facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály
 

GDPR

General Data Protection Regulation zásadně mění zpracování osobních údajů a zavádí nové povinnosti...

články >>

 

Jak uřídit IT projekt a nezbláznit se

Užitečné tipy a nástroje pro řešení problémů řízení inovací a vývoje produktů...

články >>

 

Industry 4.0

Průmysl 4.0

Jaký vliv bude mít čtvrtá průmyslová revoluce na výrobu a výrobní firmy?

články >>

 

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 
Partneři webu
Dialog 3000Skylla
O2 DC Stodůlky (JZM)
Další
Předchozí
20/24
 
Název datového centraO2 DC Stodůlky (JZM)
Datum zápisu / aktualizace 19. 10. 2020 / 19. 10. 2020
ProvozovatelO2 Czech Republic, a.s.
AdresaZa Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22
Telefon+420 800 111 777
E-mailkorporace@o2.cz
WWWhttp://www.o2.cz/dc
Charakteristika datacentra
Umístění datacentraK zahrádkám 2065/2, Praha 13 - Stodůlky, 155 00
Rok založení2018
Rozloha datového centra2300
Kapacita
Tier úroveň Čtyřdílná klasifikace Tier popisuje rozdíly ve vybavenosti datových center pro zajištění dostupnosti jejich služeb. Čím vyšší úroveň Tier, tím lepší vybavenost datacentra a vyšší záruka dostupnosti služby.
Tier I: datacentrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, bez redundantních komponent, poskytuje dostupnost 99,671%.
Tier II: datacetrum má pouze jedinou cestu napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, poskytuje dostupnost 99,741%.
Tier III: datacentrum má více cest napájení, chlazení a rozvodů, ale pouze jedna cesta je aktivní, má redundantní komponenty a je možno provádět paralelně údržbu, poskytuje dostupnost 99.982%.
Tier IV: datacentrum má více aktivních cest napájení, chlazení a rozvodů, má redundantní komponenty, je odolný proti chybám, poskytuje dostupnost 99.995%.


level III
PUE Hodnota PUE udává energetickou efektivnost datového centra. Říká nám, kolik energie je skutečne vynaloženo na provoz ICT technologií a kolik na obslužné technologie (chlazení, osvětlení, provozní režie,…)
Ideální PUE je 1,0. Např. hodnota PUE 1,1 udává, že na 1 kW příkonu ICT techniky stačí v průměru 100 W pro obslužné technologie.
Národní konektivita
Konektivita zahraničí
Zálohovaná konektivita NIX ne (nezadáno)
Zálohovaná konektivita zahraničí ne (nezadáno)
DalšíDedikovaná NIX konektivita pro zákazníky(nezávislá do dvou PoP NIX), MPLS, C/DWDM, SDH over Ethernet, LL, ATM konektivita, přímé propoje k dalším operátorům
Fyzické zabezpečení Způsob fyzického zabezpečení DC např. fyzická ostraha, kamerový systém, přístupové systémy (kartové, biometrické,…) apod.
kamerové systémy, ostraha 24x7, autorizace osob HID kartou PIN a biometrikou, uzamykatelné racky s možností individuální identifikace a kamerových okruhů, bezpečnostní perimetr DC
Poskytované služby
Housing technologií ne (nezadáno)
Dodatečná podpora- 24x7 remote hands zdarma (dle velikosti řešení)
- asistence při instalaci
- individuální přístup
Doplňkové služby- firewall, load balancing, SSL offload, AntiDDoS, Cloud, dedikované servery
- bezobslužný keybox
- KVM over IP
- možnost využití skladu pro uložení technologií zákazníka
- celé, dělené, sdílené a individuální racky, pronájem plochy
IaaS ano
Specifikace nabízených služeb typu IaaSVirtuální datové centrum, které umožňuje alokovat zdroje dle potřeby prostřednictvím webového rozhraní. Volitelně geografická redundance.
Managed servery fyzické ano
Dostupnost
Managed servery virtuální ano
Dostupnost
Platební model
Forma nabízeného cloud modeluhybridní, privátní, veřejný
Technická podpora7x24
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
PaaS ne (nezadáno)
Specifikace nabízených platforem
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Dostupnost
Technická podpora5x8
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
SaaS ne (nezadáno)
Specifikace nabízených aplikací
Platební model
Forma nabízeného cloud modelu
Dostupnost
Technická podpora5x8
Response time v případě poruchy
Fix time v případě poruchy
Referenční zákazníci datacentra
Reference
Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu Editovat hodnoty parametrů a obrázek u tohoto subjektu
Smazat subjekt Smazat subjekt

GFI
Helios