facebook LinkedIN LinkedIN - follow
SAP Business One
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
44/52
 
Název produktu (verze)SAP Business One
Datum zápisu / aktualizace 9. 8. 2024 / 9. 8. 2024
Název výrobce SAP ČR, spol. s r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce http://www.sap.com/cz/index.epx
Název dodavatele v ČR ABIA CZ services s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2020 (verze 10)
Počet konzultantů produktu v ČR
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ano
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ne (nezadáno)
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne (nezadáno)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne (nezadáno)
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne (nezadáno)
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne (nezadáno)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne (nezadáno)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne (nezadáno)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne (nezadáno)
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne (nezadáno)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ne (nezadáno)
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne (nezadáno)
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne (nezadáno)
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne (nezadáno)
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne (nezadáno)
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne (nezadáno)
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne (nezadáno)
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne (nezadáno)
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne (nezadáno)
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne (nezadáno)
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne (nezadáno)
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ano
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ne (nezadáno)
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne (nezadáno)
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (nezadáno)
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ne (nezadáno)
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne (nezadáno)
Produktové specifikace ne (nezadáno)
FAQ databáze ne (nezadáno)
Řešení známých problémů z minulosti ne (nezadáno)
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne (nezadáno)
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne (nezadáno)
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne (nezadáno)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ne (nezadáno)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému
Platforma systému - operační systém serveru
Platforma systému - operační systém klienta
Možné platformy systému - databáze
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)78000
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne (nezadáno)
Reference
Reference produktu v ČR
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt