facebook LinkedIN LinkedIN - follow
eWay-CRM
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
17/51
 
Název produktu (verze)eWay-CRM
Datum zápisu / aktualizace 10. 4. 2006 / 11. 3. 2024
Název výrobce eWay System s.r.o. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce http://www.eway-crm.cz
Název dodavatele v ČR eWay System s.r.o. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2024
Počet konzultantů produktu v ČR6
Nabízené formy implementace systému
On-premise ano
Cloud ano
Hostované řešení ano
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ano
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ne
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ano
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano (projektové řízení, hromadné emaily, podpora HR managementu)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)stavebnictví, výroba, IT, služby, finance
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano (https://www.eway-crm.com/cs/mobilni-pristup/)
Architektura a platformy
Architektura systémuklient/server, tenký klient, web, objektově orientovaná, modulární, web-klient/desktop-klient, off-line klient, mobile klient, .NET
Platforma systému - operační systém serveruWindows Server 2008 R2 SP1 a vyšší
Platforma systému - operační systém klientaMicrosoft Windows 7 a vyšší
Možné platformy systému - databázeMS SQL Server
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)6000
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR4400
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne
Reference
Reference produktu v ČRCitroen (ČR, SR)
Peugeot (SR)
Assessment Systems (ČR, HU, SK, PL, RS, RU)
H/Advisors Abernathy (USA)
HOPI (ČR)
Knauer (DE)
Hager Electro (ČR)
Zvětšit obrázek do nového okna
eWay-CRM Desktop
Zvětšit obrázek do nového okna
eWay-CRM Mobile
 
Zvětšit obrázek do nového okna
eWay-CRM Online
Zvětšit obrázek do nového okna
eWay-CRM runs everywhere
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt