facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Compas automatizace

prazdny kosik Váš košík je prázdný.
  

Známe své firemní procesy?

Víme, čeho chceme dosáhnout procesním řízením? Známe alespoň základy procesního řízení? Máme takový stupeň znalostí, abychom je byli schopni realizovat sami? Jaký to bude mít vliv na změnu IT/IS v naší společnosti? Jaký to bude mít vliv na naše zaměstnance? Existuje celá řada dalších otázek, na které je nutné znát odpověď. Ale pěkně od začátku… Jak se v průběhu doby měnila role procesů a procesního řízení společnosti? A co přinese budoucnost?

Strana: 15

Datová kvalita pod lupou

Chyby se v datech vyskytují od počátku jejich automatizovaného zpracování. Vývoj IT v posledních letech vedl a stále vede k tomu, že se elektronicky zpracovává stále více dat ze stále více oblastí. Na druhé straně stále více činností je na elektronickém hromadném zpracování dat závislých. Velká míra nekvalitních dat významně snižuje jejich správnou použitelnost.

Strana: 18

Business performance management

Otázky ohledně výkonnosti organizací se stávají stále naléhavější a častější, než tomu bylo v minulých letech. V ekonomickém prostředí je pro tuto situaci řada vážných důvodů, ať už se jedná o stále náročnější požadavky akcionářů, zvyšování síly konkurence nebo otázky zvyšování cen surovin či lidské práce, které je třeba řešit sofistikovanějšími postupy a metodami než doposud.

Strana: 20

Jak vybrat dodavatele business intelligence?

Posledních pár let je business intelligence pojem hojně používaný ve všech odvětvích podnikání a téměř na všech úrovních řízení společnosti. Jeho výklad se různí jak podle jednotlivých dodavatelů, tak podle pracovníků v oblasti IT a tak se stává, že někteří špičkoví dodavatelé ERP systémů tvrdí, že dodávají business intelligence, a IT manažer vás bude přesvědčovat, že pár souhrnných tabulek výsledků pro vedení společnosti je skoro to samé jako kvalitní BI.

Strana: 24

Nové nástroje pro adrenalinový marketing

Návratnost investic do marketingu byla odedávna terčem skepse a posměšků, nicméně v posledních letech kritika přitvrzuje. A přestože marketingová oddělení udělala podstatné kroky k zavedení měřitelných indikátorů, marketingu zůstává pověst „poslední bašty nekontrolovaného utrácení“. Stále platí, že pokud nebudeš komunikovat, zmizíš z trhu. A pokud komunikuješ, pravděpodobně vyhazuješ minimálně polovinu peněz z okna.

Strana: 26

Prevence odchodu zákazníka pomocí data miningu

Odchod stávajících zákazníků přináší jak snížení zisků, tak ztrátu pozice na trhu a zároveň narůstající náklady na získání nových klientů. Udržení zákazníků řeší tzv. churn management, který identifikuje mezi zákazníky hlavní kandidáty na odchod, zjišťuje příčiny jejich chování a realizuje vhodnou retenční kampaň k jejich udržení a měří dosažené výsledky.

Strana: 28

Standardizace business intelligence

Cesta k plnému využití podnikových databází

František Mika

Řada podniků dnes pociťuje přeplněnost informacemi. Množství a koncentrace dat v podnikových databázích a dalších zdrojích dat narůstá. Naproti tomu pokračující fragmentace BI nástrojů pro jejich zpracování a vizualizaci redukuje možnosti reálného využití těchto informací. Proto dnes většina podniků soustřeďuje své úsilí na standardizaci BI. Jejím cílem je nejen snížení nákladů, ale i vytváření vyšší hodnoty zpřístupněním podnikových informací širokému okruhu pravidelných a příležitostných uživatelů. Výsledkem kombinace těchto faktorů bývá zlepšení provozní výkonnosti podniku.... celý článek >

Strana: 34

Systémy pro správu obsahu v oblasti služeb

Postupným bujením digitálního obsahu dochází k několika zásadním problémům, které lze bez pomoci content management systému zvládat jen velmi obtížně. Jedním z nejdůležitějších je zastaralý obsah. Informace se mění prakticky každou minutou a mít možnost rychle a pružně reagovat na každou změnu v nabídce služeb, ve vydávání tiskových zpráv či v úpravě cen se stává klíčové.

Strana: 38

Nenechte své ICT „odejít“

Používá váš podnik informační a komunikační technologie? Jak o ně pečujete? Máte oddělené know-how od lidí? Co když vám odejde klíčový administrátor nebo programátor? Jedním ze základních předpokladů k udržení dlouhodobě efektivního servisu, provozu a rozvoje podnikového ICT je jasně definovaný proces fungování ICT, který není bezprostředně závislý na znalostech konkrétních pracovníků.

Strana: 64

Věčný problém jménem buffer overflow

V oblasti počítačové bezpečnosti a programování představuje buffer overflow nejčastější problém. Statistiky hovoří naprosto neúprosně: plných 75 % chyb a zranitelností v programech připadá právě na vrub tohoto nedostatku. Co to vlastně buffer overflow, neboli přetečení zásobníku, je a jaké jsou jeho důsledky?

Strana: 66

Manažerské komunikátory a PDA očima výrobců

Už jen různá označení pro prakticky to samé či funkčně i vzhledově víceméně podobné ukazují na značnou rozmanitost až roztříštěnost v oblasti těchto kapesních zařízení. Namísto rozboru vlastností, platforem a technických parametrů PDA a komunikátorů tentokrát přinášíme názory některých výrobců a dodavatelů na to, jak by s ohledem na nejnovější technologie a trendy mělo takové zařízení určené pro současného manažera vypadat.

Strana: 74


Vyprodáno

Helios
- inzerce -