facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přihlášení SystemNEWSPřehledy
 
Tematické seriály

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 
Nové!

RPA - automatizace procesů

Softwaroví roboti automatizují obchodní procesy.

články >>

 
Nové!

IoT – internet věcí

Internet věcí a jeho uplatnění napříč obory.

články >>

 
Nové!

VR – virtuální realita

Praktické využití virtuální reality ve službách i podnikových aplikacích.

články >>

 
Nové!

Bankovní identita (BankID)

K službám eGovernmentu přímo z internetového bankovnictví.

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
 
Partneři webu
ACtive CRM
    Výrobce QI GROUP a. s., Dodavatel QI GROUP a. s.
Další
Předchozí
2/56
 
Název produktu (verze)ACtive CRM
Datum zápisu / aktualizace 9. 2. 2021 / 9. 2. 2021
Název výrobce AutoCont CZ a.s. Editovat výrobceEditovat výrobce
WWW výrobce www.autocont.cz
Název dodavatele v ČR AutoCont CZ a.s. Editovat nebo přidat dodavateleEditovat nebo přidat dodavatele
Další dodavatelé Přidat dodavatele k tomuto produktuPřidat dodavatele k tomuto produktu
Rok uvedení produktu na trh / uvedení aktuální verze2020
Počet konzultantů produktu v ČR10
Nabízené formy implementace systému
On-premise ne
Cloud ano
Hostované řešení ne
Funkčnost systému
Call centrum
Podpora různých komunikačních kanálů se zákazníky ne
On-line přepojení zákazníka na specializovaného operátora ne
Poskytování všech relevantních informací o právě obsluhovaném zákazníkovi operátorům ne
Sběr a vyhodnocování statistických údajů ne
Podpora Dialed Number Indentification Service (DNIS) ne
Podpora Automated Number Identification (ANI) ne
Podpora Interactive Voice Response systems (IVR) ne
Marketing
Podpora List Managementu (seznamy zákazníků, dodavatelů, jejich import a export) ne
Automatizované plánování marketingové kampaně na základě analýz zákazníků ne
Příprava rozpočtů plánovaných kampaní a sledování jejich plnění v průběhu kampaně ne
Přesné zacílení kampaní na vybrané zákazníky nebo skupiny ne
Realizace tržních testů (náhodný výběr zákazníků z cílové skupiny) ne
Definování metriky, podle nichž bude hodnocena úspěšnost kampaně ne
Realizace jedné kampaně několika komunikačními kanály najednou ne
Sledování reakce zákazníků v reálném čase ze všech komunikačních kanálů ne
Analýza průběžných výsledků probíhajících kampaní ne
Operativní zasahování do provádění marketingové kampaně podle reakcí cílové skupiny ne
Integrace s aplikacemi přímo souvisejícími se zákazníky (call centrum, servis, podpora, ...) ne
Udržování a zpřístupňování báze informací o použitelných komunikačních kanálech ne
Správa informací o zákaznících (vyloučení oslovení jednoho zákazníka dvakrát stejným sdělením) ne
Hodnocení výsledků kampaně pomocí různých metrik a kritérií ne
Podpora řízení a realizace propagačních akcí ne
Prodej
Přístup ke všem relevantním informacím o obchodním případu ano
Profil zákazníka ano
Funkce sledování insolvenčního rejstříku ne
Dosavadní kontakty ano
Vynaložené a naplánované náklady ano
Řízení vývoje obchodního případu na základě stanovené metodiky ano
Přístup k základně informací (katalogy, ceny, konkurence, ...) přes web ne
Automatizace korespondence a jejího vyřizování (hromadná korespondence, šablony dopisů, ...) ne
Podpora týmového prodeje vícevrstvými distribučními kanály ano
Automatizace synchronizace dat centrálního serveru a mobilních obchodníků ano
Product Configurator (vytváření nabídky přímo v místě prodeje) ne
Předpovědi objemu prodeje ano
Správa motivačního programu účastníků obchodního procesu ano
Servis
Případové analýzy ne
Průchody rozhodovacími stromy ne
Pomocné textové informace (rešerše technické dokumentace) ne
Produktové specifikace ne
FAQ databáze ne
Řešení známých problémů z minulosti ne
Automatické nasměrování požadavků zákazníka na příslušného řešitele ne
Řízení garance doby vyřešení požadavku ne
Optimalizace obchodních procesů
Zdokonalování prodejních a servisních procesů ano
Vyhodnocování efektivity prodejních a servisních procesů ano
Grafická evidence procesů a organizačních struktur ano
Simulace procesů a trasování procesů ne
Specializované moduly, funkce nebo nastavení pro různá odvětví
Obsahuje produkt spec. moduly ano (GDPR)
Nasazení v odvětví (např. banky a finance, telekomunikace)
Další vlastnosti systému
Mobilní přístup ano
Architektura a platformy
Architektura systému.NET, mobile klient, tenký klient
Platforma systému - operační systém serverucloud
Platforma systému - operační systém klientawebový prohlížeč
Možné platformy systému - databázecloud
Uživatelé celosvětově
Počet instalací produktu (počet zákazníků celosvětově)
Uživatelé v ČR a SR
Počet instalací produktu v ČR
Pro jakou velikost podniku je produkt určen
- malé podniky (obrat do 250 mil. Kč ročně) ne (nezadáno)
- středně velké podniky (obrat 250 mil. - 2 mld. Kč ročně) ne (nezadáno)
- velké podniky (obrat nad 2 mld. Kč ročně) ne (nezadáno)
Reference
Reference produktu v ČR
 
 
Editovat výrobce Editovat výrobce u tohoto produkt
Editovat nebo přidat dodavatele Editovat nebo přidat dodavatele u tohoto produkt
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto produktu
Smazat produkt Smazat produkt