facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Reago
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
41/52
 
Název produktu (verze)Reago
Datum zápisu / aktualizace 12. 4. 2021 / 12. 4. 2021
Název výrobce ZooControl s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.zoocontrol.cz
Název dodavatele v ČR ZooControl s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2020
Počet konzultantů produktu v ČR3
Nabízené formy implementace systému
On-premise ne (nezadáno)
Cloud ne (nezadáno)
Hostované řešení ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne (nezadáno)
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne (nezadáno)
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne (nezadáno)
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne (nezadáno)
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne (nezadáno)
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne (nezadáno)
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ano
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ano
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne (nezadáno)
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne (nezadáno)
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne (nezadáno)
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ne (nezadáno)
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne (nezadáno)
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ne (nezadáno)
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne (nezadáno)
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ne (nezadáno)
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne (nezadáno)
Předpovědi objemu prodeje ne (nezadáno)
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne (nezadáno)
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ne (nezadáno)
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne (nezadáno)
Produktové specifikace ne (nezadáno)
FAQ databáze ne (nezadáno)
Řešení známých problémů z minulosti ne (nezadáno)
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne (nezadáno)
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne (nezadáno)
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ne (nezadáno)
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ne (nezadáno)
Simulace procesů a trasování procesů ne (nezadáno)
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ne (nezadáno)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)Pro všechny subjekty, které potřebují s databází svých kontaktů komunikovat prostřednictvím e-mailů, newsletterů, SMS zpráv a kteří potřebují databázi svých kontaktů efektivně spravovat.
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ne (nezadáno)
Architektura a platformy
Architektura systému
Platforma systému - operační systém serveru
Platforma systému - operační systém klienta
Možné platformy systému - databáze
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ne (nezadáno)
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ne (nezadáno)
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne (nezadáno)
Reference
Reference produktu v ČR
Zvětšit obrázek do nového okna
SMS kampaň
Zvětšit obrázek do nového okna
Vytváření webového formuláře pro sběr kontaktů
 
Zvětšit obrázek do nového okna
Přehledné statistiky
Zvětšit obrázek do nového okna
Vytváření vlastních newsletterů a e-mailových šablon
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt