facebook LinkedIN LinkedIN - follow
CRM & CDP CareCloud
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
13/52
 
Název produktu (verze)CRM & CDP CareCloud
Datum zápisu / aktualizace 11. 3. 2019 / 12. 3. 2021
Název výrobce Cortex a.s. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce https://www.cortex.cz/cz/modular-system
Název dodavatele v ČR Cortex a.s. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze1993/2019
Počet konzultantů produktu v ČR7
Nabízené formy implementace systému
On-premise ne
Cloud ano
Hostované řešení ne (nezadáno)
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ano
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ano
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ano
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ano
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ano
Podpora Automated Number Identification (ANI) ano
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ano
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ano
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ano
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ano
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ano
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ano
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ano
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ano
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ano
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ano
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ano
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ano
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ano
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ano
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ano
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ano
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ne (nezadáno)
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ano
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ano
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ne (nezadáno)
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ne (nezadáno)
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne (nezadáno)
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ano
Servis
Případové analýzy ne (nezadáno)
Průchody rozhodovacími stromy ano
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ano
Produktové specifikace ano
FAQ databáze ano
Řešení známých problémů z minulosti ne (nezadáno)
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ano
Řízení garance doby vyřešení požadavku ano
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ano
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)obchodní řetězce, pohostinství, půjčovny, fitness, wellness, lékárny, klenotnictví, retail, kina, resorty, kadeřnictví, aquaparky, eshopy, pojišťovny, čerpací stanice
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ne (nezadáno)
Architektura a platformy
Architektura systémuklient/server, tenký klient, komponentová, objektově orientovaná, vícevrstvá, modulární, mobile klient
Platforma systému - operační systém serveruLinux,cloud
Platforma systému - operační systém klientaWindows 2000,Windows XP,Windows Vista,Windows 7,Windows 8,Windows 10,Windows 2000 Server,Windows 2003 Server,Windows Server 2008,Windows Server 2012,Linux,HP Unix,SUN Solaris,HP-UX,IBM AIX,MAC OS,webový prohlížeč
Možné platformy systému - databázePostgreSQL, cloud
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)68
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR53
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ano
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ano
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ano
Reference
Reference produktu v ČRBaťa | Baťa klub
Blažek klub
CELMAR MEDIA
Dr. Max
FOKUS optik | FOKUS OPTIK klub
Klenoty Aurum | Zlatý klub
La Roche | klub La Roche Posay
RENOME program
Reserved klub
Tatry Mountain Resort
 
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt