- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu

Reportáž: CeBIT – 1. část: Aplikace
Pod tímto, volně přeloženým, oficiálním mottem výstavy se opět letos v březnu konal v německém Hannoveru nejvýznamnější světový veletrh informačních a komunikačních technologií. K mé lítosti nemohu srovnávat, protože jsem byl ve svém mírně pokročilém věku na této výstavě poprvé. A tak jsem nezažil ani prvotní údajné nadoblačné výšiny, ani postupné odumírání, jako někteří pamětníci a pravidelní návštěvníci této akce. Nicméně, ve srovnání s rádoby podzimním CeBITem se jménem Invex, ani toto několikaleté skomírání neubralo přehlídce na její celkové přitažlivosti a opravdové světovosti.... celý článek >
Strana: 17
Facility management

Strana: 22
Řízení projektů při vývoji software
Tvorba softwaru je složitý proces, který klade mimo jiné velké
nároky na znalosti jednotlivých členů vývojového týmu. Má-li se
celý tým zhostit svého úkolu odpovídajícím způsobem a efektivně
pracovat na jeho úspěšném splnění, neobejde se bez metodiky.
Jednou z nejdůležitějších disciplín v průběhu vývojového procesu
je proto řízení projektu.
Strana: 28
Krize projektu

Strana: 32
Tajemství zkratky SLA
Service level agreement je klíčovým dokumentem při poskytování IT služeb
Dohoda o úrovni poskytovaných služeb, jak lze volně přeložit pojem service level agreement (SLA), vznikla potřebou co nejpřesněji definovat rozsah, úroveň a intenzitu služeb poskytovaných dodavatelem zákazníkovi. V podmínkách outsourcingu je SLA nezbytným nástrojem k tomu, aby mezi odběratelem outsourcingové služby a dodavatelem vznikl partnerský vztah, kde obě strany vědí, jaké jsou jejich povinnosti a je tedy možno mezi nimi vybudovat dlouhodobou spolupráci, která vždy vede k lepší efektivitě.... celý článek >
Strana: 46
Základní aspekty outsourcingu IT

Strana: 54
Druhá generace outsourcingu

Strana: 56
Otevřený software – svoboda s otevřenýma očima

Strana: 74
Bezpečnost dat v praxi
Bezpečnost dat bez ochrany/zabezpečení ve formě řízení přístupu je srovnatelná s šancí nevidomého přejít bez úhony za pomoci svého vodícího psa za plného provozu dálnici. Přesto je v laické praxi význam ochrany dat podceňován a lidé se uchylují ke slepé víře v schopnosti jim dostupných technologií. Reálná hodnota dat bývá jejich vlastníkem doceněna až při jejich neautorizovaném využití, zničení nebo momentální, či trvalé nedostupnosti.... celý článek >
Strana: 76
Reportáž: CeBIT – 2. část: Hardware
Ze tří hlavních těžišť – Business Processes, Communications, Digital Equipment & Systems – byla letos právě poslední jmenovaná oblast stěžejní. Expozice zaměřené na nejrůznější hardwarové produkty i komplexní řešení, byly rozloženy do celkem devíti a půl haly na výstavišti.... celý článek >
Strana: 85

Předplatné časopisu IT Systems
Archiv časopisu IT Systems
Oborové a tematické přílohy
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |