateli či vytváření elektronických nákupních a prodejních systémů.
Integrovaná sada webových aplikačních nástrojů abc Suite je rozdělena do osmi modulů, které mohou být implementovány jak v integrovaném, tak odděleném módu: aplis Intranet, Extranet, Document Management System, Customer Management System, Sales Network, Web Portal, Internet Catalog, Catalog Exchange.
Všechny technologie společnosti aplis jsou postaveny na technologických komponentách databázových aplikací aplis ACM, aplis @Shop a aplis @Catalog nad databází Oracle 8/9i. Přístup ke všem produktům aplis.cz je možný prostřednictvím standardních webových prohlížečů, jako je internet Explorer, Netscape, Opera nebo Mozilla.
ProClarity podporuje výuku na VŠE
Společnosti Adastra a ProClarity vybavily učebny VŠE Praha pro specializované kursy Katedry informačních technologií (KIT) instalacemi 25 licencí analytického nástroje ProClarity. ProClarity je jedním z nejvýkonnějších nástrojů, který umožňuje pokročilé manažerské analýzy nad daty uloženými v prostředí MS SQL. Poskytuje intuitivní přístup k datům s možností jejich analýz a vizualizace, které umožňují manažerům podstatně zkrátit čas potřebný pro zobrazení a pochopení klíčových veličin ovlivňujících jejich business. ProClarity důsledně a ve velmi pokročilé míře odstiňují uživatele od technických a technologických aspektů řešení jako jsou struktura zdrojových dat, model databáze, transformační algoritmy apod. a poskytují mu informace v paradigmatu velmi přehledných a srozumitelných pojmů, jako je ukazatel, dimenze, množina, filtr atd., které jsou zobrazovány do intuitivních tabulkových schémat, různých typů grafů, hierarchických struktur a rozptylového grafu.
leden - 2025 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
24.1. | CyberEdu NIS2 Academy - druhý běh |
29.1. | Automatizujte bankovní transakce v SAP Business One... |
4.3. | Kontejnery v praxi 2025 |
25.3. | IT Security Workshop |
31.3. | HANNOVER MESSE 2025 |
Formulář pro přidání akce
29.1. | Webinář: Efektivní řízení zákaznických vztahů: CRM... |
20.2. | Co jsou to ty DMSka |
9.4. | Digital Trust |
10.4. | Konference ALVAO Inspiration Day 2025 |