facebook
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Navisys
Data Mind s.r.o.
PREGIS
      www: www.softip.sk   Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat - Datové sklady - Data mining - Business intelligence
      www: www.cybersoft.cz   Datové sklady - Data mining - Business intelligence
Další
Předchozí
14/47
 
NázevData Mind s.r.o.
Datum zápisu / aktualizace 26. 8. 2019 / 26. 8. 2019
AdresaPobřežní 16/18
Telefon720705639
E-mailjan.matousek@datamind.cz
WWWwww.datamind.cz
Počet zaměstnanců ve vztahu k DW-BI řešením6
Nejvýznamnější partneři na lokálním trhuKeboola
Oblasti působení na trhu DW-BI
Datová kvalita, vkládání, konverze a čištění dat ano
Datové sklady ano
Data mining ano
Business intelligence ano
Služby poskytované v rámci DW-BI
Datové modelování, optimalizace databází ano
Návrh a implementace datového skladu ano
ETL, konsolidace dat ano
Správa a údržba datového skladu ano
Implementace BI řešení ano
Vývoj BI aplikací na zakázku ano
Řízení DW-BI projektů ne
Systémová integrace DW-BI ne
Poradenství, konzultační služby ano
Školení a vzdělávání ano
Jinéprediktivní modely, data science
Dodávaná specializovaná BI řešení a aplikace
Identifikace a segmentace zákazníků ano
Churn management - prevence odchodu zákazníků ano
Fraud management - detekce podvodů ano
Campaign management - řízení marketingových kampaní ano
Risk management - řízení rizik ano
Anti money-laundering - prevence praní špinavých peněz ne
Customer loyalty management - podpora věrnostních programů ano
Web analytics - detailní analýza chování návštěvníků webu ano
BPM (business performance management) ano
MIS/EIS/DSS - manažerské systémy pro podporu rozhodování ne
Specializovaná branžová řešení
Finanční sektor - pojišťovny ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR2
Finanční sektor - banky, leasingové společnosti, fondy... ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR3
Telekomunikace ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR3
Utility ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR2
Retail ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR30
Státní správa ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR5
Průmysl ano
        Počet referencí v dané oblasti v ČR a SR1
Reference v oblasti DW-BI v ČR a SR
Jméno referenčního zákazníkaAvon cosmetics
        Název projektusegmentace zákaznic
        Stručný popis projektuDíky Data Mind využíváme segmentaci našich zákaznic již téměř 3 roky. Honza Matoušek a jeho tým nás provázeli od počátečního konceptu přes extrakci dat a jejich zpracování po implementaci výsledného modelu do našich systémů. Celý koncept se prokázal jako vysoce funkční, díky němu lépe cílíme na jednotlivé zákaznice a šetříme náklady při jejich oslovení.

Pavel Semerák
Marketing & Digital Analysis Supervisor
Jméno referenčního zákazníkaINNOGY ENERGIE, S.R.O.
        Název projektuModely pravděpodobnosti uzavření smlouvy
        Stručný popis projektuData Mind nám v expresním čase vytvořili tři modely pravděpodobnosti uzavření smlouvy (propensity-to-buy). Firma byla nápomocná od tvorby projektu po implementaci. Od začátku do konce byli našimi průvodci po světe prediktivní analytiky a data science.
Jan Vodička Novák, Solution Manager B2B
Jméno referenčního zákazníkaT-MOBILE CZECH REPUBLIC, A.S
        Název projektuDatové modely na poli zákaznického chování
        Stručný popis projektuFirma Data Mind nám pomohla s vytvořením velmi sofistikovaných datových modelů na poli zákaznického chování. Jejich expertízu v oblasti telco a data miningu mohu s klidným svědomím doporučit.
Adéla Ráčková, Senior Head of CRM
Jméno referenčního zákazníkaPHILIPS ČESKÁ REPUBLIKA, S.R.O.
        Název projektuVyhodnocení digitální komunikace
        Stručný popis projektuData Mind nám poskytl globální pohled na digitální kampaně a jejich efektivitu s jasnými závěry. Díky vyhodnocení od Data Mind můžeme lépe alokovat prostředky na jednotlivé složky online marketingu. Zpracování dat, výstupů a komunikace probíhá s Data Mind na velice profesionální úrovni a s osobním přístupem.
Jiří Maier, digital marketing manager CE
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Vložit  subjekt na základě tohoto subjekt Vložit subjekt na základě tohoto subjekt
Smazat subjekt Smazat subjekt

AIMTEC